Οι Coldplay αποφάσισαν να εμφανιστούν στην Αθήνα, αλλά ο Καλατράβα... είχε άλλα σχέδια

Οι Coldplay αποφάσισαν να εμφανιστούν στην Αθήνα, αλλά ο Καλατράβα... είχε άλλα σχέδια

Το πιο εμπορικό μουσικό συγκρότημα του 21ου αιώνα αποφάσισε να παίξει για 1η φορά στην Αθήνα, όμως οι δύο sold out συναυλίες έκαναν τέτοιο πάταγο που... κλάταραν ακόμα και τα μπουλόνια του στεγάστρου στο ΟΑΚΑ

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Οι Coldplay αποφάσισαν να εμφανιστούν στην Αθήνα, αλλά ο Καλατράβα... είχε άλλα σχέδια
Αυτό που συνέβη μόλις τον περασμένο Ιούλιο με την ανακοίνωση της συναυλίας των Coldplay στην Αθήνα θύμισε σε κάποιους ό,τι έγινε όχι στο μακρινό ή στο απώτατο παρελθόν με τα κρούσματα του κορωνοϊού. Ολοι είχαν κάποιον στο περιβάλλον τους που νοσούσε, όμως οι ίδιοι παρέμεναν αλώβητοι περιμένοντας άλλοι με στωικότητα και άλλοι περιδεείς τη σειρά τους να νοσήσουν, αφού έμοιαζε σχεδόν αναπόφευκτο να τη σκαπουλάρουν από τον τότε viral ιό, εφόσον εξακολουθούσαν να ζουν στην πολλή συνάφεια του κόσμου και όχι ως αναχωρητές σε κάποια απάτητη κορυφή.

Στην περίπτωση βέβαια των δύο sold out αθηναϊκών συναυλιών της βρετανικής μπάντας τα πράγματα είναι κατά τι διαφορετικά. Ολοι γνωρίζουμε κάποιον που έχει εξασφαλίσει ένα από τα 120.000 ανάρπαστα εν ριπή οφθαλμού εισιτήρια, τα οποία κοστίζουν από 52,8 έως 995 ευρώ, και περιμένουμε τη μοίρα, την τύχη ή τη συγκυρία -ή λόγω δυσκολίας του πράγματος και τις τρεις μαζί- μήπως και φτάσει και στα δικά μας χέρια κάποιο από αυτά.

Συγκριτικό πλεονέκτημα έχουν το δίχως άλλο όσοι μπορούν και θέλουν να διαθέσουν 5.000, ακόμα και 10.000 ευρώ -δηλαδή να πληρώσουν δέκα φορές την αξία του πιο ακριβού εισιτηρίου Ultimate Spheres Experience- για να παρακολουθήσουν το λαοφιλές μουσικό γκρουπ στις 8 και 9 Ιουνίου του 2024, μια και η συνήθης πρακτική της μαζικής αγοράς και μεταπώλησης εισιτηρίων, του επονομαζόμενου «ticket scalping», δεν θα μπορούσε να παρακάμψει τα πολυαναμενόμενα εν Αθήναις live του σούπερ γκρουπ.

Ξεχάστε τώρα ό,τι μόλις διαβάσατε. Γιατί όταν οι Coldplay έκαναν σχέδια και στις 18 Ιουλίου, δηλαδή μετά το τέλος του σόου τους στην Johan Cruijff ArenA του Αμστερνταμ, ανακοίνωναν τις νέες ημερομηνίες του ευρωπαϊκού σκέλους της περιοδείας τους «Music of the Spheres World Tour», στις οποίες περιέλαβαν για πρώτη φορά στην καριέρα τους και την Αθήνα, ο Σαντιάγο Καλατράβα γελούσε. Εντάξει, όχι ο ίδιος ο 72χρονος Καταλανός αρχιτέκτονας, αλλά οι βίδες, τα παξιμάδια και τα μπουλόνια των εμβληματικών -για σωστούς και πλέον και για λάθος λόγους- στεγάστρων που σχεδίασε για το κεντρικό στάδιο και το ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ.

Οπως πλέον γνωρίζει και ο τελευταίος κόκκος σκουριάς που κατατρώγει το χαλύβδινο -κάποτε θριαμβικό- αρχιτεκτόνημα που ταυτίστηκε με την επιστροφή των Ολυμπιακών Αγώνων στον τόπο όπου γεννήθηκαν, στις 30 Σεπτεμβρίου το ΟΑΚΑ σφραγίστηκε για αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις λόγω προβλημάτων στατικότητας και μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστο αν, πότε και υπό ποιες προϋποθέσεις θα επαναλειτουργήσει. Εκτός από τους αθλητές, τους συλλόγους και τους αθλουμένους που έμειναν εν μια νυκτί άστεγοι, ασκεπείς έμειναν και οι Coldplay. Κυρίως οι 120.000 fans τους που, ενώ πριν από μόλις δύο μήνες μακάριζαν τη σβελτάδα και την καλή τύχη τους που πρόφτασαν να αγοράσουν ένα εισιτήριο για να βρεθούν όσο εγγύτερα γίνεται στον frontman του γκρουπ Κρις Μάρτιν, τις τελευταίες ημέρες έχουν μείνει με το χαρτάκι στο χέρι.
Οι Coldplay αποφάσισαν να εμφανιστούν στην Αθήνα, αλλά ο Καλατράβα... είχε άλλα σχέδια
Τα προβλήματα στατικότητας και οι λοιπές αστοχίες του στεγάστρου Καλατράβα άφησαν... ασκεπείς και τους Coldplay, τη διάσημη βρετανική μπάντα που, στο πλαίσιο της παγκόσμιας περιοδείας της, είχε προγραμματίσει για τον προσεχή Ιούνιο δύο συναυλίες στο ΟΑΚΑ

Η ανακοίνωση

Την ίδια αμηχανία μοιράζεται και η εταιρεία High Priority Promotions, η οποία πέτυχε τη μετάκληση της μπάντας που το ελληνικό κοινό διψούσε να παρακολουθήσει live. Αμέσως μετά το σφράγισμα του ΟΑΚΑ προχώρησε σε ανακοίνωση που ξεκινούσε με την προσφώνηση «Αγαπητοί Coldplay fans» και στην οποία, μεταξύ άλλων, αναφερόταν: «Καθώς αντιλαμβανόμαστε την ανησυχία σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία μας έχει ενεργή σύμβαση μίσθωσης με τη διαχειριστική εταιρεία του ΟΑΚΑ.

Η σύμβαση αυτή ούτε έχει καταγγελθεί, ούτε έχει υπαναχωρήσει κάποιος εκ των συμβαλλομένων. Κι εμείς ενημερωθήκαμε από τα ΜΜΕ για τις εξελίξεις σχετικά με τη στατική επάρκεια του ΟΑΚΑ. Αναμένουμε από την εκμισθώτρια εταιρεία επίσημη ενημέρωση αν θα εκτελεστεί κανονικά η μεταξύ μας σύμβαση, κάτι το οποίο εξαρτάται από τη διάρκεια των εργασιών που θα πρέπει να υλοποιηθούν για να καταστεί ασφαλής ο χώρος».

Κλείσιμο
Σε επικοινωνία που είχε το «ΘΕΜΑ» με την επικεφαλής της εταιρείας Νανά Τράντου, εκείνη μας παρέπεμψε στην προηγούμενη ανακοίνωση, καθώς μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποιο νεότερο από το μέτωπο Καλατράβα, ενώ επισήμανε ξανά ότι η High Priority Promotions δεν είχε γνώση, ιδέα ή υπόνοια για τα προβλήματα στατικής επάρκειας του περίφημου στεγάστρου, το οποίο μετά και τις πρόσφατες εξελίξεις συναγωνίζεται πια στα ίσα το θρυλικό Γεφύρι της Αρτας. Ναι, προφανώς, ο θρύλος πως χρειάστηκε η θυσία της γυναίκας του πρωτομάστορα για να στεριώσει καθόλου εύηχη δεν θα ηχήσει στα αυτιά της Ρομπερτίνα Καλατράβα, συζύγου του Σαντιάγο.

Πάντως, παρά τη σοβαρότητα του ζητήματος, στην οποία ας μην κρυβόμαστε ενυπάρχουν και γενναίες δόσεις φαιδρότητας, αλλά και την ανατροφοδότηση του εθνικού σχήματος μειονεξίας από το εσπευσμένο κλείσιμο ενός έργου-ορόσημου, στην εικοσαετή μάλιστα επέτειο της διοργάνωσης των Ολυμπιακών Αγώνων, ενδιαφέρον έχει πώς ένα μουσικό γκρουπ κατάφερε όχι μόνο να ερεθίσει, αλλά και να εξάψει το ενδιαφέρον του ελληνικού κοινού. Μιλάμε, δε, για μια μπάντα με 25 χρόνια πορείας στην πλάτη της, η οποία εξακολουθεί να ενδιαφέρει και καταπώς φαίνεται να παθιάζει ακόμα και σε μια εποχή με περισσότερη πληροφορία απ’ όση μπορούμε να καταναλώσουμε και έχει ως συνέπεια τη συλλογική διάσπαση προσοχής και ενδιαφέροντος.

Οι Coldplay είναι αυτό που θα έλεγε κανείς μια μπάντα του παλιού κόσμου. Εκείνου που δεν είχε κατακυριευτεί ακόμα από το Διαδίκτυο και δεν επινοούσε καθημερινά ήρωες μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα τους οποίους αποκαθήλωνε μέχρι να πεις «cancel». Το γεγονός ότι συνεχίζουν όχι μόνο να υπάρχουν, αλλά και να απασχολούν και να συνομιλούν με την εποχή μας μεγεθύνει το ούτως ή άλλως σημαντικό καλλιτεχνικό εκτόπισμά τους.
Οι Coldplay αποφάσισαν να εμφανιστούν στην Αθήνα, αλλά ο Καλατράβα... είχε άλλα σχέδια
Μέσα σε ένα τέταρτο του αιώνα οι Coldplay έχουν κυκλοφορήσει μόλις εννέα άλμπουμ, αλλά έχουν πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια αντίτυπα, μέγεθος που τους τοποθετεί στις μεγαλύτερες, τις πιο σημαντικές και τις πιο εμπορικές μπάντες που πέρασαν ποτέ από τη Γη

Η εκδίκηση του… ρετρό

Το πόσο -καθ’ υπερβολήν- ρετρό μοιάζουν οι Coldplay το μαρτυρά η κακή ποιότητα και το δηλώνουν οι κόκκοι σε ένα βίντεο του Κρις Μάρτιν, το οποίο χρονολογείται από τον Ιούνιο του 1998. Σε αυτό ο 21χρονος τότε επικεφαλής του γκρουπ κάνει τη μεγαλόστομη προφητεία πως μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια όλος ο κόσμος θα γνωρίζει τους Coldplay, όπως κι αν ονομάζονταν τότε - υπενθυμίζεται ότι είχαν ξεκινήσει με το διόλου αβανταδόρικο Big Fat Noises το 1996 και είχαν μετονομαστεί σε Starfish δύο χρόνια μετά, όνομα με το οποίο έδωσαν και το πρώτο live τους στις 16 Ιανουαρίου του 1998 στην παμπ «Laurel Tree» στο Κάμντεν του Λονδίνου με εισιτήριο 4 λίρες.

Σε κάθε περίπτωση, ο Μάρτιν, φοιτητής Αρχαίας Ιστορίας τότε, είχε διαβλέψει τη μετεωρική άνοδο της μπάντας που δημιούργησε μαζί με τον συμφοιτητή του στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου Τζόνι Μπάκλαντ και τη σύνθεση της οποίας συμπλήρωσαν αργότερα ο μπασίστας Γκάι Μπέριμαν και ο ντράμερ Γουίλ Τσάμπιον. Τον Ιούνιο του 2002 οι Coldplay εμφανίζονταν δόξη και τιμή ως headliners στο Glastonbury Festival, το μεγαλύτερο και το πιο σημαντικό τότε μουσικό φεστιβάλ στον κόσμο.

Υπάρχει βέβαια και ένα πέμπτο μέλος στη σύνθεση του γκρουπ, το οποίο μπορεί να μην εμφανίζεται ποτέ επί σκηνής, είναι όμως σάρκα από τη σάρκα του - μάλιστα, στο παρελθόν οι Coldplay είχαν προσφύγει εναντίον της Wikipedia, ζητώντας το όνομά του να αναφέρεται ισότιμα πλάι σε εκείνα των υπόλοιπων μελών. Πρόκειται για τον Φιλ Χάρβεϊ, στον οποίο άλλοι αποδίδουν τον τίτλο του μάνατζερ και άλλοι του καλλιτεχνικού διευθυντή των Coldplay. Εκείνος αποτάσσεται και τους δύο προσδιορισμούς, μολονότι πλέον εκτελεί επισήμως χρέη μάνατζερ μετά τη δικαστική διαμάχη του συγκροτήματος με τον Ντέιβ Χολμς, ο οποίος εργάστηκε μαζί τους για 17 χρόνια, από το 2005 έως το 2022.

Coldplay - A Sky Full Of Stars (Live at River Plate)

Ο Χολμς έχει καταθέσει αγωγή ύψους 11 εκατ. λιρών εναντίον των Coldplay, κατηγορώντας τους πως του οφείλουν ποσοστά για δύο ακυκλοφόρητα άλμπουμ για τα οποία έχουν ήδη πληρωθεί. Εκείνοι με τη σειρά τους του απάντησαν την εβδομάδα που μας πέρασε με νέα αγωγή, στην οποία ζητούν 14 εκατ. λίρες από τον πρώην συνεργάτη τους αποδίδοντάς του κατηγορίες κακοδιαχείρισης και βάζοντας στο κάδρο δάνεια ύψους 30 εκατ. δολαρίων που εκείνος έλαβε από την εταιρεία παραγωγής συναυλιών Live Nation, αλλά χρησιμοποίησε για την αγορά πολυτελούς κατοικίας στον Καναδά και όχι για την περιοδεία του γκρουπ.

Η διαμάχη των Coldplay με τον Χολμς ανάγκασε τον Φιλ Χάρβεϊ να αναλάβει ξανά καθήκοντα. Αλλωστε για τον σκληρό πυρήνα των fans είναι ο μαικήνας της μπάντας, εκείνος που έβαλε τα χρήματα για την κυκλοφορία του πρώτου EP του συγκροτήματος το 1998 σε 500 κόπιες. Την πρώτη μάλιστα την είχε πουλήσει αντί 3 λιρών στον συγκάτοικό του στη φοιτητική εστία.

Η επιτυχία

Από το 1999, όταν συστήθηκαν στην παγκόσμια πια δισκογραφία με το άλμπουμ «Parachutes» και προμετωπίδα το τραγούδι «Yellow» -παρεμπιπτόντως, ο Κρις Μάρτιν έχει αποδομήσει κάθε μύθο γύρω από τον ύμνο του γκρουπ λέγοντας πως το ονόμασε έτσι επειδή όταν σπαζοκεφάλιασε για τίτλο φυλλομετρούσε τον Χρυσό Οδηγό (στα αγγλικά Yellow Pages)-, οι Coldplay υπερασπίζονται μέχρι κεραίας τον τίτλο της μεγάλης μπάντας που δεν παράγει απλώς εφήμερα χιτ με το καντάρι, αλλά διαχρονικούς ύμνους που μπορούν να ανταποκριθούν το ίδιο καλά ως soundtrack, λόγου χάρη, σε σειρές του Χριστόφορου Παπακαλιάτη -ο ίδιος έχει εξάλλου ανατρέξει πολλάκις στη δισκογραφία τους-, αλλά και στο απαιτητικό συναυλιακό πεδίο.

Coldplay - Yellow (Official Video)


Οι Coldplay κατάφεραν το μάλλον απίθανο για την εποχή τους (και μας): να είναι εφάμιλλοι ή μάλλον καλύτεροι στις ζωντανές εμφανίσεις τους απ’ ό,τι στις ηχογραφήσεις τους. Πέτυχαν με άλλα λόγια να γίνουν μια μπάντα -συγκεκριμένα η πιο επιτυχημένη εμπορικά του 21ου αιώνα-, όπως εκείνες που θαύμαζαν και άκουγαν κι οι ίδιοι, τους REM, τους U2, τους Radiohead. Και μάλιστα χωρίς να υπερκαταναλώνουν το ταλέντο ή να εκφυλίζουν τη μουσική και αισθητική ταυτότητά τους. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Μέσα σε ένα τέταρτο του αιώνα έχουν κυκλοφορήσει μόλις εννέα άλμπουμ, αλλά έχουν πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια αντίτυπα, μέγεθος που τους τοποθετεί στις μεγαλύτερες, στις πιο σημαντικές και στις πιο εμπορικές μπάντες που πέρασαν ποτέ από τη Γη.

Και αυτό με έναν frontman που δηλώνει φύσει συνεσταλμένος -βέβαια, αυτό δύσκολα το διακρίνει κανείς στις συναυλίες του-, δεν δημιουργεί σκάνδαλα, δεν έχει καλλιεργήσει με το στανιό το προφίλ του κακού παιδιού, δεν πέρασε δύσκολα παιδικά χρόνια και δεν φλέρταρε ποτέ με το περιθώριο. Αντιθέτως, μεγάλωσε εξόχως ήρεμα και φυσιολογικά για ροκ σταρ, έμαθε τένις από τα μικράτα του, πήγε σε οικοτροφείο, στην εφηβεία του ηγούνταν fan club του Στινγκ, πήρε το πτυχίο του στις Σπουδές Αρχαίου Κόσμου και ακόμα κι όταν πια έγινε οικουμενικά διάσημος το έριξε στις φιλανθρωπίες και τις αγαθοεργίες - μόνο το 2021 οι Coldplay δώρισαν 2,1 εκατομμύρια σε περιβαλλοντικές οργανώσεις. Επίσης, παντρεύτηκε μια -τότε- ήρεμη δύναμη του Χόλιγουντ. Η σχέση και ο γάμος του με την Γκουίνεθ Πάλτροου ήταν ένας ακόμα λόγος για να ασχοληθεί κανείς μαζί του, αλλά ποτέ ο βασικός ή ο κυρίαρχος.
Οι Coldplay αποφάσισαν να εμφανιστούν στην Αθήνα, αλλά ο Καλατράβα... είχε άλλα σχέδια
Ο γάμος του Κρις Μάρτιν με την Γκουίνεθ Πάλτροου διήρκεσε ως το 2016, όμως οι σχέσεις του πρώην ζευγαριού παραμένουν στενές

Τουρνέ με περιβαλλοντικές ανησυχίες

Aλλωστε όταν το 2002 ο Μάρτιν δήλωνε πως ασπάστηκε τον βιγκανισμό, επηρεασμένος από την τότε σύζυγό του, μάλλον με σπασίκλα ακουγόταν παρά με εκκολαπτόμενο θρύλο που ήθελε να τα ζήσει όλα με κεκτημένη ταχύτητα και να πεθάνει νέος. Με την Πάλτροου, η οποία στα χρόνια του γάμου τους μεταμορφώθηκε από ηθοποιός αξιώσεων σε αμφιλεγόμενη γκουρού του ευ ζην -ίσως γι’ αυτό δεν έδινε δεκάρα για το γεγονός πως εκείνος διατηρούσε εξωσυζυγικές σχέσεις- έμειναν μαζί έως το 2014 και χώρισαν επισήμως το 2016, έχοντας αποκτήσει δύο παιδιά: την 19χρονη σήμερα Απλ, για την οποία ο αείμνηστος κολλητός της μαμάς Καρλ Λάγκερφελντ είχε προβλέψει πως κάποτε θα ενσαρκώσει την επιτομή του Chanel girl και μάλλον έπεσε μέσα, και τον 17χρονο Μόουζες.

Οι σχέσεις του πρώην ζευγαριού παραμένουν στενές, κι αυτό μολονότι ο Μάρτιν ενέδωσε ξανά στο κρέας μετά το διαζύγιό τους και κυρίως παρότι από 2017 έχει βρει συναισθηματικό απάγκιο στην ηθοποιό Ντακότα Τζόνσον, κόρη του Ντον Τζόνσον και της Μέλανι Γκρίφιθ, με την οποία ζουν στη φωλιά των εναλλακτικών power couples, ήτοι στο Μαλιμπού.

Η 34χρονη ηθοποιός δεν είναι μόνο συμβία του Μάρτιν, αλλά δηλώνει και groupie. Και κάνει ό,τι περνάει απ’ το χέρι της για να το αποδείξει. Την εβδομάδα που μας πέρασε βρέθηκε στη συναυλία των Coldplay στο Rose Bowl Stadium της Καλιφόρνιας, συνοδευόμενη μάλιστα από τη μητέρα της. Βέβαια δεν ήταν ούτε οι μόνες ούτε οι πιο διάσημες της βραδιάς, αφού στο Music of the Spheres World Tour έσπευσαν όλων των λογιών οι celebrities: από την Κριστίνα Αγκιλέρα και τη Λίλι Ρόουζ Ντεπ μέχρι τον Ανταμ Σάντλερ. Το ενδιαφέρον είναι εύλογο.

Οχι μόνο γιατί οι Coldplay είχαν να βγουν παγανιά στον κόσμο από το 2016 -είχαν δεσμευτεί πως θα έκαναν ξανά τουρνέ όταν κατάφερναν να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμά τους κατά 50% και το έπραξαν χρησιμοποιώντας βιοκαύσιμα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ηλεκτροκίνηση-, αλλά και γιατί το συγκεκριμένο σόου θεωρείται ένα από τα πλέον φαντασμαγορικά τους - ναι, έχει πολλά μπαλόνια, πολύ χαρτόπολεμο και πολλά πυροτεχνήματα.
Οι Coldplay αποφάσισαν να εμφανιστούν στην Αθήνα, αλλά ο Καλατράβα... είχε άλλα σχέδια
Aπό 2017 ο frontman των Coldplay έχει βρει συναισθηματικό απάγκιο στην ηθοποιό Ντακότα Τζόνσον, κόρη του Ντον Τζόνσον και της Μέλανι Γκρίφιθ, με την οποία ζουν στη φωλιά των εναλλακτικών power couples, ήτοι στο Μαλιμπού

Τα κέρδη

Η περιοδεία του ξεκίνησε από το Σαν Χοσέ της Κόστα Ρίκα στις 18 Μαρτίου του 2022 και αναμένεται να ολοκληρωθεί στην Ιρλανδία στις 2 Σεπτεμβρίου του 2024, έπειτα δηλαδή από 165 συναυλίες, οι οποίες υπολογίζεται πως θα αποφέρουν στο γκρουπ 667 εκατ. δολάρια. Στο τέλος της τουρνέ τη βρετανική τετράδα θα έχουν παρακολουθήσει επί σκηνής 6,65 εκατομμύρια θεατές.

Coldplay live in Costa Rica 2022 [MULTICAM VIDEO]


Σύμφωνα μάλιστα με τη δέσμευσή τους, η μη κυβερνητική οργάνωση One Tree Planted θα φυτεύει ένα δέντρο σε περιοχές ανά τη Γη που κινδυνεύουν από την αποψίλωση των δασών για κάθε εισιτήριο που αγοράζεται. Το ζήτημα είναι βέβαια αν στο άθροισμα των θεατών του σόου που χωρίζεται σε τέσσερα μέρη (Planets, Moons, Stars, Home) και περιλαμβάνει 28 τραγούδια από το σύνολο της πορείας του γκρουπ θα προστεθεί και το κοινό της Αθήνας -η μεταφορά των δύο συναυλιών μοιάζει αδύνατη, αφού φαίνεται πως δεν υπάρχει άλλος χώρος που να πληροί τις προδιαγραφές του σόου- ή αν για μία ακόμα φορά θα υποδυθούμε με αξιώσεις τους φτωχούς συναυλιακούς συγγενείς που θα κλαίνε τη μοίρα τους στην παχιά σκιά του στεγάστρου Καλατράβα.

Φωτογραφίες: AFP / Visual Hellas, Splashnews / Ideal images
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης