Ο 17χρονος εξτρέμ διάλεξε την πατρίδα της μητέρας του και πρώην συζύγου του Μπουφόν, Ελένα Σερέντοβα και μάλιστα πρόσφατα δέχθηκε την πρώτη του κλήση, για την Εθνική Τσεχίας κάτω των 18 και ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του.
Ο νεαρός εξτρέμ έκανε στις 9 Μαρτίου το ντεμπούτο του στη Serie B με τη φανέλα της Πίζα, όμως δεν διάλεξε την Ιταλική Εθνική ομάδα, καθώς όπως τον συμβούλεψε το οικογενειακό του περιβάλλον, η επιλογή της Τσεχίας θα ευνοήσει την ποδοσφαιρική του καριέρα.
«Μίλησα με την οικογένεια μου και αποφασίσαμε ότι το να παίξω για την Τσεχία θα ήταν το καλύτερο για την ποδοσφαιρική μου καριέρα και την εξέλιξή μου», είπε αρχικά ο Μπουφόν σε συνέντευξή του στην σελίδα της ομοσπονδίας ποδοσφαίρου της Τσεχίας και πρόσθεσε «Η μαμά μου ήταν φυσικά πολύ χαρούμενη, αλλά και ο μπαμπάς μου ήταν ενθουσιασμένος γιατί ήταν η πρώτη μου κλήση στην εθνική ομάδα. Με συμβούλεψε και εκείνος να παίξω για την Τσεχία, γιατί είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξελιχθώ ως παίκτης».
Τέλος, ρωτήθηκε για το πως θα διαχειριζόταν ενδεχόμενη μελλοντική συνάντηση με την Εθνική Ιταλίας.
«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ιταλία, αλλά νομίζω ότι για να είμαι 100% επαγγελματίας και να κάνω τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ, πρέπει να βλέπω κάθε παιχνίδι ως σημαντικό, είτε με την Ιταλία είτε με άλλη εθνική ομάδα».
Louis Thomas Buffon explains why he chose to represent the Czech Republic at international level rather than father Gigi’s nation of Italy. ‘I spoke to my family and we agreed it was better for my football career.’#Azzurri#Calcio#Buffonpic.twitter.com/gs5u2w1P50
Οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν μια θέση σε πανεπιστήμια του εξωτερικού χωρίς International Baccalaureate, με την καθοδήγηση και τη μεθοδικότητα των Εκπαιδευτηρίων Καίσαρη.
Το WORLD PASS powered by Telekom έδωσε την ευκαιρία σε δύο startups να επισκεφθούν το Hubraum, το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία, και να βρεθούν στην καρδιά της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.