Πολύ μπροστά σε θέματα μάρκετινγκ είναι οι Βραζιλιάνοι και στην περίπτωσή μας η Φλουμινένσε.
Η ομάδα του Ρίο Ντε Τζανέϊρο υποδέχτηκε μετά από 17 χρόνια τον Μαρσέλο και ζει στον ρυθμό του Βραζιλιάνου αριστερού μπακ που έφυγε πριν από λίγες εβδομάδες από τον Ολυμπιακό.
Η Φλου κυκλοφόρησε μέσω της μπουτίκ της μάσκες και χάρτινα ποτήρια με την μορφή του Μαρσέλο αλλά δεν σταμάτησε εκεί.
Πλέον μπορεί κάποιος να απολαύσει και το μπέργκερ του Μαρσέλο. Είναι ένα κλασσικό μπέργκερ που έχει πάνω στο ψωμάκι το σήμα του Μαρσέλο που είναι το Twelve 12.
Αναγνωρίζοντας την αξία του ποδηλάτου ως μέσου αθλητισμού και βιώσιμης μετακίνησης, η ΔΕΗ στηρίζει για 4η συνεχή χρονιά τον ΔΕΗ Tour Of Hellas, ως ονομαστικός και μεγάλος χορηγός του αγώνα
Με τον νέο κατάλογο Nova Docu η Nova αναβαθμίζει την πλατφόρμα EON με βραβευμένα ντοκιμαντέρ από την Ελλάδα και τον κόσμο και με αληθινές ιστορίες που καθηλώνουν.