O Πάνος Ζήνας σχεδιαστής κορυφαίου οίκου μόδας
20.06.2013
09:12
Το όνομα του Ελληνα σχεδιαστή γίνεται παγκοσμίως γνωστό χάρη στη συνεργασία του με τον Αλεσάντρο Βερσάτσε. Τα ρούχα που σχεδίασε για λογαριασμό του Versace 19.69 Abbigliamento Sportivo τονίζουν το γυναικείο στήθος, αποπνέουν θηλυκότητα, αλλά μυρίζουν και Ελλάδα, Μύκονο και Αιγαίο
Οταν τον πλησίασαν άνθρωποι από τους διεθνείς κύκλους της υψηλής μόδας για να του προτείνουν συνεργασία εκείνος στην αρχή ήταν διστακτικός. Ο Πάνος Ζήνας, παρά τη μεγάλη και επιτυχημένη του σταδιοδρομία, σκέφτηκε: «Μα, μπορεί ένας Ελληνας σχεδιαστής να δημιουργήσει μια ολόκληρη συλλογή για έναν τόσο διάσημο διεθνή οίκο μόδας;». H συνέχεια απέδειξε ότι μπορεί - αρκεί να το τολμήσει. Ετσι, ο άνθρωπος που πριν από αρκετά χρόνια λάνσαρε στην ελληνική αγορά τα ρούχα «Cinema», που καθόρισε το εγχώριο lifestyle και διαφήμισε όσο κανείς άλλος τη Μύκονο, προβάλλει τη δουλειά του συμμετέχοντας στον κατάλογο Versace 19.69 Abbigliamento Sportivo. Οχι μόνο συνεργάστηκε με τον Αλεσάντρο Βερσάτσε, αλλά εμπνεύστηκε και μια συλλογή που αποπνέει φινέτσα, ερωτισμό και, φυσικά, χρώματα Ελλάδας.
«Αντιμετώπισα την πρόταση ως μια καλή πρόκληση», αναφέρει αποκλειστικά στο «ΘΕΜΑ people» ο Πάνος Ζήνας και συνεχίζει: «Σχεδόν αμέσως μετά τη συμφωνία, μαζί με μια ομάδα συνεργατών, ανέλαβα εξ ολοκλήρου τον σχεδιασμό μιας σειράς που θα κυκλοφορούσε σε διάφορα μέρη του εξωτερικού. Πρόκειται για μια συλλογή κατάλληλη για όλες τις ηλικίες, η οποία καλύπτει τις γυναικείες ανάγκες από το πρωί μέχρι το βράδυ. Το μυστικό κρύβεται στις αέρινες γραμμές, αλλά και στον τρόπο που το ρούχο αγκαλιάζει το σώμα - και άρα ενισχύει τη θηλυκότητα μια και προβάλλει ιδιαίτερα το μπούστο. Εως τώρα υπήρχαν τα ωραία ρούχα και τα καλά εσώρουχα. Εγώ φρόντισα να τα συνδυάσω υιοθετώντας μια μοναδική πατέντα που τονίζει το στήθος, σήμα κατατεθέν της γυναικείας υπόστασης».
Μεταξωτά, δαντέλες και κρεπ, αγορασμένα από το εξωτερικό, σε γήινα και καλοκαιρινά χρώματα πρωταγωνιστούν στον κατάλογο του Versace 19.69 A.S., ο οποίος προτού προλάβει καν να κυκλοφορήσει συγκέντρωσε τα διθυραμβικά σχόλια των πιο σημαντικών παραγόντων της ιταλικής μόδας.
Εκφράσεις του τύπου «η συγκεκριμένη κολεξιόν αποτελεί ό,τι πιο φρέσκο έχουμε δει τον τελευταίο καιρό» έδιωξαν και την τελευταία επιφύλαξη από το μυαλό του Πάνου Ζήνα γύρω από τη σύμπραξη με τον οίκο του Αλεσάντρο Βερσάτσε. «Αυτό μας τιμά, μας γεμίζει ευθύνη και κουράγιο να συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε όμορφα ρούχα, που παρά τις σημερινές διεθνείς αντιξοότητες ανεβάζουν τη γυναικεία ψυχολογία», τόνισε ο Ελληνας δημιουργός.
«Αντιμετώπισα την πρόταση ως μια καλή πρόκληση», αναφέρει αποκλειστικά στο «ΘΕΜΑ people» ο Πάνος Ζήνας και συνεχίζει: «Σχεδόν αμέσως μετά τη συμφωνία, μαζί με μια ομάδα συνεργατών, ανέλαβα εξ ολοκλήρου τον σχεδιασμό μιας σειράς που θα κυκλοφορούσε σε διάφορα μέρη του εξωτερικού. Πρόκειται για μια συλλογή κατάλληλη για όλες τις ηλικίες, η οποία καλύπτει τις γυναικείες ανάγκες από το πρωί μέχρι το βράδυ. Το μυστικό κρύβεται στις αέρινες γραμμές, αλλά και στον τρόπο που το ρούχο αγκαλιάζει το σώμα - και άρα ενισχύει τη θηλυκότητα μια και προβάλλει ιδιαίτερα το μπούστο. Εως τώρα υπήρχαν τα ωραία ρούχα και τα καλά εσώρουχα. Εγώ φρόντισα να τα συνδυάσω υιοθετώντας μια μοναδική πατέντα που τονίζει το στήθος, σήμα κατατεθέν της γυναικείας υπόστασης».
Μεταξωτά, δαντέλες και κρεπ, αγορασμένα από το εξωτερικό, σε γήινα και καλοκαιρινά χρώματα πρωταγωνιστούν στον κατάλογο του Versace 19.69 A.S., ο οποίος προτού προλάβει καν να κυκλοφορήσει συγκέντρωσε τα διθυραμβικά σχόλια των πιο σημαντικών παραγόντων της ιταλικής μόδας.
Εκφράσεις του τύπου «η συγκεκριμένη κολεξιόν αποτελεί ό,τι πιο φρέσκο έχουμε δει τον τελευταίο καιρό» έδιωξαν και την τελευταία επιφύλαξη από το μυαλό του Πάνου Ζήνα γύρω από τη σύμπραξη με τον οίκο του Αλεσάντρο Βερσάτσε. «Αυτό μας τιμά, μας γεμίζει ευθύνη και κουράγιο να συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε όμορφα ρούχα, που παρά τις σημερινές διεθνείς αντιξοότητες ανεβάζουν τη γυναικεία ψυχολογία», τόνισε ο Ελληνας δημιουργός.
Η σειρά ρούχων του Ελληνα σχεδιαστή για τον ιταλικό οίκο μόδας έχει αποτυπωθεί με τον καλύτερο τρόπο έχοντας ως φόντο την Ψαρού, τον Πάνορμο, τον Ορνό, το Καλό Λιβάδι, με τον δημιουργό του να νιώθει υπερήφανος που κατάφερε να συνδυάσει τις δύο αδυναμίες της ζωής του: την αγάπη του για την κομψότητα με την αέρινη ομορφιά της Μυκόνου. Αλλωστε, άποψή του είναι ότι σε μια εποχή όπου η χώρα μας βάλλεται από παντού καθένας οφείλει από το μετερίζι του να προβάλλει τα θετικά στοιχεία του τόπου. Τα μοντέρνα και νεανικά ρούχα που δημιούργησε ο Ζήνας έχουν αυτού του είδους τη δύναμη, να λειτουργήσουν ως διαφήμιση της Ελλάδας. Πωλούνται επιλεκτικά σε μπουτίκ της Μυκόνου (όπως, για παράδειγμα, σε αυτήν του ξενοδοχείου «Cavo Tagoo»), καθώς και σε καταστήματα του Παρισιού, των Καννών, ακόμη και του γκλάμορους Σεν Τροπέ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr