Τα βάσανα ενός ποδοσφαιριστή: Δεν μπορεί να κρατάει τα κινητά θαυμαστών για τις σέλφι αν δεν είναι του... χορηγού του - Δείτε βίντεο
Το... επιθετικό μάρκετινγκ έχει πάει σε άλλο επίπεδο εσχάτως ακόμη κι όταν πρόκειται για ένα απλό αυτόγραφο ή μια σέλφι
Δημήτρης Τυχάλας
Ο διάλογος που ακολουθεί είναι φανταστικός, αλλά πολύ κοντά στην πραγματικότητα που βιώνει ο ποδοσφαιριστής της Τότεναμ, Χέουνγκ Μιν Σον.
-«Σον, σε παρακαλώ μπορούμε να βγάλουμε μια σέλφι; Είσαι το είδωλο μου»
-«Φυσικά... Δώσε μου το τηλέφωνο σου»
-«Ορίστε! Σ' ευχαριστώ πολύ...»
Κλείσιμο
-«Ααααα... Έχεις Iphone; Λυπάμαι δεν μπορώ να το κρατήσω στα χέρια μου! Θα πρέπει να το κρατήσει εσύ και να βγάλεις τη σέλφι».
Όχι ο Νοτιοκορεάτης ποδοσφαιριστής των Σπερς δεν ανήκει σε κάποια περίεργη αίρεση η οποία να του απαγορεύει να έρθει σε επαφή με τα... διαβολικά Iphone.
Όμως έχει μια (τεράστια) χορηγική συμφωνία με την Samsung η οποία μεταξύ άλλων προβλέπει και απαγορεύει ρητά στον 28χρονο άσο να βγάλει τις δικές του σέλφι ή να αγγίζει τηλέφωνα θαυμαστών τα οποία είναι προϊόντα άλλης εταιρίας!!!
Κι όσοι τυχόν δεν πιστεύουν ότι το παραπάνω είναι αλήθεια, δείτε το βίντεο που κυκλοφορεί στο Tik Tok και θα καταλάβετε...
Ο πάντα ευγενικός και χαμογελαστός Σον σταυρώνει τα χέρια και ζητά συγνώμη από τη θαυμάστρια του που μόλις έχει... τείνει το Iphone της και αναγκάζεται να τραβήξει αυτή την σέλφι, ενώ στη συνέχεια πιάνει στα χέρια του το Samsung μιας άλλης θαυμάστριας του (αν και δείχνει να δυσκολεύεται στον χειρισμό του).
Ο επιθετικός της Τότεναμ έγινε το περασμένο καλοκαίρι «πρεσβευτής» της εταιρίας της πατρίδας του έναντι πολλών εκατομμυρίων ευρώ, καθώς είναι ένας από τους πλέον δημοφιλείς ποδοσφαιριστές (πραγματικό είδωλο στη Νότια Κορέα), όντας περιζήτητος για τέτοιου είδους εμπορικές συμφωνίες...
Μέσα από τις συνεργασίες του με μεγάλα πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού, το BCA College προσφέρει αναβαθμισμένες σπουδές και υπογράφει τη νέα εποχή της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.
Στο Protergia Concept Store νιώθουμε από κοντά τον παλμό της νέας εποχής με σύγχρονα hubs εξυπηρέτησης, τεχνολογίες Ιnternet of Things, και live εμπειρίες