Ο Κουκουρέγια προσπαθεί να σώσει την εικόνα της Puma με νέες διαφημίσεις - Είχε πετάξει τα παπούτσια της στα σκουπίδια, επειδή γλίστραγε
Η φωτογραφία με τα παπούτσια του άσου της Τσέλσι σε κάδο απορριμμάτων, επέφερε ένα τεράστιο πλήγμα στον γερμανικό κολοσσό που προσπαθεί να περισώσει ότι μπορεί
Αυτό το ποστάρισμα προκάλεσε αλλεπάλληλα εγκεφαλικά στους ανθρώπους της Puma, καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο (Future 8), στο οποίο επένδυσαν δεκάδες εκατομμύρια, βγήκε στην αγορά πριν από λίγες ημέρες με στόχο να κορυφωθούν οι πωλήσεις στην εορταστική περίοδο, ενώ ο Κουκουρέγια είναι από τους πρεσβευτές της εταιρίας και αμείβεται με πάρα πολλά λεφτά.
Ο Ισπανός όταν αντιλήφθηκε τι είχε κάνει (ή ενημερώθηκε από τους εκπροσώπους του) διέγραψε την συγκεκριμένη ιστορία, αλλά είχε ήδη γίνει viral και φυσικά όχι για τους λόγους που θα επιθυμούσε η Puma.
Κι αφού ξεπεράστηκε το αρχικό σοκ ,εταιρία και ποδοσφαιριστής κατάλαβαν ότι δεν μπορούσαν να... διαγράψουν το τι είχε συμβεί παρά μόνο να το... εκμεταλλευτούν.
Έτσι λοιπόν η Puma ετοίμασε τη νέα της διαφημιστική καμπάνια στηριζόμενη στο... γλίστρημα του Κουκουρέγια το οποίο έκανε σήμα κατατεθέν! Έτσι εμφανίζει τον Ισπανό με τα επίμαχα παπούτσια και δίπλα του μία από τις προειδοποιητικές επιγραφές που συνήθως βλέπουμε στα μαγαζιά όταν οι καθαρίστριες έχουν σφουγγαρίσει το πάτωμα.
Ωστόσο η φιγούρα στην επιγραφή δεν είναι η συνηθισμένη αλλά αυτή του Κουκουρέγια (ξεχωρίζει η πλούσια κόμη του) και η οποία συνοδεύεται με την ατάκα: «Το θέμα δεν είναι το πως γλιστράς, αλλά το πως... ανακάμπτεις».
Αναγνωρίζοντας την αξία του ποδηλάτου ως μέσου αθλητισμού και βιώσιμης μετακίνησης, η ΔΕΗ στηρίζει για 4η συνεχή χρονιά τον ΔΕΗ Tour Of Hellas, ως ονομαστικός και μεγάλος χορηγός του αγώνα
Με τον νέο κατάλογο Nova Docu η Nova αναβαθμίζει την πλατφόρμα EON με βραβευμένα ντοκιμαντέρ από την Ελλάδα και τον κόσμο και με αληθινές ιστορίες που καθηλώνουν.