Πιτσιλής στο ΘΕΜΑ 104, 6: Οι τέσσερις πρωτοβουλίες της ΑΑΔΕ για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών

Πιτσιλής στο ΘΕΜΑ 104, 6: Οι τέσσερις πρωτοβουλίες της ΑΑΔΕ για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών

Ο Γιώργος Πιτσιλής μίλησε στο ΘΕΜΑ 104,6 για τα νέα σχέδια της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων στην ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών

Πιτσιλής στο ΘΕΜΑ 104, 6: Οι τέσσερις πρωτοβουλίες της ΑΑΔΕ για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών
Στις τέσσερις πρωτοβουλίες της ΑΑΔΕ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών, αναφέρθηκε ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής στο ΘΕΜΑ 104, 6 και στους Μπάμπη Κούτρα και Νίκο Φελέκη.

Άρχικα όπως τόνισε ο κ. Πιτσιλής «αυτό που προέχει είναι η δημόσια υγεία, δηλαδή σε πρώτο πλάνο προέχει η προστασία και η ασφάλεια των συμπολιτών μας και σε δεύτερο πλάνο έρχεται η οικονομία, υπάρχει όμως ένα συνολικό σχέδιο στήριξης της οικονομίας».

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «σε αυτό το αχαρτογράφητο περιβάλλον δίνουμε μια καθημερινή μάχη για να εξυπηρετήσουμε τους συμπολίτες μας, να προστατεύσουμε και να θωρακίσουμε τη λειτουργία της οικονομίας».

Γι αυτό ο κ. Πιτσιλής αναφέρθηκε στις τέσσερις πρωτοβουλίες της κυβέρνησης για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών.

Ο κ. Πιτσιλής στο ερώτημα αν υπάρχει περιθώριο αναστολής υποβολής των φορολογικών δηλώσεων λόγω της κατάστασης απάντησε ότι έχει ανακοινωθεί ένα ευρύ πλαίσιο αναστολών, αλλά όπως τόνισε:

«Είναι διαφορετική υποχρέωση η φορολογική δήλωση από την καταβολή του φόρου».

Για τις φορολογικές δηλώσεις, δήλωσε πως θα ανοίξει η πλατφόρμα μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Απριλίου.

«Η πληρωμή των φόρων από αυτούς που μπορούν είναι πράξη αλληλεγγύης, είναι πράξη κοινωνικής συνοχής, είναι πράξη στήριξης, του οικονομικού μας "αύριο"», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Πιτσιλής.

Για τους φορολογούμενους με εκκρεμείς υποθέσεις που θέλουν να τακτοποιήσουν τα θέματα τους στην εφορία, ο κ. Πιτσιλής, ανέφερε:

«Διανύουμε σήμερα την τρίτη εβδομάδα που όλες μας οι υπηρεσίες λειτουργούν με βάρδιες, αφενός για να αποφύγουμε τον συνωστισμό και αφετέρου για να μπορέσουμε να προστατεύσουμε τη λειτουργία των υπηρεσιών μας από ενδεχόμενα κρούσματα», ενώ πρόσθεσε:

«Το 80- 85% των υπηρεσιών μας είναι ήδη ψηφιοποιημένο. Στόχος μας είναι κάθε μέρα να μπορούμε να βρίσκουμε λύσεις ώστε κάθε πολίτης να μπορεί να εξυπηρετηθεί και από απόσταση. Στο πλαίσιο αυτό έχουμε κάνει αρκετά βήματα και ετοιμάζουμε και άλλα για τη συνέχεια».

Όπως ανέφερε:

«Μέσα από την προσωποποιημένη πληροφόρηση, ο πολίτης μπορεί να δηλώσει μόνος του, τον τραπεζικό του λογαριαμό και εκείνη την ώρα γίνεται και η επάληθευση της ιδιοκτησίας του λογαριασμού του αλλά και η όρθη καταγραφή του» κάτι που όπως τόνισε είναι «απολύτως αναγκαίο στοιχείο γιατί πολλές φορές οι επιστροφές φόρων "κόλλαγαν" στη δήλωση του iban».

Όπως πρόσθεσε: «Μέχρι το τέλος της εβδομάδες, αν όλα πάνε καλά, ανοίγουμε στην προσωποποιημένη πληροφόρηση, εικόνα όχι μόνο των οφειλών αλλά και των απαιτήσεων και επιστροφών που διακαιούνται οι επιχειρήσεις, προκειμένου να έχουν έγκαιρη γνώση».

Κλείσιμο
Επίσης, όπως ανέφερε ο κ.Πιτσιλης, στα επόμενα σχέδια μέχρι το τέλος του πρώτου 10ημερου του Απριλίου είναι και η πληρωμή των ρυθμιζμένων οφειλών μέσω κάρτας από το Taxisnet.

Τέλος, όπως τόνισε ο διοικητής της ΑΑΔΕ, ένα τέταρτο έργο που είναι στα σχέδια της κυβέρνησης είναι η διευκόλυνση των πολιτών σε μια σειρά πιστοποιητικών από τη ΔΟΥ που μέχρι τώρα ο πολίτης έπρεπε να την επισκεφθεί για να τα πάρει όπως είναι η βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ και το πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ. Σε λίγο καιρό, όπως τόνισε θα τα στέλνει η ΔΟΥ στον λογαριασμό του στο taxisnet.

Ακούστε εδώ όλη τη συνέντευξη:






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης