Οι νίκες στο Μουντιάλ ανεβάζουν την …παραγωγικότητα!
07.07.2010
23:40
Ευρωπαϊκή έρευνα σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις έδειξε ότι αυτοί που επηρεάζονται λιγότερο είναι οι Γερμανοί εργαζόμενοι…
Ποιος θα περίμενε ότι το Μουντιάλ μπορεί να ανεβάσει την παραγωγικότητα στα ύψη;
Και όμως μια σύμφωνα με τα στοιχεία μιας νέας ευρωπαϊκής έρευνας, που πραγματοποιήθηκε σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ευρώπης, η φράση εργασία και χαρά, είναι γεγονός για χιλιάδες εργαζομένους έπειτα από μια νίκη της εθνικής τους ομάδας.
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες ισχυρίζονται ότι είναι πιο παραγωγικοί και αποτελεσματικοί στο χώρο εργασίας, όταν νικά η ομάδα τους.
Αγγλία και την Ολλανδία παίρνουν τα πρωτεία στην πρωτότυπη αυτή έρευνα με ποσοστά 63% και 62% αντιστοίχως, την επόμενη μέρα της νίκης της εθνικής τους ομάδας.
Όλως περιέργως, οι δουλευταράδες Γερμανοί είναι αυτοί που επηρεάζονται λιγότερο από τη νίκη της ομάδας τους( ποσοστό 47%).
Δεδομένης λοιπόν της οικονομικής κρίσης και μεταφράζοντας τα αποτελέσματα σε οικονομικούς όρους, μια νίκη της Ολλανδίας ή της Ισπανίας, θα ήταν σίγουρα το πιο επιθυμητό αποτέλεσμα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου!
Και όμως μια σύμφωνα με τα στοιχεία μιας νέας ευρωπαϊκής έρευνας, που πραγματοποιήθηκε σε μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Ευρώπης, η φράση εργασία και χαρά, είναι γεγονός για χιλιάδες εργαζομένους έπειτα από μια νίκη της εθνικής τους ομάδας.
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες ισχυρίζονται ότι είναι πιο παραγωγικοί και αποτελεσματικοί στο χώρο εργασίας, όταν νικά η ομάδα τους.
Αγγλία και την Ολλανδία παίρνουν τα πρωτεία στην πρωτότυπη αυτή έρευνα με ποσοστά 63% και 62% αντιστοίχως, την επόμενη μέρα της νίκης της εθνικής τους ομάδας.
Όλως περιέργως, οι δουλευταράδες Γερμανοί είναι αυτοί που επηρεάζονται λιγότερο από τη νίκη της ομάδας τους( ποσοστό 47%).
Δεδομένης λοιπόν της οικονομικής κρίσης και μεταφράζοντας τα αποτελέσματα σε οικονομικούς όρους, μια νίκη της Ολλανδίας ή της Ισπανίας, θα ήταν σίγουρα το πιο επιθυμητό αποτέλεσμα του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου!
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 300 υπαλλήλων μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων σε Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ισπανία και Ην. Βασίλειο από την IDG στο πλαίσιο της καμπάνιας HP ‘Laser Jet Pays You Back’.
Διάγραμμα:Είστε πιο αποδοτικός στο χώρο εργασίας την επομένη της νίκης της εθνικής σας ομάδας στο Μουντιάλ;
Διάγραμμα:Είστε πιο αποδοτικός στο χώρο εργασίας την επομένη της νίκης της εθνικής σας ομάδας στο Μουντιάλ;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr