Η μάχη των τηλεοπτικών σποτ 12 μέρες πριν την κάλπη
14.05.2019
18:28
Ο ΣΥΡΙΖΑ επιστράτευσε τον Ιωάννη Μεταξά και τον Πετσίτη και η ΝΔ απάντησε με την «κατάργηση του Μνημονίου με ένα νόμο και ένα άρθρο» - Στη συνέχεια στο προσκήνιο ήρθε η επταήμερη εργασία και η 13η «σύνταξη» αλλά και ο πιστός στη Μέρκελ σκύλος «Θανάσης» των ΑΝΕΛ
Με τη μάχη για τις Ευρωεκλογές αλλά και τις αυτοδιοικητικές εκλογές να έχει μπει στην τελική ευθεία, τα κόμματα έχουν αρχίσει να βγάζουν στον αέρα και τα τηλεοπτικά τους σποτ.
Είναι βέβαιο ότι πέρα από αυτά που μέχρι τώρα έχουν προβληθεί στους τηλεοπτικούς δέκτες, στις επόμενες μέρα θα έρθουν και άλλα. Μερικά πετυχημένα και μερικά όχι, όπως συνήθως γίνεται.
Όμως ας δούμε τι έχουμε μέχρι στιγμής.
Ο ΣΥΡΙΖΑ «πόνταρε» δύο φορές στη «Δύναμη των Ελλήνων»: Η πρώτη αποσύρθηκε πριν προλάβει να κάνει... καριέρα, καθώς αναμεσα στους εμβληματικούς Έλληνες ηγέτες που περνούσαν από την οθόνη για να καταλήξει το σποτ στον Αλέξη Τσίπρα, ήταν και ο Ιωάννης Μεταξάς. Κάποιοι μάλλον τον συμπεριέλαβαν στη λίστα αυτών με τους οποίους ο κ. Τσίπρας θέλει να ταυτιστεί, αλλά στη συνέχεια τους είπαν ότι έχει πολιτογραφηθεί ως δικτάτορας και έσπευσαν να τον εξαφανίσουν μοντάροντας ξανά το σποτάκι. Στο ίδιο σποτ εμφανίζονταν και ο γνωστός μας Μανώλης Πετσίτης.
Το δεύτερο σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ είναι πιο προσωποκεντρικό: Δείχνει τον κύριο Τσίπρα να μας απαγγέλει τι σημαίνει γι' αυτόν πατρίδα, επαναλαμβάνοντας τη λέξη κάθε φορά που δίπλα της κολάει και ένα από τα επιτεύγματα της κυβέρνήσεώς του. Ασχέτως αν κάποιος πιστεύει ή όχι σε όσα το σποτ διατείνεται ότι πέτυχε η κυβέρνηση της «πρώτης φοράς Αριστερά», δεν μπορεί να μην διαπιστώσει ότι όλη η σκηνοθεσία έχει επικεντρωθεί σε ένα και μόνο πρόσωπο, στον... μεγάλο τιμονιέρη, σε στιλ Βόρειας Κορέας.
Το τρίτο, επικεντρώνεται στη μάχη που έχει ξεσπάσει για την επταήμερη εργασία και τον 13ο μισθό, παραθέτοντας απο τη μια όσα είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πάνω στα θέματα αυτά και από την άλλη όσα ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να ερμηνεύσει ότι είπε ο αρχηγός της ΝΔ.
Είναι βέβαιο ότι πέρα από αυτά που μέχρι τώρα έχουν προβληθεί στους τηλεοπτικούς δέκτες, στις επόμενες μέρα θα έρθουν και άλλα. Μερικά πετυχημένα και μερικά όχι, όπως συνήθως γίνεται.
Όμως ας δούμε τι έχουμε μέχρι στιγμής.
Ο ΣΥΡΙΖΑ «πόνταρε» δύο φορές στη «Δύναμη των Ελλήνων»: Η πρώτη αποσύρθηκε πριν προλάβει να κάνει... καριέρα, καθώς αναμεσα στους εμβληματικούς Έλληνες ηγέτες που περνούσαν από την οθόνη για να καταλήξει το σποτ στον Αλέξη Τσίπρα, ήταν και ο Ιωάννης Μεταξάς. Κάποιοι μάλλον τον συμπεριέλαβαν στη λίστα αυτών με τους οποίους ο κ. Τσίπρας θέλει να ταυτιστεί, αλλά στη συνέχεια τους είπαν ότι έχει πολιτογραφηθεί ως δικτάτορας και έσπευσαν να τον εξαφανίσουν μοντάροντας ξανά το σποτάκι. Στο ίδιο σποτ εμφανίζονταν και ο γνωστός μας Μανώλης Πετσίτης.
Το δεύτερο σποτάκι του ΣΥΡΙΖΑ είναι πιο προσωποκεντρικό: Δείχνει τον κύριο Τσίπρα να μας απαγγέλει τι σημαίνει γι' αυτόν πατρίδα, επαναλαμβάνοντας τη λέξη κάθε φορά που δίπλα της κολάει και ένα από τα επιτεύγματα της κυβέρνήσεώς του. Ασχέτως αν κάποιος πιστεύει ή όχι σε όσα το σποτ διατείνεται ότι πέτυχε η κυβέρνηση της «πρώτης φοράς Αριστερά», δεν μπορεί να μην διαπιστώσει ότι όλη η σκηνοθεσία έχει επικεντρωθεί σε ένα και μόνο πρόσωπο, στον... μεγάλο τιμονιέρη, σε στιλ Βόρειας Κορέας.
Το τρίτο, επικεντρώνεται στη μάχη που έχει ξεσπάσει για την επταήμερη εργασία και τον 13ο μισθό, παραθέτοντας απο τη μια όσα είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης πάνω στα θέματα αυτά και από την άλλη όσα ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει να ερμηνεύσει ότι είπε ο αρχηγός της ΝΔ.
Μάλιστα η Νέα Δημοκρατία με άκρως χιουμοριστική διάθεση σχολίασε το συγκεκριμένο σποτάκι λέγοντας πως «θέλουμε να ευχαριστήσουμε το ΣΥΡΙΖΑ για τα προεκλογικά του σποτ. Μετά την γκάφα με τον Μεταξά και τον Πετσίτη, στο νέο του προβάλει τις προτάσεις μας.Πράγματι, η ΝΔ θέλει οι νέοι μας να έχουν καλές δουλειές και να μην εξαρτώνται από επιδόματα, δεν θεωρεί 13η σύνταξη το προεκλογικό επίδομα Τσίπρα και θεωρεί ότι οι επιχειρήσεις αντί να εξοντώνονται με φόρους, πρέπει να δημιουργήσουν νέο πλούτο και να τον μοιράζονται δίκαια με τους εργαζομένους τους».
Από την άλλη, οι τηλεοπτικές απαντήσεις της Νέας Δημοκρατίας εκφράζονται μέχρι στιγμής με σποτ τα οποία έχουν ως κεντρική ιδέα ότι «αξίζουμε μια καλύτερη Ελλάδα». Στο πρώτο περιγράφεται το σχέδιο της ΝΔ για την Ελλάδα που αξίζουμε, για μια χώρα πιο φωτεινή, με δουλειές για τους πολίτες της, με ασφάλεια για όλους, με χαμηλότερους φόρους.
Το δεύτερο σποτ της ΝΔ επικεντρώνεται στις υποσχέσεις Τσίπρα που για την «κατάργηση του Μνημονίου με ένα νόμο και ένα άρθρο», με τον «ΕΝΦΙΑ που δεν διορθώνεται αλλά καταργείται», με αναφορές του πρωθυπουργού στη Βόρεια Μακεδονία και όλα όσα υποσχέθηκε και έκανε τα εντελώς αντίθετα. Ο τηλεθετής απαντά «ως εδώ» κλείνοντας την τηλεόραση με την ακατάσχετη υποσχεσιολογία, με το σποτ να καταλήγει πως «αξίζουμε καλύτερα».
Το ΚΙΝΑΛ επικέντρωσε το σενάριο στο τηλεοπτικό του σποτ στη μαχη στη Βουλή για την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, ανάμεσα στους Τσίπρα και Μητσοτάκη, ονομάζοντάς την «κοκορομαχία», καλώντας τους πολίτες να τους «γυρίσουν την πλάτη» και να στείλουν μήνυμα λέγοντας «κομμένη η πλάκα».
