Challenge Cup βόλεϊ ανδρών: Κυπελλούχος Ευρώπης ο Ολυμπιακός - Δείτε βίντεο και φωτογραφίες
Ο Ολυμπιακός επικράτησε με 3-0 της Μακάμπι στο κατάμεστο ΣΕΦ και έχοντας κερδίσει με το ίδιο σκορ στο Τελ Αβίβ κατέκτησε πανηγυρικά τον τρίτο ευρωπαϊκό τίτλο της ιστορίας του
Τη μισή δουλειά την είχε κάνει πριν από 10 ημέρες στο Τελ Αβίβ όταν υποχρεώσε τη Μακάμπι στην πρώτη της εντός έδρας ήττα στο φετινό Challenge Cup επικρατώντας με 3-0 στον πρώτο τελικό της διοργάνωσης.
Κλείσιμο
Την υπόλοιπη ο Ολυμπιακός την τελείωσε σήμερα με συνοπτικές διαδικασίες μπροστά σε 12.00 εκστασιασμένους οπαδούς του οι οποίοι κατέκλυσαν το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας πανηγυρίζοντας τον τρίτο ευρωπαϊκό τίτλο της ομάδας τους (1996, 2005 οι δύο προηγούμενοι σε Κύπελλο Κυπελλούχων και Top Teams Cup).
Πλέον ο ερασιτέχνης Ολυμπιακός έχει 14 ευρωπαϊκές κούπες με τις 4 να έχουν κατακτηθεί στο βόλεϊ (άνδρες-γυναίκες) και τις 10 στο πόλο (άνδρες γυναίκες). Από τις 14 οι 10 είναι στην εποχή Μιχάλη Κουντούρη και με τον Βαγγέλη Μαρινάκη να είναι ο βασικός χρηματοδότης των τμημάτων.
Οι ερυθρόλευκοι του Αλμπέρτο Τζουλιάνοι, μετά το 3-0 στο Ισραήλ χρειάζονταν δύο σετ για να σφραγίσουν την κατάκτηση του τίτλου και παρόλο που αιφνιδιάστηκαν στην αρχή του πρώτου σετ (βρέθηκαν να χάνουν με 6-10) τα κατέκτησαν με άνεση (25-16, 25-21) και πλεόν αυτό που απέμενε να μάθουμε ήταν το τελικό σκορ...
Όσο κι αν ήθελε η Μακάμπι να πάρει το σετ της τιμής σ' αυτόν τον πρώτο τελικό της ιστορίας της, ο Ολυμπιακός ήθελε να τελειώνει γρήγορα με τα... διαδικαστικά για να αρχίσει το πάρτι και το τρίτο σετ έκλεισε στο 25-16 με επίθεση του Ραφαήλ Κουμεντάκη.
*Οι πόντοι του Ολυμπιακού προήλθαν από 3 άσσους, 37 επιθέσεις, 15 μπλοκ και 20 λάθη αντιπάλων και της Μακάμπι προήλθαν από 3 άσσους, 17 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 30 λάθη αντιπάλων.
Aπόλαυσε chatting, streaming και scrolling χωρίς δεύτερες σκέψεις! Με το Data Jump της Nova, έχεις περισσότερα data στα προγράμματα κινητής από μόνο 14€/μήνα (συμπεριλαμβανομένων απεριόριστων κλήσεων και SMS). Για σένα που ξέρεις τι αξίζεις!
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!