Την ώρα που η Πρέμιερ Λιγκ έχει ήδη «βάψει» το λογότυπό της στα χρώματα της σημαίας της Ουκρανίας και ενώ για τα ερχόμενα παιχνίδια έχει αποφασιστεί να γίνει το ίδιο και από την πλευρά των συλλόγων, η Κίνα -σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC- ετοιμάζεται να μην προβάλει τηλεοπτικά τα 10 ματς (7 το Σάββατο, 2 την Κυριακή και 1 τη Δευτέρα).
Όπως αναφέρει το βρετανικό Μέσο, ο μεγαλύτερος εμπορικός εταίρος των Ρώσων θα συνεχίσει να μην καταδικάζει την εισβολή στην Ουκρανία αλλά να κρατάει μια πιο ουδέτερη στάση, αποφασίζοντας να μην μεταδοθούν οι εικόνες στήριξης προς την Ουκρανία, μιας και στα 10 γήπεδα θα κυριαρχεί το κίτρινο και το μπλε, όπως στις LED οθόνες στις εξέδρες με τη φράση «Football Stands Together».
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.