Ήταν... μαϊμού η μπανάνα του Άλβες;
30.04.2014
18:13
Σύμφωνα με την ισπανική εφημερίδα AS, διαφημιστικές εταιρείες είχαν σχεδιάσει την κίνηση αυτή μετά από αντίστοιχο περιστατικό με θύμα τον Νεϊμάρ προκειμένου να ξεκινήσουν καμπάνια κατά του ρατσισμού στα γήπεδα
Μια διαφορετική διάσταση στην αντίδραση του Ντάνι Άλβες όταν ρατσιστές οπαδοί της Βιγιαρεάλ του πέταξαν μπανάνα δίνει η αποκάλυψη της ισπανικής εφημερίδας AS.
Σύμφωνα με την εφημερίδα η κίνηση του βραζιλιάνου αμυντικού να φάει τη μπανάνα ήταν προϊόν σχεδιασμού από διαφημιστικές εταιρείες που αναζητούσαν να ξεκινήσουν μια καμπάνια κάτα των ρατσιστικών κρουσμάτων στα γήπεδα της Ισπανίας.
Όλα ξεκίνησαν τον περασμένο Μάρτιο όταν αντίστοιχη κίνηση έγινε κατά του Νεϊμάρ κατά τη διάρκεια του καταλανικού ντέρμπι Μπαρτσελόνα-Εσπιανόλ. Τότε είχε ζητηθεί από μια ομάδα διαφημιστικών εταιρειών να αναπτύξουν μια καμπάνια που θα συγκεντρώσει την προσοχή για τέτοιου είδους κρούσματα και αποφασίστηκε ότι την επόμενη φορά που θα συνέβαινε κάτι αντίστοιχο, το θύμα θα έτρωγε το φρούτο on camera.
Το επόμενο βήμα, όπως και έγινε τελικά, θα ήταν η συγκλονιστική αυτή εικόνα να μεταδοθεί με τη χρήση των social media με τη στήριξη επαγγελματικών ώστε να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή επίδραση.
Σύμφωνα με την εφημερίδα η κίνηση του βραζιλιάνου αμυντικού να φάει τη μπανάνα ήταν προϊόν σχεδιασμού από διαφημιστικές εταιρείες που αναζητούσαν να ξεκινήσουν μια καμπάνια κάτα των ρατσιστικών κρουσμάτων στα γήπεδα της Ισπανίας.
Όλα ξεκίνησαν τον περασμένο Μάρτιο όταν αντίστοιχη κίνηση έγινε κατά του Νεϊμάρ κατά τη διάρκεια του καταλανικού ντέρμπι Μπαρτσελόνα-Εσπιανόλ. Τότε είχε ζητηθεί από μια ομάδα διαφημιστικών εταιρειών να αναπτύξουν μια καμπάνια που θα συγκεντρώσει την προσοχή για τέτοιου είδους κρούσματα και αποφασίστηκε ότι την επόμενη φορά που θα συνέβαινε κάτι αντίστοιχο, το θύμα θα έτρωγε το φρούτο on camera.
Το επόμενο βήμα, όπως και έγινε τελικά, θα ήταν η συγκλονιστική αυτή εικόνα να μεταδοθεί με τη χρήση των social media με τη στήριξη επαγγελματικών ώστε να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή επίδραση.
Έτσι εξηγείται, σύμφωνα με το δημοσίευμα, ότι λεπτά μετά το περιστατικό με τον Άλβες, ο Νεϊμάρ, ο οποίος αναρρώνει από τραυματισμό στο πόδι, ανέβασε φωτογραφία τόσο στο Instagram όσο και στο Twitter με τον γιο του να κρατάνε μπανάνες και την ετικέτα (hashtag) #somostodosmacacos ή στα αγγλικά #weareallmonkeys.
Όπως δήλωσε συνεργάτης της διαφημιστικής εταιρείας Loducca που φέρεται να κρύβεται πίσω από την καμπάνια σε συνεργασία με τη βραζιλιάνική εταιρεία Meio e Mensagen, «οι πράξεις είναι πιο δυνατές από τις λέξεις. Μια χειρονομία δεν χρειάζεται μετάφραση και αυτό που βλέπουμε τώρα είναι ότι έγινε παγκόσμια τάση. Η αρχική ιδέα ήταν τη μπανάνα να φάει ο Νεϊμάρ αλλά τελικά συνέβη στον Άλβες και είχε το ίδιο αποτέλεσμα».
Αν πάντως πρόκειται για προγραμματισμένη κίνηση, πέτυχε απόλυτα το σκοπό της αφού φωτογραφία με μπανάνα στα χέρια και το ίδιο hashtag, ανέβασαν από ποδοσφαιριστές (όπως ο Μπαλοτέλι ή οι παίχτες του Παναθηναϊκού) μέχρι και πολιτικοί, όπως ο πρωθυπουργός της Ιταλίας, Ματέο Ρέντζι.
Όπως δήλωσε συνεργάτης της διαφημιστικής εταιρείας Loducca που φέρεται να κρύβεται πίσω από την καμπάνια σε συνεργασία με τη βραζιλιάνική εταιρεία Meio e Mensagen, «οι πράξεις είναι πιο δυνατές από τις λέξεις. Μια χειρονομία δεν χρειάζεται μετάφραση και αυτό που βλέπουμε τώρα είναι ότι έγινε παγκόσμια τάση. Η αρχική ιδέα ήταν τη μπανάνα να φάει ο Νεϊμάρ αλλά τελικά συνέβη στον Άλβες και είχε το ίδιο αποτέλεσμα».
Αν πάντως πρόκειται για προγραμματισμένη κίνηση, πέτυχε απόλυτα το σκοπό της αφού φωτογραφία με μπανάνα στα χέρια και το ίδιο hashtag, ανέβασαν από ποδοσφαιριστές (όπως ο Μπαλοτέλι ή οι παίχτες του Παναθηναϊκού) μέχρι και πολιτικοί, όπως ο πρωθυπουργός της Ιταλίας, Ματέο Ρέντζι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr