Premier League: Σχεδιάζει το... Premflix για απευθείας μετάδοση αγώνων

Premier League: Σχεδιάζει το... Premflix για απευθείας μετάδοση αγώνων

Η Premier League σχεδιάζει να λανσάρει το δικό της streaming κανάλι τύπου Netflix ώστε να προωθεί τους αγώνες της απευθείας στον καταναλωτή, παρακάμπτοντας τα τηλεοπτικά δίκτυα

Premier League: Σχεδιάζει το... Premflix για απευθείας μετάδοση αγώνων
Μια πλατφόρμα streaming, παρόμοια με το Netflix, από την Premier League μπορεί να είναι προ των πυλών, όπως αποκάλυψε ο CEO της διοργάνωσης, Ρίτσαρντ Μάστερς, σε πρόσφατη συνέντευξή του.

Ο Μάστερς δήλωσε πως το μοντέλο μετάδοσης αγώνων της Premier League θα πρέπει «αναπόφευκτα» να αλλάξει στο εγγύς μέλλον. Εξέφρασε μάλιστα την ελπίδα ότι η λίγκα θα διατηρήσει την παγκόσμια της θέση, ενώ υπαινίχθηκε σημαντικές εξελίξεις στον τρόπο που οι φίλαθλοι θα μπορούν να παρακολουθούν αγώνες.

Η υπόσχεση μιας "PremFlix"

Από το 2020, η Premier League εξετάζει την ιδέα μιας υπηρεσίας τύπου OTT (Over The Top), μέσω της οποίας θα μεταδίδονται οι αγώνες απευθείας στους φιλάθλους, παρακάμπτοντας τους παραδοσιακούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς. Αν και τα σχέδια δεν υλοποιήθηκαν τότε, ο Μάστερς επανέλαβε την πρόθεση της λίγκας να προχωρήσει σε αυτό το μοντέλο, λέγοντας ότι «η Premier League θα υιοθετήσει τελικά έναν συνδυασμό απευθείας προς καταναλωτή και παραδοσιακής πώλησης δικαιωμάτων».

Μια τέτοια πλατφόρμα, πιθανώς ονομαζόμενη "PremFlix", αναμένεται να φέρει αυξημένα έσοδα στους συλλόγους της Premier League και να προσφέρει πιο οικονομικές επιλογές στους φιλάθλους, οι οποίοι επί του παρόντος πληρώνουν περίπου 912 λίρες το χρόνο για να έχουν πρόσβαση σε Sky, BT Sport και Amazon Prime.

«Αν σκέφτεστε πού ήταν το ποδόσφαιρο πριν από 10 χρόνια, είναι μια εκδοχή του σημείου που βρισκόμαστε σήμερα. Ελπίζω όμως ότι η Premier League θα εξακολουθεί να βρίσκεται στην τρέχουσα θέση της παγκοσμίως. Πιστεύω προφανώς ότι τα πράγματα θα αλλάξουν. Ίσως η αγορά γύρω από τις μεταδόσεις» τόνισε ο Μάστερς.

«Κατά τη διάρκεια της τελευταίας διαδικασίας (σ.σ για τις προσφορές γύρω από τα τηλεοπτικά δικαιώματα την περίοδο 2019-22) αφιερώσαμε πολύ χρόνο και επενδύσαμε πολλούς πόρους για την οικοδόμηση της τεχνογνωσίας και της ικανότητάς μας να απευθυνόμαστε άμεσα στον καταναλωτή.

Σκεφτήκαμε αν θα ήταν στρατηγικά η κατάλληλη στιγμή να δοκιμάσουμε μερικές αγορές τότε και αποφασίσαμε να μην το κάνουμε. Ήμασταν έτοιμοι την προηγούμενη φορά και θα είμαστε έτοιμοι και την επόμενη φορά αν προκύψει ευκαιρία. Τελικά η Premier League θα προχωρήσει σε ένα μείγμα απευθείας μετάδοσης αγώνων προς τον καταναλωτή σε συνδυασμό με τα παραδοσιακά τηλεοπτικά Μέσα», συμπλήρωσε.


Ειδήσεις σήμερα:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης