Ντεμπούτο στη μόδα με πάρτι για λίγους και ρούχα για όλους
04.06.2013
08:23
Ενα λογότυπο που διαθέτει και αποτύπωμα, μια ονομασία που πείθει για την αγάπη της στα τατουάζ και μια rock chic ενδυματολογική άποψη: η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση παρουσίασε τα σχεδιασμένα από την ίδια casual ρούχα της σε ένα κεφάτο νεανικό πάρτι που ξεχείλιζε από μουσική
Το είπε και το ’κανε: μέσα στον Μάιο θα ήταν έτοιμη η εταιρεία της - και επομένως και η πρώτη συλλογή ρούχων της. Την περασμένη Πέμπτη η νεαρή γόνος προσκάλεσε σταρ της μουσικής και φίλους της θέλοντας να τους μυήσει στις ενδυματολογικές της εμπνεύσεις. Πριν από αρκετούς μήνες, άλλωστε, είχε αρχίσει να δείχνει δειλά-δειλά τα πρώτα της κομμάτια, κάνοντας αναρτήσεις δειγμάτων της συλλογής της στο Instagram - τότε οι απανταχού fashionistas είχαν ενθουσιαστεί γράφοντάς της ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια.
Η πρώτη παρουσίαση της εταιρείας ρούχων Lov!nk (το όνομα της οποίας εμπνεύστηκε από την αγάπη της στο μελάνι) απείχε πολύ από ένα τυπικό κοσμικό κάλεσμα. Ηταν ένα κεφάτο, νεανικό πάρτι που δόθηκε στο «The Hub Αthens» στο Γκάζι, με ποπ ινδάλματα να δίνουν τον ρυθμό. Σε ένα ειδικά σχεδιασμένο σκηνικό, μοντέλα επέδειξαν τα rock chic casual κομμάτια της δεσποινίδας Λάτση, ενώ εκπλήξεις και special guest ανέβασαν τη γενικότερη διάθεση.
Ο στενός της φίλος Κώστας Μαρτάκης έπιασε το μικρόφωνο για να τραγουδήσει μεγάλες επιτυχίες του. Το ίδιο συνέβη και με άλλα ονόματα της δισκογραφικής εταιρείας Panik Records, που προτιμά η νεολαία. Η Ελένη Φουρέιρα, ο Μηδενιστής, η Χριστίνα Σάλτη, ο Snik, ο dj Young και οι Dead Prezz οδήγησαν σε ξέφρενο κέφι τους νεαρούς καλεσμένους.
Η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση έδειχνε χαρούμενη για όλο αυτό που συνέβαινε, αφού εκείνη και η ομάδα της κατάφεραν να μετατρέψουν μια μοδάτη σύναξη σε ένα άκρως διασκεδαστικό event, με πολύ χρώμα, μοντέρνα ακούσματα και νεολαίους που λικνίζονταν ρυθμικά. Το μήνυμα ήταν ότι το Lov!nk ήρθε για να ερωτευτούμε, να αποκτήσουμε διάθεση, να εμπλουτίσουμε την γκαρνταρόμπα μας και τελικά να αλλάξουμε look σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής - και κυρίως οικονομικά.
Η πρώτη παρουσίαση της εταιρείας ρούχων Lov!nk (το όνομα της οποίας εμπνεύστηκε από την αγάπη της στο μελάνι) απείχε πολύ από ένα τυπικό κοσμικό κάλεσμα. Ηταν ένα κεφάτο, νεανικό πάρτι που δόθηκε στο «The Hub Αthens» στο Γκάζι, με ποπ ινδάλματα να δίνουν τον ρυθμό. Σε ένα ειδικά σχεδιασμένο σκηνικό, μοντέλα επέδειξαν τα rock chic casual κομμάτια της δεσποινίδας Λάτση, ενώ εκπλήξεις και special guest ανέβασαν τη γενικότερη διάθεση.
Ο στενός της φίλος Κώστας Μαρτάκης έπιασε το μικρόφωνο για να τραγουδήσει μεγάλες επιτυχίες του. Το ίδιο συνέβη και με άλλα ονόματα της δισκογραφικής εταιρείας Panik Records, που προτιμά η νεολαία. Η Ελένη Φουρέιρα, ο Μηδενιστής, η Χριστίνα Σάλτη, ο Snik, ο dj Young και οι Dead Prezz οδήγησαν σε ξέφρενο κέφι τους νεαρούς καλεσμένους.
Η Εριέττα Κούρκουλου-Λάτση έδειχνε χαρούμενη για όλο αυτό που συνέβαινε, αφού εκείνη και η ομάδα της κατάφεραν να μετατρέψουν μια μοδάτη σύναξη σε ένα άκρως διασκεδαστικό event, με πολύ χρώμα, μοντέρνα ακούσματα και νεολαίους που λικνίζονταν ρυθμικά. Το μήνυμα ήταν ότι το Lov!nk ήρθε για να ερωτευτούμε, να αποκτήσουμε διάθεση, να εμπλουτίσουμε την γκαρνταρόμπα μας και τελικά να αλλάξουμε look σύμφωνα με τις τάσεις της εποχής - και κυρίως οικονομικά.
Κάτι νέο ξεκινάει στη μόδα
Τα ρούχα της Εριέττας Κούρκουλου-Λάτση διαθέτουν ιδιαίτερες γραμμές, υφάσματα επιλεγμένα ένα-ένα, πρωτότυπες στάμπες που παραπέμπουν στα αγαπημένα της tattoos, ενώ, όπως λέει και η ίδια με υπερηφάνεια, είναι όλα σχεδιασμένα και ραμμένα στην Ελλάδα. Απλά, προσιτά, αυθεντικά, και κυρίως νεανικά!Στην εκδήλωση της Πέμπτης, φίλοι, συγγενείς, λάτρεις της μόδας, αλλά και εκπρόσωποι της σόουμπιζ τίμησαν την πρώτη επίδειξη μόδας της Εριέττας, η οποία έδειξε μια ολοκληρωμένη συλλογή -casual κυρίως- ρούχων.
Παρούσα ήταν και η οικογένεια Λάτση, με πρώτη και καλύτερη τη μητέρα της Μαριάννα -από την οποία κληρονόμησε το καλό γούστο και την αγάπη για τη μόδα-, αλλά και ο αδελφός της Πάρις Κασιδόκωστας. Οι φωτογραφίες που βγήκαν ήταν περιορισμένες, ενώ η ίδια αρκέστηκε να μιλήσει σε κάποιους επίμονους δημοσιογράφους αποκλειστικά και μόνο για τη δουλειά της. Ο Γιώργος Σεγρεδάκης ήταν ο στυλίστας που επιμελήθηκε το σόου, ενώ οι Βασίλης Μπουλούμπασης και Γιάννης Μαρκετάκης επιμελήθηκαν αντίστοιχα τα χτενίσματα και το μακιγιάζ που ήταν σε μοντέρνο και νεανικό ύφος.
Αγάπη για τη μόδα, αλλά και τα ζώα
Η κόρη της Μαριάννας Λάτση και του Νίκου Κούρκουλου αγαπούσε τη μόδα από μικρή. Οι σπουδές της δε πάνω στα οικονομικά στο Λονδίνο δεν την εμπόδισαν να πραγματοποιήσει το μεγάλο όνειρο της ζωής της.Τελειώνοντας τον περασμένο Σεπτέμβριο, επιστρέφει στην Ελλάδα και παίρνει την απόφαση να γίνει fashion designer. Μαζί με ένα άκρως νεανικό team οργανώνει την εταιρεία Lov!nk και καταστρώνει τα πρώτα επαγγελματικά της σχέδια. Θέλει να λανσάρει μόδα στη νεολαία με trendy και low cost ρούχα.
«Διαθέτει το feeling και έχει τις προσλαμβάνουσες για να το κάνει», ισχυρίζονται άνθρωποι που τη γνωρίζουν καλά και συνεχίζουν: «Τόσα χρόνια στο Λονδίνο άλλωστε είχε την ευκαιρία να ανακαλύπτει τα πιο ευφάνταστα και εκκεντρικά μαγαζιά που πρωτοπορούν στη μόδα».
Μόλις λίγους μήνες πριν, η Εριέττα Κούρκουλου ανέβασε φωτογραφίες στο Instagram ενημερώνοντας τους φίλους της για τη σειρά ρούχων Loν!nK που πρόκειται να σχεδιάσει το επόμενο διάστημα
Το κορίτσι που μονοπωλεί τα φλας των απανταχού παπαράτσι με τις πρωτοποριακές εμφανίσεις του αυτοσχεδιάζει με μαεστρία πάνω στις διαφορετικές τάσεις της μόδας. Πρωινά και απογεύματα προτιμά σικάτες σπορ εμφανίσεις, ενώ στα επίσημα βραδινά καλέσματα μπορεί να φορά ένα άκρως εντυπωσιακό φόρεμα που όλοι τη ρωτούν από πού το προμηθεύτηκε, για να εισπράξουν την αποστομωτική απάντηση: «Μα φυσικά είναι Lov!nK και επομένως το σχεδίασα μαζί με την ομάδα μου!». Η Eριέττα Κούρκουλου-Λάτση εκτός από τη μόδα αγαπά πολύ τα ζώα, αφιερώνοντας όχι μόνο χρόνο για την προστασία τους, αλλά και αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες για την ενίσχυση φιλοζωικών σωματείων. Μάλιστα η Lov!nk fashion μέσα από τις δημιουργίες και τη δράση της στοχεύει στην ευαισθητοποίηση της ελληνικής κοινωνίας για την προστασία των αδέσποτων τετράποδων. Γι’ αυτό και κάθε φορά που κάποιος μπαίνει στην ιστοσελίδα της εταιρείας και κάνει κλικ ολοκληρώνοντας μια αγορά, όλα τα κέρδη πηγαίνουν αποκλειστικά στην ενίσχυση του σωματείου «Save A Greek Stray», και μάλιστα σε μια εποχή που τα ρούχα πωλούνται σε πρώτη φάση μόνο μέσω Διαδικτύου.
Η πρόσκληση του fashion show-party με το χαρακτηριστικό αποτύπωμα στο logo της συλλογής
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr