
Από τις τηλεπικοινωνίες έως την ενέργεια και την υγεία: Ποιοι είναι οι τομείς που καλούνται να υιοθετήσουν τα νέα πρότυπα ψηφιακής ασφάλειας.
Τα χέρια που τοποθέτησαν εκείνο το βράδυ τον εκρηκτικό μηχανισμό στο Boeing 727, φρόντισαν να μην κάνουν κανένα λάθος, έχοντας υπολογίσει τα πάντα, ακόμη και μια αναμενόμενη πολλές φορές καθυστέρηση της πτήσης από την Ρώμη στο Κάϊρο με ενδιάμεση στάση την Αθήνα.
Τελικά το Boeing 727 της TWA και η πτήση 840 έφυγε στην ώρα της από το αεροδρόμιο Φιουμιτσίνο, την Τετάρτη 2 Απριλίου του 1986 με 115 επιβάτες, επταμελές πλήρωμα και κυβερνήτη τον Ρίτσαρντ Πίτερσεν. Η πτήση ήταν εξαιρετική, ο καιρός πολύ καλός και όλα κυλούσαν ομαλά, μέχρι την στιγμή που το Boeing βρέθηκε πάνω από το Άργος, μερικές δεκάδες χιλιόμετρα από την Αθήνα και το Ανατολικό αεροδρόμιο.
Είχε ήδη αρχίσει την κάθοδο του και πετούσε σε 3.350 μέτρα ύψος, όταν ανατινάχθηκε ο εκρηκτικός μηχανισμός που είχε τοποθετηθεί κάτω από τη θέση 10F, λίγα μέτρα πριν από αυτές δίπλα στα φτερά. Εκεί καθόταν αμέριμνος ο 37χρονος Αλμπέρτο Οσπίνα από το Στράτφορντ του Κοννέκτικατ κοιτώντας έξω από το παράθυρό του, όταν η τρύπα των 2x1 μέτρων που δημιουργήθηκε τον εκτόξευσε στο κενό.
ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