Η Betshop ποντάρει περισσότερο στην Ελλάδα.

Η betshop καινοτομεί και κάνει τη διαφορά με νέο λογότυπο, νέο website και ανανεωμένο περιεχόμενο.

Η Betshop
, μάρκα της B2B GAMING SERVICES, εγκαινιάζει το νέο της διαδικτυακό τόπο και αποκαλύπτει το νέο της λογότυπο. Το νέο website της
Betshop συντονίζεται περισσότερο στο σφυγμό των πελατών του και αποκτά φρέσκια παρουσία και σε συσκευές κινητού και Tablet ανεβάζοντας την ένταση με ανανεωμένο περιεχόμενο.  

 «Είναι μια συναρπαστική στιγμή για εμάς και η πρόοδος αυτή αντανακλά τον ενθουσιασμό μας, την εστίασή μας στη διάδραση και στην αναβάθμιση της συνολικής εμπειρίας των παικτών», δήλωσε ο κ. Γαβριήλ Χαλεπλής, Διευθύνων Σύμβουλος της
B2B GAMING SERVICES. «Ο συγκεκριμένος μετασχηματισμός της μάρκας, αντιπροσωπεύει  περισσότερο την Εταιρία μας σήμερα, αλλά και το όραμά μας για το μέλλον». 

 «Η Betshop παραμένει προσηλωμένη στη δημιουργία ‘της καλύτερης δυνατής εμπειρίας για τον παίκτη’ εδώ και 18 χρόνια, αλλά και η νέα παρουσία της Betshop υπογραμμίζει ότι αλλάζουμε ως  Εταιρεία επεκτείνοντας τις προσφορές μας, αναβαθμίζοντας τη χρηστικότητα, ποντάροντας περισσότερο στην Ελληνική αγορά»,  πρόσθεσε ο κ. Γαβριήλ Χαλεπλής. 

Αυτή η συναρπαστική είδηση στην αρχή του έτους, ακολουθεί μία δυναμική χρονιά επιχειρηματικών αριστείων για τη B2B GAMING SERVICES σε Ελλάδα και Ευρώπη και είναι μόνο η αρχή όσων πρόκειται να ακολουθήσουν για τους fans της Betshop, καθώς η B2B GAMING SERVICES συνεχίζει να πρωτοπορεί μέσω της καινοτομίας και η Betshop συνεχίζει να το αποδεικνύει έμπρακτα!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr