Εβδομάδα Μόδας με γοργόνες,φερετζέδες,σελέμπριτι και (μόνο) Ρώσους αγοραστές
31.10.2013
07:25
Το τετραήμερο μόδας που διοργανώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα στην Αθήνα είχε τα πάντα, με τις εξαντρίκ προτάσεις των σχεδιαστών να σε αφήνουν άφωνο μπροστά στη θέα παπλωμάτων μεταμορφωμένων σε φορέματα, φερετζέδων για χρήση αξεσουάρ και απείρου κάλλους γοργόνων να σαρώνουν την πασαρέλα, ενώ μάτσο αρσενικά γεμάτα τατουάζ είχαν κατακλύσει τις κερκίδες και Ρώσοι αγοραστές φώναζαν «ντα» κάθε φορά που ένας designer τους ρωτούσε αν επιθυμούν να αγοράσουν την κολεξιόν του.
Παρά τη γενική κρίση της εποχής, οι Ελληνες σχεδιαστές δεν το έβαλαν κάτω: συμμετείχαν για μία ακόμη χρονιά στο τετραήμερο μόδας, επιδεικνύοντας με παρρησία τις στυλιστικές τους ανησυχίες μετουσιωμένες σε δημιουργίες. Οι 23 Ελληνες designers που συνέθεσαν την dream team της ελληνικής μόδας χειροκροτήθηκαν θερμά από το φανατικό τους κοινό, αν μη τι άλλο για την ανεξάντλητη και ανεξίτηλη φαντασία τους: «Το βέβαιο είναι ότι στη συγκεκριμένη βραδιά υπερτερούσε η εκκεντρικότητα, σε μεγαλύτερες ίσως δόσεις απ’ όσες μπορεί να αντέξει η εποχή μας», αναφέρει στο «thema people» κάποιος από τους επώνυμους που έδωσαν το «παρών» στην ελληνική γιορτή της μόδας. Και δεν είχε άδικο αν αναλογιστεί κανείς ότι αυτό που εξέλιπε από τις δημιουργίες της Athens Xclusive Designers Week ήταν το μέτρο, με τα μοντέλα να περπατούν στην πασαρέλα άλλοτε τυλιγμένα σε παπλώματα και άλλοτε σχεδόν γυμνά, ζωσμένα με διαφάνειες και τούλια.
Μέχρι και γοργόνες διά χειρός Λάσκαρη διέθετε το φετινό Athens Xclusive Designers Week
Yπάρχει κάποιος που εντούτοις έδωσεσημασία στο φόρεμα;
Μέχρι και γοργόνες διά χειρός Λάσκαρη διέθετε το φετινό Athens Xclusive Designers Week
Yπάρχει κάποιος που εντούτοις έδωσεσημασία στο φόρεμα;
Η αλήθεια είναι ότι στο 14 Athens Xclusive Designers Week αυτό που περίσσευε δεν ήταν η φινέτσα και το στυλ -ως είθισται στις διεθνείς Εβδομάδες Μόδας-, αλλά η εκκεντρικότητα και μάλιστα στον υπερθετικό βαθμό. Ουδείς κατάλαβε τον στυλιστικό οίστρο των δημιουργών που ανέβασαν γοργόνες στην πασαρέλα, αλλά ούτε και εκείνων που έστεψαν τα μοντέλα με κορόνες, βάζοντάς τους γουναρικά στους ώμους. Επειδή όμως κάθε ημεδαπή Εβδομάδα Μόδας έχει και τις εξαιρέσεις της, τα εύσημα της βραδιάς απέσπασε ο παγκοσμίου φήμης Ελληνας σχεδιαστής Πάνος Παπαδόπουλος, ο οποίος παρουσίασε τα διάσημα μαγιό του και τα αρώματα του οίκου Panos Emporio κάνοντας τους παρευρισκομένους να υποκλιθούν στο ταλέντο του. Γκεστ σταρ στην επίδειξή του ήταν η πανέμορφη Ευαγγελία Αραβανή, η οποία εγκατέλειψε για λίγο τις πρόβες στο «Dancing with the stars 4» για να μας δείξει πώς πρέπει να εκδράμουμε στις παραλίες το ερχόμενο καλοκαίρι. Μεταξύ των θεατών μάλιστα διακρίναμε και τον τραγουδιστή Ηλία Βρεττό, ο οποίος, αν και δεν παρακολουθεί επιδείξεις μόδας, έκανε μια εξαίρεση για τα μάτια της συντρόφου του και μόνο.
Τελικά μείναμε με την απορία: o γοητευτικός και άκρως καλογυμνασμένος νεαρός φοβάται
τη νόσο των πουλερικών ή απλώς βάζει ιδέες στους άντρες μας;
Οταν το φόρεμα φουσκώνει όχι από τις καμπύλες ή τα περιττά κιλά, αλλά από την τρόμπα...
Η είδηση ότι το hot ζευγάρι θα βρίσκεται στο τετραήμερο μόδας έκανε παπαράτσι και δημοσιογράφους να τρέχουν πανικόβλητοι προκειμένου να τους απαθανατίσουν χώρια ή μαζί. Ο Ηλίας Βρεττός προτίμησε ωστόσο μία θέση στις πίσω σειρές προκειμένου να χειροκροτήσει το κορίτσι του ήσυχος, χωρίς να γίνει βορά στις φωτογραφικές κάμερες. Οσον αφορά στους σχεδιαστές, τα ρούχα της συλλογής Underground του Απόστολου Μητρόπουλου είχαν στοιχεία Μatrix και παιδικής ανεμελιάς, ενώ ρεσιτάλ πρωτοτυπίας έδωσε και ο σχεδιαστής Λάσκαρης, ο οποίος προτίμησε να ανεβάσει στην πασαρέλα γοργόνες -που ήταν και το θέμα της φετινής του κολεξιόν-, υπονοώντας ίσως στην καλύτερη περίπτωση ότι κάποιοι στον χώρο της μόδας τα έχουν κάνει μούσκεμα.
Δαντελένιος φερετζές και καπέλο που μάλλον θα ζήλευαν και οι θαμώνες του Ασκοτ
Πόλεμος χαρακωμάτωνέχει καταντήσει ο αγώναςτων Ελλήνων σχεδιαστών
Η Ευαγγελία Αραβανή κεντρικόπρόσωπο στην επίδειξη του Panos Emporio
Ο νεαρός Κωνσταντίνος Μητροβγένης λάνσαρε μαγιό, τα οποία συνδύασε με ψηλοτάκουνες (;) γόβες, και κολυμβητικά σκουφάκια, ενώ ο ίδιος έκανε την καθιερωμένη υπόκλιση τέλους φορώντας ένα παντελόνι σε version φούστας-βερμούδας και τιράντες ασορτί με τις ράντες των μαγιό που μας πρότεινε για το ερχόμενο καλοκαίρι.
Η Κατερίνα Στικούδη μεδημιουργία των CelebritySkin απέσπασε θετικές κριτικές και καυτό χειροκρότημα
Ελαφρώς wet look και μίνι μαύρο φόρεμα για την Τζένη Μπότση
Ο οίκος μόδας Aida παρουσίασε ένα σόου χάρμα οφθαλμών χάρη στις διαφάνειες των ενδυματολογικών του προτάσεων που άφηναν σε κοινή θέα τα έμπροσθεν και όπισθεν κάλλη των μοντέλων, ενώ η Κάρμεν-Εμμανουέλα Πόπα από τη Ρουμανία μετέτρεψε ένα ελαφρύ βαμβακερό πάπλωμα σε φόρεμα, προτείνοντάς μας και τις «50 αποχρώσεις του γκρι» σε μορφή «αμαρτωλής καλόγριας». Ακόμη πιο προχωρημένη ήταν η Αναστάζια Ντόζι, η οποία έβγαλε στην πασαρέλα μοντέλο topless, κάτι που έπραξε με μεγαλύτερη διακριτικότητα η νεαρή σχεδιάστρια Athina Korda. Παρατεταμένο ανδρικό χειροκρότημα κέρδισε και ο γνωστός οίκος Φαλιάκος, ο οποίος συνδύασε τη γούνα με τη λευκή δαντέλα, αφήνοντας εκτεθειμένο το γυναικείο κορμί. Ιδιαίτερα συγκινητική ωστόσο ήταν η στιγμή που έγινε ειδική μνεία στο πρόσωπο του αδικοχαμένου Μιχάλη Ασλάνη, προσωπικά αντικείμενα και δημιουργίες του οποίου βρίσκονταν σε ειδικό σταντ.
Με άγριες διαθέσειςεμφανίστηκε η Κατερίνα Τσάβαλου
Η Νίνα Λοτσάρη δέχτηκεμετά χαράς να συμμετάσχει στο show των Celebrity Skin
Γάζες, εσώρουχα for sale και Ρώσοι μεγαλοεπενδυτές
Οι εκκεντρικοί celebrity skin ανέβασαν για μία ακόμη χρονιά διασημότητες στην πασαρέλα. Η Αντα Λιβιτσάνου, η Τζένη Μπότση, η Νίνα Λοτσάρη, η Κατερίνα Τσάβαλου και η Κατερίνα Στικούδη περπάτησαν με άνεση στην πασαρέλα, αποδεικνύοντας ότι δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις επαγγελματίες του χώρου. Πέρα από τους αμέτρητους σελέμπριτι και τις προχωρημένες ενδυματολογικές προτάσεις, η 14 Αthens Xclusive Designers Week διέθετε και αξεσουάρ που κέρδισαν τα φλας για το προχωρημένο τους image: γάζες, έγχρωμοι φερετζέδες, καπέλα σε σχήμα προπέλας και μύλοι που περιστρέφονταν με τον αέρα τοποθετήθηκαν σε πρόσωπο, κεφάλι και ώμους, ενώ δεν έλειψαν και κάποιες εξαντρίκ λεπτομέρειες, όπως ένα γυναικείο εσώρουχο το οποίο περιφερόταν στην πασαρέλα με την ένδειξη «for sale».
O γερμανικός οίκος Escada παρουσίασε για πρώτη φορά την κολεξιόν του στη χώρα μας, καθότι η «επέλαση» των Γερμανών παίζει και στη μόδα, ενώ οι Ρώσοι αγοραστές έγνεφαν καταφατικά λέγοντας «ντα» κάθε φορά που κάποιος Ελληνας designer ερχόταν σε επαφή μαζί τους προκειμένου να αγοράσουν τη σειρά ρούχων που πρότεινε. Η πατρίδα του Πούτιν παρουσίασε μεγάλο ενδιαφέρον για τις δημιουργίες της Athinas Korda, του Απόστολου Μητρόπολου, του οίκου Φαλιάκος, του Ρanos Apergis και πολλών ακόμη νέων παιδιών που επέδειξαν τη δουλειά τους και την άπλετη φαντασία τους: «Το να έχουμε τόσους αγοραστές σε μια τόσο κρίσιμη εποχή είναι πραγματικά μαγικό», τόνισε η διοργανώτρια της ΑΧDW Τόνια Φουσέκη. Και σίγουρα είχε δίκιο...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr