Ο ΑΝΤ1 πάει... Μουντιάλ - Η «11άδα» των μεταδόσεων και η... πρώτη φορά Παγκόσμιο Κύπελλο σε ιδιωτικό κανάλι
25.10.2022
19:11
Πλέον απομένει λιγότερο από ένας μήνας για την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου ποδοσφαίρου στο Κατάρ και ο ΑΝΤ1, που έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης, παρουσίασε τη δική του... ενδεκάδα
Απ' όποια πλευρά κι αν το δει κανείς το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου θα γράψει ιστορία. Αφήνοντας στην άκρη το αγωνιστικό κομμάτι (έχουμε χρόνο για τις αναλύσεις και τις προβλέψεις) το Μουντιάλ του Κατάρ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην ποδοσφαιρική εγκυκλοπαίδεια καθώς είναι το πρώτο που θα διεξαχθεί:
- χειμώνα και όχι καλοκαίρι
- σε χώρα του αραβικού κόσμου
Παράλληλα είναι και το πρώτο που δεν θα μεταδοθεί από τη συχνότητα της ΕΡΤ, αλλά από ιδιωτικό σταθμό και δη τον ΑΝΤ1 που πήρε τα δικαιώματα κάνοντας ένα ιδιότυπο νταμπλ (μιλώντας στην ποδοσφαιρική γλώσσα) καθώς πέρσι το καλοκαίρι είχε μεταδώσει τους αγώνες του Euro 2020 (που διεξήχθησαν λόγω της πανδημίας το καλοκαίρι του 2021).
Όλα τα παραπάνω δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη την αίσθηση της προσμονής κι αν μη τι άλλο είναι κάτι παραπάνω από ευφυές το σποτάκι «Περιμένεις Μουντιάλ;», της πρώτης διαφημιστικής καμπάνιας του ANT1 εν όψει της πρεμιέρας των αγώνων στο Κατάρ.
«Μπαίνουμε στο μήνα μας...», είναι μια ατάκα που λένε οι μέλλουσες μαμάδες, ωστόσο με την αντίστροφη μέτρηση για τη σέντρα στο Μουντιάλ, αυτή η ατάκα ακούγεται από τα στόματα των απανταχού ποδοσφαιρόφιλων και γίνεται πραγματικά ένα εντυπωσιακό σποτ...
Ο κύριος στόχος της είναι η ανάδειξη της τεράστιας προσμονής του κοινού για τη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση του πλανήτη. Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει τη σουρεάλ συνθήκη αντρών σε… «ενδιαφέρουσα».
Κάτω από την μπλούζα τους, όμως, δεν κρύβεται μια φουσκωμένη κοιλιά, αλλά η επίσημη μπάλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2022! Οι γυναίκες όχι μόνο δεν δυσανασχετούν, αλλά συμμετέχουν κι αυτές ενεργά στην προσμονή του «χαρμόσυνου» γεγονότος, γιατί το Μουντιάλ απευθύνεται σε όλους!
Την καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Frank&Fame, την παραγωγή ανέλαβε η Open Borders και τη σκηνοθεσία ο Μίλτος Πηλαλητός.
Δυστυχώς το promo video που είδαμε εμείς σήμερα στην παρουσίαση, δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, κάτι που θα συμβεί έως τα τέλη της εβδομάδας και πιστέψτε μας θα δείτε πραγματικά κάτι ανατρεπτικό...
Πέρα όμως από την πρώτη διαφημιστική καμπάνια εν όψει της έναρξης, ο ΑΝΤ1 παρουσίασε και τη δική του ενδεκάδα που έχει επιφορτιστεί με τις μεταδόσεις των αγώνων, αλλά και τις ειδικές εκπομπές που θα «βγαίνουν» καθημερινά στον αέρα με όλα όσα συμβαίνουν στα γήπεδα του Κατάρ, την οποία αποτελούν οι: Στέλιος Γιαννακόπουλος, Αλέξης Σπυρόπουλος, Σωτήρης Κωσταβάρας, Στέφανος Αβραμίδης, Βασίλης Σαμπράκος, Μιχάλης Τσόχος, Κώστας Ψάρρας, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Δημοσθένης Γεωργακόπουλος, Μανώλης Μανής και Έλενα Παπαδοπούλου.
- χειμώνα και όχι καλοκαίρι
- σε χώρα του αραβικού κόσμου
Παράλληλα είναι και το πρώτο που δεν θα μεταδοθεί από τη συχνότητα της ΕΡΤ, αλλά από ιδιωτικό σταθμό και δη τον ΑΝΤ1 που πήρε τα δικαιώματα κάνοντας ένα ιδιότυπο νταμπλ (μιλώντας στην ποδοσφαιρική γλώσσα) καθώς πέρσι το καλοκαίρι είχε μεταδώσει τους αγώνες του Euro 2020 (που διεξήχθησαν λόγω της πανδημίας το καλοκαίρι του 2021).
Όλα τα παραπάνω δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη την αίσθηση της προσμονής κι αν μη τι άλλο είναι κάτι παραπάνω από ευφυές το σποτάκι «Περιμένεις Μουντιάλ;», της πρώτης διαφημιστικής καμπάνιας του ANT1 εν όψει της πρεμιέρας των αγώνων στο Κατάρ.
«Μπαίνουμε στο μήνα μας...», είναι μια ατάκα που λένε οι μέλλουσες μαμάδες, ωστόσο με την αντίστροφη μέτρηση για τη σέντρα στο Μουντιάλ, αυτή η ατάκα ακούγεται από τα στόματα των απανταχού ποδοσφαιρόφιλων και γίνεται πραγματικά ένα εντυπωσιακό σποτ...
Ο κύριος στόχος της είναι η ανάδειξη της τεράστιας προσμονής του κοινού για τη μεγαλύτερη ποδοσφαιρική διοργάνωση του πλανήτη. Το τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζει τη σουρεάλ συνθήκη αντρών σε… «ενδιαφέρουσα».
Κάτω από την μπλούζα τους, όμως, δεν κρύβεται μια φουσκωμένη κοιλιά, αλλά η επίσημη μπάλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2022! Οι γυναίκες όχι μόνο δεν δυσανασχετούν, αλλά συμμετέχουν κι αυτές ενεργά στην προσμονή του «χαρμόσυνου» γεγονότος, γιατί το Μουντιάλ απευθύνεται σε όλους!
Την καμπάνια επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρεία Frank&Fame, την παραγωγή ανέλαβε η Open Borders και τη σκηνοθεσία ο Μίλτος Πηλαλητός.
Δυστυχώς το promo video που είδαμε εμείς σήμερα στην παρουσίαση, δεν είναι ακόμη διαθέσιμο, κάτι που θα συμβεί έως τα τέλη της εβδομάδας και πιστέψτε μας θα δείτε πραγματικά κάτι ανατρεπτικό...
Πέρα όμως από την πρώτη διαφημιστική καμπάνια εν όψει της έναρξης, ο ΑΝΤ1 παρουσίασε και τη δική του ενδεκάδα που έχει επιφορτιστεί με τις μεταδόσεις των αγώνων, αλλά και τις ειδικές εκπομπές που θα «βγαίνουν» καθημερινά στον αέρα με όλα όσα συμβαίνουν στα γήπεδα του Κατάρ, την οποία αποτελούν οι: Στέλιος Γιαννακόπουλος, Αλέξης Σπυρόπουλος, Σωτήρης Κωσταβάρας, Στέφανος Αβραμίδης, Βασίλης Σαμπράκος, Μιχάλης Τσόχος, Κώστας Ψάρρας, Γιώργος Τριανταφυλλίδης, Δημοσθένης Γεωργακόπουλος, Μανώλης Μανής και Έλενα Παπαδοπούλου.
Μια ενδεκάδα που, φάνηκε πόσο καλή χημεία έχει με το καλημέρα, κι αποτελεί προϊόν της συνεργασία του ΑΝΤ1 με την Cosmote TV (η εξαιρετική ομάδα που έχει την ευθύνη παρουσίασης Champions League, Europa League, Conference League), αλλά και με το OPEN που παραχώρησε «δανεικό» τον Αλέξη Σπυρόπουλο.
Ο τελευταίος μαζί με τον Σωτήρη Κωσταβάρα θα είναι οι βασικοί σχολιαστές των αγώνων και θα βρίσκονται στο Κατάρ, μαζί με τον παλαίμαχο διεθνή άσο Στέλιο Γιαννακόπουλο. Κι η παρουσία του τελευταίου ως «football expert» είναι μια πετυχημένη συνταγή που ακολουθούν εδώ και χρόνια οι κορυφαίοι τηλεοπτικοί σταθμοί στο εξωτερικό.
«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΑΝΤ1 που μου δίνει τη δυνατότητα να ζήσω μια εμπειρία ζωής όπως είναι ένα παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου. Κι αυτό που περιμένω είναι να δω ένα ελκυστικό τουρνουά με τους ποδοσφαιριστές λόγω της εποχής που γίνονται οι αγώνες να έχουν φρέσκα πόδια», τόνισε ο Γιαννακόπουλος, τον οποίο όπως αποκάλυψε ο Σπυρόπουλος είχε προτείνει στην ΕΡΤ το 2014 για τη θέση του σχολιαστή, αλλά η πρόταση του δεν έγινε ποτέ δεκτή.
Να υπενθυμίσουμε εδώ ότι ήδη μεταδίδεται η εκπομπή «Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΡ» που μας βάζει στο κλίμα του πρώτου χειμερινού Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου, κι από τις 20 Νοεμβρίου θα δώσει τη θέση της στην εκπομπή στην εκπομπή «ΩΡΑ ΜΟΥΝΤΙΑΛ» (με την περίληψη της κάθε ημέρας), ωστόσο από την Τρίτη 18 Οκτωβρίου έχει ξεκινήσει στο ΑΝΤ1+ η λειτουργία ενός 24ωρου θεματικού καναλιού το FIFA World CupTM.
Εκεί οι συνδρομητές της πλατφόρμας μπορούν να παρακολουθήσουν μια σειρά αποκλειστικών ταινιών της FIFA, που καλύπτουν όλους τους σημαντικούς χαρακτήρες και στιγμές της διοργάνωσης, με όλη την έγχρωμη ιστορία των Μουντιάλ από το 1966 μέχρι σήμερα, ειδικά προγράμματα με παρουσιάσεις των Εθνικών ομάδων και των παικτών που θα βρεθούν ως πρωταγωνιστές στο Κατάρ, αλλά και ελληνικές παραγωγές όπως το «Football Stories» και τις ειδικές εκπομπές που ετοίμασε το VICE Greece (για τις γυναίκες στο ελληνικό ποδόσφαιρο, το ποδόσφαιρο για τα άτομα με αναπηρία, τις ακαδημίες ποδοσφαίρου, αλλά και τους Έλληνες διεθνείς των Μουντιάλ).
Από τους 64 αγώνες του Παγκοσμίου κυπέλλου, οι 32 (ανάμεσα τους οι ημιτελικοί, ο αγώνας για τις θέσεις 3-4 και ο τελικός) θα μεταδοθούν από την ελεύθερη συχνότητα του ANT1 και το σύνολο τους από το ΑΝΤ1+ με την ειδική προσφορά που αφορά το Μουντιάλ να είναι πλέον στα 3,33€/μήνα (ισχύει για 6μηνη συνδρομή συνολικού κόστους 19,99€ με εφάπαξ χρέωση). Να σημειώσουμε επίσης ότι διευκρινίστηκε πως δεν υπάρχει η δυνατότητα του pay per view (να πληρώσεις για να δεις έναν μόνο αγώνα), παρά μόνο η δυνατότητα της 6μηνης συνδρομής στην προνομιακή τιμή των 19.99 ευρώ (ενώ η μηνιαία συνδρομή είναι 7.99 ευρώ).