Το ΚΚΕ με σύνθημα «περνάμε απέναντι» καλεί μέσα από το σποτ του τους πολίτες να μην συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο και να αφήσουν πίσω τα ψεύτικα διλήμματα και τις κάλπικες διαφορές και να κάνουν τη διαφορά ψηφίζοντας ΚΚΕ.
Νωριτερα από όλους σποτ είχαν κάνει οι ΑΝΕΛ και ο Πάνος Καμμένος με τον πιστό σκύλο «Θανάση» που έτρεχε να υπακούσει πιστά της εντολές της Μέρκελ, να κάνει τούμπες, να της φέρνει χρήματα και όλα αυτά για λίγα ψίχουλα.
Το Πόταμι επικεντρώνεται με τα σποτ του στην ευρωπαϊκή του ταυτότητα, προτρέποντας τους πολίτες «να το δουν σοβαρά και να το πάρουν προσωπικά», ενώ σε ένα άλλο σποτ εμφανίζεται ο επικεφαλής του κόμματος να μας διαβεβαιώνει ότι το Ποτάμι σκέφτεται πρώτα την Ελλάδα. Ωστόσο, αυτό που συζητήθηκε πιο πολύ ήταν ένα σποτ με τον ράπερ που επαναλαμβάνει ρυθμικά το σύνθημα του κόμματος.
Από την άλλη, οι τηλεοπτικές απαντήσεις της Νέας Δημοκρατίας εκφράζονται μέχρι στιγμής με σποτ τα οποία έχουν ως κεντρική ιδέα ότι «αξίζουμε μια καλύτερη Ελλάδα». Στο πρώτο περιγράφεται το σχέδιο της ΝΔ για την Ελλάδα που αξίζουμε, για μια χώρα πιο φωτεινή, με δουλειές για τους πολίτες της, με ασφάλεια για όλους, με χαμηλότερους φόρους.
Το δεύτερο σποτ της ΝΔ επικεντρώνεται στις υποσχέσεις Τσίπρα που για την «κατάργηση του Μνημονίου με ένα νόμο και ένα άρθρο», με τον «ΕΝΦΙΑ που δεν διορθώνεται αλλά καταργείται», με αναφορές του πρωθυπουργού στη Βόρεια Μακεδονία και όλα όσα υποσχέθηκε και έκανε τα εντελώς αντίθετα. Ο τηλεθετής απαντά «ως εδώ» κλείνοντας την τηλεόραση με την ακατάσχετη υποσχεσιολογία, με το σποτ να καταλήγει πως «αξίζουμε καλύτερα».
Το ΚΙΝΑΛ επικέντρωσε το σενάριο στο τηλεοπτικό του σποτ στη μαχη στη Βουλή για την ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, ανάμεσα στους Τσίπρα και Μητσοτάκη, ονομάζοντάς την «κοκορομαχία», καλώντας τους πολίτες να τους «γυρίσουν την πλάτη» και να στείλουν μήνυμα λέγοντας «κομμένη η πλάκα».
Το ΚΚΕ με σύνθημα «περνάμε απέναντι» καλεί μέσα από το σποτ του τους πολίτες να μην συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο και να αφήσουν πίσω τα ψεύτικα διλήμματα και τις κάλπικες διαφορές και να κάνουν τη διαφορά ψηφίζοντας ΚΚΕ.
Νωριτερα από όλους σποτ είχαν κάνει οι ΑΝΕΛ και ο Πάνος Καμμένος με τον πιστό σκύλο «Θανάση» που έτρεχε να υπακούσει πιστά της εντολές της Μέρκελ, να κάνει τούμπες, να της φέρνει χρήματα και όλα αυτά για λίγα ψίχουλα.
Το Πόταμι επικεντρώνεται με τα σποτ του στην ευρωπαϊκή του ταυτότητα, προτρέποντας τους πολίτες «να το δουν σοβαρά και να το πάρουν προσωπικά», ενώ σε ένα άλλο σποτ εμφανίζεται ο επικεφαλής του κόμματος να μας διαβεβαιώνει ότι το Ποτάμι σκέφτεται πρώτα την Ελλάδα. Ωστόσο, αυτό που συζητήθηκε πιο πολύ ήταν ένα σποτ με τον ράπερ που επαναλαμβάνει ρυθμικά το σύνθημα του κόμματος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr