Έσπασε τα κοντέρ τηλεθέασης το «Last Dance» στο Netflix
Σύμφωνα με ανάρτηση του Netflix, οι μετρήσεις που έγιναν μετά τις 4 πρώτες εβδομάδες θέλουν εκτός ΗΠΑ να έχουν παρακολουθήσει το ντοκιμαντέρ 23.8 εκατ. νοικοκυριά
Τα μεγάλα νούμερα τα φανταζόμασταν. Ήρθε όμως και η επίσημη ανακοίνωση του Netflix να επιβεβαιώσει τις εκτιμήσεις αυτές για το Last Dance.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Netflix, οι μετρήσεις που έγιναν μετά τις τέσσερις πρώτες εβδομάδες, δηλαδή, μέχρι και την προβολή του 8ου επεισοδίου θέλουν εκτός ΗΠΑ να έχουν παρακολουθήσει το ντοκιμαντέρ 23.8 εκατομμύρια νοικοκυριά.
"Το 23 ήταν πάντα το τυχερό του νούμερο, 23.8 εκατομμύρια νοικοκυριά εκτός των ΗΠΑ παρακολούθησαν το "The Last Dance" μέσα στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες», αναφέρει χαρακτηριστικά.
23 was always his lucky number!
23.8 million households outside the US checked out The Last Dance in its first four weeks on Netflix pic.twitter.com/xS4GCR1uzU
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.