Ο Managing Director ANT1 TV, Μακεδονία TV & ANTENNA STUDIOS, Γιώργος Λεβέντης έκανε λόγο για μία ιστορική στιγμή «καθώς το Μουντιάλ είναι για πρώτη φορά σε έναν ιδιωτικό σταθμό και το έχουμε εμείς στον ΑΝΤ1 μαζί με την καλύτερη ομάδα παρουσιαστών» και παράλληλα ανακοίνωσε ότι ο σταθμός απέκτησε τα δικαιώματα του παγκοσμίου πρωταθλήματος γυναικών για το 2023 που θα διεξαχθεί σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία.
Ο Τζώρτζης Ποφάντης, Chief Content Officer ΑΝΤ1 TV, τόνισε πως το Μουντιάλ είναι «... η επιστροφή στα παιδικά μας χρόνια» και παρόλο που δήλωσε φίλος της Ιταλίας εξέφρασε την επιθυμία για έναν τελικό Αργεντινή-Βραζιλία προκειμένου «να το πάρει ο Μέσι και να κλείσει την καριέρα του με τον ΑΝΤ1 να σκοράρει στην τηλεθέαση ».
Τέλος ο Βασίλης Δεληκούρας που τρέχει το πρότζεκτ ΑΝΤ1+ (ως γενικός διευθυντής των Subscription Video on Demand-SVOD- υπηρεσιών του ομίλου) τόνισε πως υπάρχει πολύ μεγάλη ικανοποίηση για την πορεία των συνδρομών («είναι δυναμική», είπε χαρακτηριστικά, ενώ ξεκαθαρίστηκε ότι η ρήτρα των 100.00 συνδρομητών -ειδάλλως έπρεπε όλοι οι αγώνες να μεταδοθούν από ελεύθερη συχνότητα- είχε αρθεί εδώ και κάποιους μήνες από τη FIFA η οποία άλλαξε την πολιτική της στο συγκεκριμένο θέμα) και στάθηκε ιδιαίτερα στο μοναδικό περιεχόμενο που θα παρέχει η πλατφόρμα.
«Είμαστε πολύ περήφανοι για την πλήρη τηλεοπτική κάλυψη που έχουμε ετοιμάσει στον Όμιλο ΑNT1 για το κορυφαίο ποδοσφαιρικό γεγονός στον πλανήτη που ξεκινά σε λιγότερο από ένα μήνα. Μέσω της υπηρεσίας ANT1+, εξασφαλίζουμε τη δυνατότητα παρακολούθησης της διοργάνωσης ανά πάσα στιγμή και σε οποιαδήποτε συσκευή, δίνοντας την ευελιξία στους συνδρομητές μας να ‘ζήσουν στον παλμό του Μουντιάλ’ με όποιον τρόπο εξυπηρετεί καλύτερα την καθημερινότητά τους και να απολαύσουν όχι μόνο τους αγώνες, αλλά και όλο το ειδικά διαμορφωμένο ποδοσφαιρικό περιεχόμενο του ΑΝΤ1+».
Ειδήσεις σήμερα
Ημαθία: Να παραδοθεί ετοιμάζεται ο 28χρονος Ρομά που παρέσυρε και σκότωσε την 15χρονη
Πώς σχολίασε το Twitter την πρώτη ομιλία Σούνακ
Επίθεση με καυστικό υγρό: Ηχογραφημένες απειλές κατά της ζωής της θα καταθέσει η 38χρονη
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr