Μειώνουν τους μετακλητούς στο Μέγαρο Μαξίμου
11.07.2019
18:33
Καταργούνται τέσσερις θέσεις ειδικών συμβούλων και δύο θέσεις μετακλητών, κατεβάζοντας τον συνολικό αριθμό του προσωπικού στο Μέγαρο Μαξίμου σε 80, από 86 που είχε διαμορφωθεί την περίοδο διακυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα
Σε αναδιάρθρωση της Γενικής Γραμματείας του πρωθυπουργού, με μείωση των θέσεων ειδικών συμβούλων και μετακλητών, προχώρησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Στην ουσία πρόκειται για την πρώτη πράξη της κυβέρνησης, έπειτα από εκείνες για την νέα δομή των υπουργείων, που περιλαμβάνει περικοπές στον αριθμό του μετακλητού προσωπικού.
Ειδικότερα, καταργούνται τέσσερις θέσεις ειδικών συμβούλων και δύο θέσεις μετακλητών, κατεβάζοντας τον συνολικό αριθμό του προσωπικού στο Μέγαρο Μαξίμου σε 80, από 86 που είχε διαμορφωθεί την περίοδο διακυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα. Επίσης, με δεύτερη απόφαση, ορίζεται νέος γενικός γραμματέας της Γενικής Γραμματείας του πρωθυπουργού ο κ. Γρηγόρης Δημητριάδης, στενός συνεργάτης του κ. Μητσοτάκη.
Σύμφωνα με την σχετική απόφαση, στη Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού συνιστώνται τα εξής γραφεία:
1. Ιδιαίτερο Γραφείο Πρωθυπουργού: Στην αρμοδιότητα του Γραφείου ανήκουν η ρύθμιση των προσωπικών επαφών του Πρωθυπουργού και η λειτουργική και γραμματειακή υποστήριξη του έργου του,
2. Γραφείο Διοίκησης και Οργάνωσης: Στην αρμοδιότητα του Γραφείου ανήκουν η τήρηση του Ιδιαίτερου Πρωτοκόλλου του Πρωθυπουργού, ο χειρισμός της σχετικής αλληλογραφίας, η ρύθμιση θεμάτων που αφορούν το προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, την υπηρεσιακή κατάσταση και τη διοικητική μέριμνα του εν λόγω προσωπικού, το συντονισμό και την εποπτεία των διαχειριστικών και οικονομικών ζητημάτων που άπτονται της λειτουργίας της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού και των εντός Ελλάδας μετακινήσεων του Πρωθυπουργού, την ασφάλεια των βιβλίων και εγγράφων, την τήρηση του Γενικού Πρωτοκόλλου του Πρωθυπουργού και το χειρισμό της σχετικής αλληλογραφίας, τη διαχειριστική μέριμνα των δημόσιων σχέσεων του Πρωθυπουργού, τη συντήρηση των χώρων και του εξοπλισμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, την ασφαλή λειτουργία των ηλεκτρομηχανολογικών, τηλεπικοινωνιακών, ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων, των λειτουργικών συστημάτων και του εν γένει εξοπλισμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, καθώς και η εποπτεία της Υπηρεσίας Διοικητικής Μέριμνας του άρθρου 38 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005).
3. Διπλωματικό Γραφείο: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν η παρακολούθηση των διεθνών υποθέσεων και εξελίξεων, των εργασιών και της εν γένει δραστηριότητας των διεθνών οργανισμών και η υποστήριξη του Πρωθυπουργού στα θέματα αυτά. Επιπλέον, ανήκει η παρακολούθηση θεμάτων αρμοδιότητας του Υπουργείου Εξωτερικών, η επεξεργασία σχετικών προτάσεων και η οργάνωση σε διπλωματικό επίπεδο των επισκέψεων του Πρωθυπουργού στο εξωτερικό και των συναντήσεων του στο εσωτερικό στο πλαίσιο διεθνών υποχρεώσεών του.
4. Γραφείο Θεμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν η παρακολούθηση των ευρωπαϊκών εξελίξεων, των εργασιών και της εν γένει δραστηριότητας των ευρωπαϊκών θεσμών και η υποστήριξη του Πρωθυπουργού στα θέματα αυτά. Επιπλέον, ανήκει η επεξεργασία σχετικών προτάσεων και η οργάνωση και υποστήριξη των επισκέψεων και υποχρεώσεων του Πρωθυπουργού στις συναντήσεις των οργάνων της Ε.Ε.
5. Οικονομικό Γραφείο: Στην αρμοδιότητα του Οικονομικού Γραφείου ανήκουν η παρακολούθηση της υλοποίησης της κυβερνητικής πολιτικής και στρατηγικής στα θέματα οικονομίας, παραγωγής και ανάπτυξης και η υποβολή σχετικών προτάσεων στον Πρωθυπουργό, σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία.
6. Γραφείο Κοινωνικών Θεμάτων: Στην αρμοδιότητα του Γραφείου ανήκουν η μελέτη και ανάλυση της πορείας υλοποίησης του κυβερνητικού έργου και η επεξεργασία και υποβολή προτάσεων για την επίτευξη των στόχων της κυβερνητικής πολιτικής, σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία σε τομείς που άπτονται της κοινωνικής πολιτικής. Επιπλέον, στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκει κάθε θέμα που άπτεται των σχέσεων Κράτους Κοινωνίας και της ανοιχτής διακυβέρνησης.
7. Γραφείο Τύπου: Στην αρμοδιότητα του Γραφείου Τύπου ανήκουν η παρακολούθηση της επικαιρότητας και η σχετική ενημέρωση του Πρωθυπουργού, η επικοινωνία με τα ελληνικά και διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθώς και η ενημέρωση των δημοσιογράφων για τις πρωτοβουλίες του.
8. Γραφείο Στρατηγικού Σχεδιασμού: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν η υποστήριξη του Πρωθυπουργού σχετικά με όλα τα ζητήματα στρατηγικού σχεδιασμού που αφορούν στο κυβερνητικό έργο, η ανάλυση των επιπτώσεων των δημοσίων πολιτικών στην κοινωνία και οι σχετικές εισηγήσεις στον Πρωθυπουργό.
Στην ουσία πρόκειται για την πρώτη πράξη της κυβέρνησης, έπειτα από εκείνες για την νέα δομή των υπουργείων, που περιλαμβάνει περικοπές στον αριθμό του μετακλητού προσωπικού.
Ειδικότερα, καταργούνται τέσσερις θέσεις ειδικών συμβούλων και δύο θέσεις μετακλητών, κατεβάζοντας τον συνολικό αριθμό του προσωπικού στο Μέγαρο Μαξίμου σε 80, από 86 που είχε διαμορφωθεί την περίοδο διακυβέρνησης του Αλέξη Τσίπρα. Επίσης, με δεύτερη απόφαση, ορίζεται νέος γενικός γραμματέας της Γενικής Γραμματείας του πρωθυπουργού ο κ. Γρηγόρης Δημητριάδης, στενός συνεργάτης του κ. Μητσοτάκη.
Σύμφωνα με την σχετική απόφαση, στη Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού συνιστώνται τα εξής γραφεία:
1. Ιδιαίτερο Γραφείο Πρωθυπουργού: Στην αρμοδιότητα του Γραφείου ανήκουν η ρύθμιση των προσωπικών επαφών του Πρωθυπουργού και η λειτουργική και γραμματειακή υποστήριξη του έργου του,
2. Γραφείο Διοίκησης και Οργάνωσης: Στην αρμοδιότητα του Γραφείου ανήκουν η τήρηση του Ιδιαίτερου Πρωτοκόλλου του Πρωθυπουργού, ο χειρισμός της σχετικής αλληλογραφίας, η ρύθμιση θεμάτων που αφορούν το προσωπικό της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, την υπηρεσιακή κατάσταση και τη διοικητική μέριμνα του εν λόγω προσωπικού, το συντονισμό και την εποπτεία των διαχειριστικών και οικονομικών ζητημάτων που άπτονται της λειτουργίας της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού και των εντός Ελλάδας μετακινήσεων του Πρωθυπουργού, την ασφάλεια των βιβλίων και εγγράφων, την τήρηση του Γενικού Πρωτοκόλλου του Πρωθυπουργού και το χειρισμό της σχετικής αλληλογραφίας, τη διαχειριστική μέριμνα των δημόσιων σχέσεων του Πρωθυπουργού, τη συντήρηση των χώρων και του εξοπλισμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, την ασφαλή λειτουργία των ηλεκτρομηχανολογικών, τηλεπικοινωνιακών, ηλεκτρονικών εγκαταστάσεων, των λειτουργικών συστημάτων και του εν γένει εξοπλισμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, καθώς και η εποπτεία της Υπηρεσίας Διοικητικής Μέριμνας του άρθρου 38 του Κώδικα νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005).
3. Διπλωματικό Γραφείο: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν η παρακολούθηση των διεθνών υποθέσεων και εξελίξεων, των εργασιών και της εν γένει δραστηριότητας των διεθνών οργανισμών και η υποστήριξη του Πρωθυπουργού στα θέματα αυτά. Επιπλέον, ανήκει η παρακολούθηση θεμάτων αρμοδιότητας του Υπουργείου Εξωτερικών, η επεξεργασία σχετικών προτάσεων και η οργάνωση σε διπλωματικό επίπεδο των επισκέψεων του Πρωθυπουργού στο εξωτερικό και των συναντήσεων του στο εσωτερικό στο πλαίσιο διεθνών υποχρεώσεών του.
4. Γραφείο Θεμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν η παρακολούθηση των ευρωπαϊκών εξελίξεων, των εργασιών και της εν γένει δραστηριότητας των ευρωπαϊκών θεσμών και η υποστήριξη του Πρωθυπουργού στα θέματα αυτά. Επιπλέον, ανήκει η επεξεργασία σχετικών προτάσεων και η οργάνωση και υποστήριξη των επισκέψεων και υποχρεώσεων του Πρωθυπουργού στις συναντήσεις των οργάνων της Ε.Ε.
5. Οικονομικό Γραφείο: Στην αρμοδιότητα του Οικονομικού Γραφείου ανήκουν η παρακολούθηση της υλοποίησης της κυβερνητικής πολιτικής και στρατηγικής στα θέματα οικονομίας, παραγωγής και ανάπτυξης και η υποβολή σχετικών προτάσεων στον Πρωθυπουργό, σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία.
6. Γραφείο Κοινωνικών Θεμάτων: Στην αρμοδιότητα του Γραφείου ανήκουν η μελέτη και ανάλυση της πορείας υλοποίησης του κυβερνητικού έργου και η επεξεργασία και υποβολή προτάσεων για την επίτευξη των στόχων της κυβερνητικής πολιτικής, σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία σε τομείς που άπτονται της κοινωνικής πολιτικής. Επιπλέον, στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκει κάθε θέμα που άπτεται των σχέσεων Κράτους Κοινωνίας και της ανοιχτής διακυβέρνησης.
7. Γραφείο Τύπου: Στην αρμοδιότητα του Γραφείου Τύπου ανήκουν η παρακολούθηση της επικαιρότητας και η σχετική ενημέρωση του Πρωθυπουργού, η επικοινωνία με τα ελληνικά και διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθώς και η ενημέρωση των δημοσιογράφων για τις πρωτοβουλίες του.
8. Γραφείο Στρατηγικού Σχεδιασμού: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν η υποστήριξη του Πρωθυπουργού σχετικά με όλα τα ζητήματα στρατηγικού σχεδιασμού που αφορούν στο κυβερνητικό έργο, η ανάλυση των επιπτώσεων των δημοσίων πολιτικών στην κοινωνία και οι σχετικές εισηγήσεις στον Πρωθυπουργό.
9. Γραφείο Επικοινωνίας: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, ο σχεδιασμός και ο συντονισμός της υλοποίησης της στρατηγικής της ψηφιακής επικοινωνίας του Πρωθυπουργού, η διοργάνωση εκδηλώσεων του Πρωθυπουργού και η επιμέλεια και των ομιλιών του Πρωθυπουργού.
10. Νομικό Γραφείο: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν η επιμέλεια, μελέτη και εισήγηση κάθε θέματος νομικού ενδιαφέροντος που του αναθέτει ο Πρωθυπουργός.
Δείτε εδω το Φ.Ε.Κ
10. Νομικό Γραφείο: Στην αρμοδιότητα του γραφείου ανήκουν η επιμέλεια, μελέτη και εισήγηση κάθε θέματος νομικού ενδιαφέροντος που του αναθέτει ο Πρωθυπουργός.
Δείτε εδω το Φ.Ε.Κ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr