Ολυμπιακός: Πρωτοβουλία για να μπορεί να μεταπωλείται το εισιτήριο ενός κατόχου διαρκείας

Ολυμπιακός: Πρωτοβουλία για να μπορεί να μεταπωλείται το εισιτήριο ενός κατόχου διαρκείας

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ζήτησε από την Κυβέρνηση να υπάρχει η δυνατότητα να μπορούν οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας να μεταπωλούν τη θέση τους για αγώνες στους οποίους δεν θα πάνε

olympiakos-xr
Μπορεί ακόμη το ΣΕΦ να μην ανήκει στον Ολυμπιακό, αλλά αυτό δε σημαίνει πως στην ΚΑΕ δεν κάνουν το καλύτερο δυνατό για να προσφέρουν υπηρεσίες στους κατόχους διαρκείας. Στο φαληρικό στάδιο γίνονται βελτιωτικές κινήσεις, όμως και η διοίκηση προχώρησε σε μία σημαντική κίνηση η οποία μπορεί να αλλάξει το καθεστώς σε θέμα εισιτηρίων, στον ελληνικό αθλητισμό.

Η διοίκηση επικοινώνησε με τους υπουργούς Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης κ.κ. Βρούτση και Παπαστεργίου προκειμένου να θεσπιστεί νόμος που θα αφορά τον επαγγελματικό αθλητισμό και θα δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους εισιτηρίων διαρκείας να μεταπωλούν τη θέση τους για τους αγώνες που έχουν αποφασίσει για διάφορους λόγους ότι δεν θα πάνε στο γήπεδο να δουν την ομάδα τους. Αυτό συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό αλλά δεν γίνεται στην Ελλάδα γιατί δεν υπάρχει το νομικό πλαίσιο.

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός έχει σχεδιάσει τον τρόπο που μπορεί να γίνει αυτό μέσα από μια ειδική πλατφόρμα και η όλη διαδικασία θα πραγματοποιείται από το επίσημο κανάλι πώλησης της κάθε ομάδας σε συνεργασία με την εταιρεία ticketing που συνεργάζεται (Ticketmaster στη συγκεκριμένη περίπτωση του Ολυμπιακού) πολύ άμεσα, πολύ εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια.

Τι αναζητούν οι «ερυθρόλευκοι» με αυτόν τον τρόπο;

Δημιουργείται μια νέα επίσημη δευτερογενή αγορά εισιτηρίων στον αθλητισμό με πολλαπλά οφέλη για όλα τα μέρη: την Πολιτεία, τις ΠΑΕ και ΚΑΕ, τους κατόχους διαρκείας και τους φιλάθλους, ενώ παράλληλα θα καταπολεμηθεί το φαινόμενο της μαύρης αγοράς εισιτηρίων από τρίτες μη επίσημες και εξουσιοδοτημένες πλατφόρμες μεταπώλησης εισιτηρίων που αρχίζει και στην Ελλάδα να αποκτά ανησυχητικές διαστάσεις και οι οποίες χρεώνουν υπέρογκα ποσά τόσο για το εισιτήριο όσο και για προμήθειες. Και στο τέλος αυτοί που αγοράζουν τα εισιτήρια τελικά δεν εισέρχονται στο γήπεδο καθώς τα συγκεκριμένα εισιτήρια ακυρώνονται.

Κλείσιμο
Επίσης η αγορά του εισιτηρίου διαρκείας θα έχει μεγαλύτερη βαρύτητα χωρίς να αυξηθεί η τιμή για τον κάτοχο του, ενώ θα έχει σημαντική επιβράβευση στην περίπτωση που η θέση του μεταπωληθεί σε νέο αγοραστή. Ο τρόπος επιβράβευσης μπορεί να καθοριστεί από την ΚΑΕ/ΠΑΕ και μπορεί για παράδειγμα να είναι ένα σύστημα συλλογής πόντων που μεταφράζονται σε πιστωτικό για την αγορά του εισιτηρίου διαρκείας της επόμενης σεζόν ή επιστροφή κάποιου ποσού στον κάτοχο του εισιτηρίου διαρκείας.

Και το πιο σημαντικό από όλα... Στα περισσότερα sold out που ανακοινώνουν οι ομάδες στην Ελλάδα έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο των κενών καθισμάτων αφού ένα ποσοστό της τάξης 10-20% των κατόχων διαρκείας δεν πάνε στο γήπεδο. Πλέον όταν θα μιλάμε για sold out δεν θα είναι μόνο στα διαθέσιμα εισιτήρια του κάθε αγώνα αλλά και στις κενές θέσεις στην εξέδρα.

Και τα δυο Υπουργεία είναι θετικά σ’ αυτή την πρόταση, ειδικά μετά και τις τελευταίες αλλαγές στην όλη διαδικασία της ταυτοπροσωπίας των εισιτηρίων μέσω Gov. Είναι πολύ πιθανό μάλιστα να μπει σε εφαρμογή αυτό το πλάνο από φέτος.

Πηγή: Gazzetta.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης