Λιονέλ Μέσι: Ο Αργεντινός λανσάρει και το δικό του άρωμα - Τα συστατικά και η τιμή του

Το  «Messi-The Fragrance» θα κυκλοφορήσει στις 10 Οκτωβρίου αποκλειστικά στα καταστήματα «JCPenney»

Στην εποχή του 2024, για να είναι κάποιος επιτυχημένος αθλητής, πρέπει να είναι και... brand. Ο Λιονέλ Μέσι, ο Αργεντινός θρύλος του ποδοσφαίρου και επιθετικός της Ίντερ Μαϊάμι, το γνωρίζει καλά. Με 504 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram, η επιρροή του ξεπερνά το ποδόσφαιρο, καθώς έχει χρησιμοποιηθεί για την προώθηση διαφόρων προϊόντων.

Τώρα όμως ήρθε η στιγμή για να λανσάρει προϊόντα με το δικό του όνομα. Τον Ιούνιο, παρουσίασε την αθλητική μάρκα ενυδατικών ποτών «Más+ by Messi» και ανακοίνωσε συνεργασία με την εταιρεία «Centric Brands», προκειμένου να επεκτείνει το όνομά του σε προϊόντα όπως ρούχα και είδη σπιτιού. Τώρα, εισέρχεται και στην αγορά των αρωμάτων.

«Απευθύνεται κυρίως σε άνδρες όλων των ηλικιών. Ήξερα ότι έπρεπε να δημιουργήσουμε κάτι ευέλικτο, ώστε ο καθένας που με ακολουθεί να μπορεί να το φοράει», δήλωσε ο Μέσι για το πρώτο του άρωμα που έχει την ονομασία «Messi-The Fragrance».



«Μπορεί να φορεθεί σε ειδικές περιστάσεις ή καθημερινά. Είναι ένα άρωμα που πιστεύουμε ότι θα αρέσει σε πολλούς και ταιριάζει σε κάθε στιγμή».

Το άρωμα δημιουργήθηκε από τον γνωστό αρωματοποιό Frank Voelkl, ο οποίος μεταξύ άλλων χρησιμοποίησε κάρδαμο από την Κεντρική Αμερική, τραγανά φύλλα μηλιάς και μια ζωηρή πινελιά άγριου ευρωπαϊκού κυπαρισσιού. Την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου, το άρωμα θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στα καταστήματα «JCPenney», όπου θα πωλείται για έναν χρόνο, με τιμή 66 ευρώ ανά φιάλη των 100ml. 



Η «Sheralven», η διανομέας του αρώματος, επέλεξε την «JCPenney» ως τον αρχικό αποκλειστικό πωλητή, δεδομένης της προσιτής πολυτέλειας που προβάλλει. Το άρωμα του Μέσι θα είναι διαθέσιμο διαδικτυακά και σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας που διαθέτουν καλλυντικά.

Για να προωθήσει το άρωμα κατά την εορταστική περίοδο, η «JCPenney» θα δημιουργήσει επιδείξεις στα καταστήματα και θα διαθέσει ένα πακέτο περιποίησης που περιλαμβάνει το άρωμα και ένα αφρόλουτρο στην τιμή των 80 ευρώ.

Ωστόσο δεν θα προκαλέσει έκπληξη μια εμφάνιση του ίδιου του Μέσι σε κάποιο κατάστημα, κάτι που είχε κάνει και ο Ντέιβιντ Μπέκαμ το 2023 (στη Νέα Υόρκη) όταν και προωθούσε το δικό του άρωμα μέσα από την ίδια εταιρία.

Ειδήσεις σήμερα:

Κικίλιας: Με απόλυτη διαφάνεια η αγορά του διαμερίσματος

Καίτη Γκρέυ: Στο νοσοκομείο η λαϊκή τραγουδίστρια - Σε κρίσιμη κατάσταση μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο

Bitcoin: Έλυσε το HBO το μυστήριο με τον ιδρυτή του; - Ποιος είναι πίσω από τον «Satoshi Nakamoto»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr