Το προεδρείο δέχθηκε την προβολή βίντεο από τα επεισόδια του ΟΑΚΑ, που ζήτησε ο Ολυμπιακός κι έτσι οι πλευρές των δυο ΠΑΕ «συγκρούστηκαν» και σε αυτό το επίπεδο.
Από την πλευρά τους οι «ερυθρόλευκοι» τόνισαν την θέση τους, πως η απόφαση για συνέχιση του αγώνα αποτελεί ουσιαστικά «κρίση» της ικανότητας του διαιτητή να αποφασίσει αν συντρέχουν λόγοι διακοπής ή όχι. Αντίθετα οι «πράσινοι» ανέφεραν πως ο Ολυμπιακός δεν νομιμοποιείται να κάνει καν έφεση στην απόφαση για συνέχιση του αγώνα.
Διαβάστε όσα ειπώθηκαν:
Χατζησαββάογλου (νομικός Ολυμπιακού): «Ασκήσαμε την έφεση για πολύ συγκεκριμένο λόγο. Είναι πρώτη φορά που κρίνεται η απόφαση του κυρίαρχου διαιτητή σε ζήτημα ασφάλειας ενός αγώνα. Δίνεται δυνατότητα στον ΚΑΠ για αποφάσεις που λαμβάνονται σε δεσμευτικό πλαίσιο. Π.χ. η καταλληλότητα ενός γηπέδου. Δεν υπάρχει διαδικασία να αμφισβητείται η απόφαση ή η κρίση του διαιτητή. Καμία διάταξη δεν έχει ποινή ακυρότητας. Έχουμε μία ερμηνεία που εξηγεί το γιατί είναι κυρίαρχος ο ρέφερι του αγώνα. Δεν θα έπρεπε το μέγιστο να το λάβουμε υπ' όψιν μας. Λέει έως 60 λεπτά. Δεν μας αφορά το 20λεπτο ενός αγώνα. Άνοιξε ήδη μία κερκόπορτα για το θέμα αυτό. Φαντάζεστε να βγει μία απόφαση που κρίνεται σε 4 τοίχους ενός δικαστηρίου για τον ρόλο του διαιτητή; Η απόφαση σφάλλει γιατί ενώ δέχεται την κυριαρχία του διαιτητή μετά την αμφισβητεί».
Καρπετόπουλος (νομικός Ολυμπιακού): «Εδώ βρισκόμαστε ενώπιον μία μεγάλης παραδοξότητας. Ο δικαστής έπρεπε να κρίνει μία απόφαση που σύμφωνα με τον Παναθηναϊκό το γράμμα του Νόμου είναι σαφές. Ο διαιτητής όμως μπορεί να κρίνει στο ένα ή στα δέκα λεπτά να πει εάν πρέπει να διακοπεί ή όχι ένα ματς. Είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό στο ποδόσφαιρο; Υπάρχουν ματς στην Αγγλία, την Τουρκία και την Αυστρία που διεκόπησαν είτε οριστικά είτε προσωρινά και μετά συνεχίστηκαν και ολοκληρώθηκαν. Σε καμία από αυτές τις αποφάσεις δεν υπήρχε ποτέ κρίση επί του διαιτητή για την συνέχιση ή μη του αγώνα. Είναι ευνόητο γιατί ο Παναθηναϊκός δεν ήθελε να προβληθεί το βίντεο. Για να καταλήξει ο διαιτητής υπήρξε μία διακοπή στην αρχή, καθυστέρηση στο α' μέρος και μετά υπάρχουν πάλι συζητήσεις και διακοπή. Ο διαιτητής διαπιστώνει πως απ' όλα όσα του έχουν πει δεν ισχύει τίποτα. Δεν ελέγχεται η κρίση του διαιτητή. Δεν μπορεί το δικαστήριο να το αποφασίσει αυτό. Για τις συνθήκες καταλληλότητας δεν προβλέπεται ένσταση. Δεν υφίσταται τέτοια δυνατότητα ούτε εδώ».
Παπαντωνίου (νομικός Παναθηναϊκού): «Όσον αφορά στο σύνολο έχουμε την βαρύτερη ποινή. Ας πούμε μαζί με την ΑΕΚ. Δεν είναι το θέμα μας αυτό. Κατά την άποψή μας υπάρχει ένας σαφής κανονισμός που ορίζει το τι ισχύει. Είναι άλλο η τιμωρία και άλλο η ομαλή συνθήκη διεξαγωγής του αγώνα. Σχετικά με το παραδεκτό της έφεσης θεωρούμε πως δεν νομιμοποιείται ο Ολυμπιακός να ασκήσει την έφεση. Αναφέρεται πως ο προσθέτων παρεμβαίνων έχει δικαίωμα παράστασης στην δίκη. Δεν του δίνει δικαίωμα έφεσης. Ο νομοθέτης δεν το αναφέρει ρητά. Άρα δεν νομιμοποιείται ο Ολυμπιακός να κάνει έφεση. Δεν υπάρχει παράβαση συγκεκριμένης προκήρυξης. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί ο παρεμβαίνων να ζητά οποιαδήποτε επιπρόσθετη ποινή. Ζητάει ανατροπή της πρωτόδικης απόφασης και παραπάνω ποινή».
Καρπετόπουλος (νομικός Ολυμπιακού): «Η ΠΑΕ Ολυμπιακός δεν είναι προσθέτως παρεμβαίνουσα. Είμαστε κυρίως παρεμβαίνοντες. Ευχαριστούμε την ΠΑΕ Παναθηναϊκός για την ένσταση. Νομιμοποιηθήκαμε έτσι στην διαδικασία ως κύριοι παρεμβαίνοντες. Οι ενστάσεις κατά του κύρους του αγώνα δεν έχουν περιορισμό. Το διακύβευμα είναι το κύρος του αγώνα».
Στη συνέχεια προβλήθηκε το βίντεο, ενώ συνολικά υπάρχουν 14 τέτοια, με πλάνα από τις κάμερες του ΟΑΚΑ. Συγκεκριμένα, υπάρχουν βίντεο πριν την έναρξη του αγώνα με συγκεκριμένα άτομα που εισέρχονται στις εξέδρες, καθώς και βίντεο με το πορτάκι που άνοιξε από την Θύρα 30 και το πως μπήκαν μέσα οι οπαδοί.
Καρπετόπουλος: «Αυτός ο κύριος ποιος είναι;»
Παπαντωνίου: «Είναι μέλος της ομάδας περιφρούρησης. Όλες οι ομάδες έχουν. Και εσείς έχετε».
Καρπετόπουλος: «Είναι ο κύριος με το καπέλο με την κίτρινη στάμπα;»
Παναντωνίου: «Ναι. Και ο κύριος με την πλάτη γυρισμένη είναι ο υπεύθυνος ασφαλείας του Παναθηναϊκού».