Μίκαελ Σουμάχερ: Οργή για την ψεύτικη συνέντευξη δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη - Κινείται νομικά η οικογένεια
Το γερμανικό περιοδικό Die Aktuelle κυκλοφόρησε πρωτοσέλιδο που υποσχόταν αποκλειστική συνέντευξη με τον Σουμάχερ
Τον τελευταίο καιρό οι μεγάλες δυνατότητες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη εμφανίζονται και στον κόσμο της δημοσιογραφίας και δεν είναι ασυνήθιστο να βρει κανείς άρθρα που προσπαθούν να αναλύσουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα λογισμικού όπως το Chat GPT.
Το εν λόγω περιοδικό έφτιαξε τη συνέντευξη με τη χρήση της ιστοσελίδας character. ai η οποία επιτρέπει την προσομοίωση διαλόγων με διάσημους ανθρώπους, με βάση προηγούμενες δηλώσεις των αστέρων.
Όπως έγινε με τον Σουμάχερ όμως, ξεπέρασε τα όρια της ευπρέπειας δεδομένου ότι στο εξώφυλλο το θέμα διαφημίζονταν ως «η πρώτη συνέντευξη» μετά το ατύχημα του 2013 και μέσα στο κείμενο τέθηκαν ερωτήσεις στον Σουμάχερ για την κατάσταση της υγείας του.
Το θέμα πήρε διαστάσεις στο διαδίκτυο δεδομένου ότι ο τίτλος των εσωτερικών σελίδων έφερε μια ψεύτικη δήλωση του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή: «Η ζωή μου έχει αλλάξει εντελώς».
Κλείσιμο
Ο συγκεκριμένος τρόπος δημοσιογραφίας κατακρίθηκε τόσο στα social media όσο και από μεγάλο αριθμό εφημερίδων τις τελευταίες ώρες.
Το «παρελθόν» του περιοδικού με τον Σουμάχερ
Το 2014, το περιοδικό δημοσίευσε μια φωτογραφία του Μίκαελ και της συζύγου του Κορίνα στο εξώφυλλο, με τον τίτλο «Awake», μόνο που το εν λόγω κομμάτι αφορούσε ανθρώπους που είχαν ξυπνήσει από κώμα στο παρελθόν.
Έναν χρόνο μετά, το περιοδικό απαλλάχθηκε επίσης από μια νομική υπόθεση που αφορά την οικογένεια, αφού ένα εξώφυλλο που έλεγε «μια νέα αγάπη» είχε μπει στη ζωή της Κορίνα, μόνο που το άρθρο αφορούσε την κόρη του ζευγαριού, Τζίνα.
Από όσα διέρρευσαν από συναδέλφους του ESPN που ρώτησαν έναν εκπρόσωπο του Σουμάχερ η οικογένεια αποφάσισε να μηνύσει την Die Aktuelle: «Θα κινηθούμε νομικά».
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!