Ποιος θα χάσει και ποιος θα κερδίσει; Θέμα για Μελέτη

Μέχρι σήμερα οι μετοικήσεις της πραγματοποιούνταν μεταξύ τηλεοπτικών σταθμών και ζωνών τηλεθέασης. Η τηλεπαρουσιάστρια άλλαζε συντρόφους, τακτική απέναντι στα media, αλλά και χρώμα και μήκος μαλλιών. Τώρα λέει να αλλάξει και επάγγελμα, ερωτοτροπώντας με την πολιτική εξουσία.

Δημοσιογράφος, τηλεπαρουσιάστρια, φιλόλογος, δεινή surfer, επιδέξια σκιέρ και ταγμένη θιασώτρια του Twitter, πάνω απ’ όλα γυναίκα, Πειραιώτισσα, αμφιλεγόμενη για κάποιους, αθυρόστομη για άλλους, εκρηκτική με πυκνές τάσεις αυτοανάφλεξης, κόρη ναυτικής οικογέ­νειας, που οι φίλοι συνηθίζουν να αποκαλούν χαϊδευτικά «Μπάμπη» και να περιμένουν τα πάντα αλλά και τίποτα από εκείνη. Γι’ αυτό και προφανώς δεν ξαφνιάστηκαν όταν πληροφορήθηκαν τη φημολογία πως η Ελεονώρα Μελέτη έχει δεχτεί πρόταση από τον νυν δήμαρχο Πειραιά κ. Βασίλη Μιχαλολιάκο να δώσει τη μάχη του σταυρού για μια θέση στο δημοτικό συμβούλιο του πρώτου λιμανιού της χώρας. Μπορεί η ίδια να μην έχει επιβεβαιώσει ακόμη τη συμμετοχή της στο ψηφοδέλτιο του κ. Μιχαλολιάκου -άλλωστε ο συνδυασμός δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως-, ούτε να έχει αποκρούσει τις πληροφορίες που την ήθελαν να δέχτηκε ανάλογη πρόταση και από τον κ. Αρη Σπηλιωτόπουλο για τον Δήμο της Αθήνας, όμως κάποιοι φαίνεται πως βιάστηκαν να προοικονομήσουν την -καθόλου ηρωική- έξοδό της από το STAR, εμφανίζοντας μάλιστα τους ιθύνοντες του τηλεοπτικού σταθμού δυσαρεστημένους από την απόφασή της να καταπιαστεί με τα κοινά. Το νέο έγινε viral με ταχύτητα και λογική ελληνικού Διαδικτύου, ήτοι μηρυκάστηκε σε βαθμό τσιχλόφουσκας, και φυσικά δεν διασταυρώθηκε ποτέ.



«Είναι καθαρά δική της υπόθεση»

Το «thema people» επικοινώνησε με υπεύθυνους του τηλεοπτικού σταθμού, οι οποίοι απέκρουσαν τις αιτιάσεις, τονίζοντας εμφατικά πως η συμμετοχή της Ελεονώρας Μελέτη στις επερχόμενες εκλογές είναι αποκλειστικά δική της υπόθεση, αλλά και ότι ο σταθμός δεν θα μπορούσε ούτε να επιτρέψει ούτε και να απαγορεύσει κάτι τέτοιο στην τηλεπαρουσιάστρια.
Για την ιστορία, αξίζει πάντως να θυμόμαστε πως το συμβόλαιό της με το STAR λήγει τον ερχόμενο Αύγουστο και η ίδια στη συνέντευξη που παραχώρησε ως καλεσμένη στην εκπομπή «Η Γερμανού ξανάρχεται» υπογράμμισε όλο νόημα πως είναι τακτική της να τιμά τα συμβόλαια που υπογράφει. Στις αρχές Φεβρουαρίου η παρουσιάστρια της εκπομπής «Μεσημεριανή Μελέτη» είχε βρεθεί ξανά στην περιδίνηση των φημών. Δημοσιεύματα την εμφάνιζαν ένα βήμα από το κατώφλι της εξόδου του σταθμού - με δική της όμως πρωτοβουλία. Τα γεγονότα διέψευσαν και πάλι τις υποτιθέμενα έγκυρες πληροφορίες. Μήπως όμως αυτή τη φορά κάτω από τον καπνό των φημών σιγοκαίει στ’ αλήθεια μια φωτιά;




Ξανθιά με πιάνο και γαλλικά

Η τηλεοπτική ιστορία της Ελεονώρας Μελέτη μοιάζει εν πολλοίς με την οικουμενική αφήγηση του παραμυθιού της Σταχτοπούτας του Σαρλ Περό. Η νέα, ευειδής, με ακαδημαϊκή μόρφωση στη Γαλλική Φιλολογία, πολύγλωσση -οι απόψεις διίστανται για το αν μιλά πέντε, έξι ή επτά ξένες γλώσσες- συντάκτρια του εξωτερικού δελτίου στο ALTER και κατόπιν στον ΑΝΤ1 βρέθηκε εν μια νυκτί αντιμέτωπη με τη φιλοδοξία κάθε ξανθιάς θηλυκής ύπαρξης που συναντάς σε ακτίνα ενός χιλιομέτρου από τηλεοπτικό σταθμό πανελλήνιας τηλεοπτικής εμβέλειας: της προσέφεραν το μπρίκι, το κουπάκι, το πιατάκι, την καφετιέρα ολάκερη, φυτεία ολόκληρη καφέ, ό,τι τέλος πάντων μπορούσε να σηματοδοτήσει τότε ο «Πρωινός καφές». Πάλεψε να επιπλεύσει στο καϊμάκι του, όμως, παρότι οι επιδόσεις της στο σερφ θα έβαζαν κάτω ακόμη κι εκείνες των Κάμερον Ντίαζ και Ντρου Μπάριμορ, η Nonora, όπως αυτοπροσδιορίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πνίγηκε τελικά σε μια κουταλιά καφέ.




Η μετάλλαξη και το κεφάλαιο «Λίτσα»

Η τριετία της μετάλλαξής της από άγουρη, φέρελπι δημοσιογράφο σε celebrity τηλεπαρουσιάστρια-τροφό των tabloids έχουν αφήσει μέχρι σήμερα τα σημάδια τους. Ενδεικτική ήταν η κίνηση της Μελέτη να ανατρέξει από το βήμα της εκπομπής της πριν από μερικές εβδομάδες στα χρόνια του «Πρωινού καφέ» και στη σχέση της με τη Λίτσα Πατέρα. «Το κεφάλαιο “Λίτσα” με είχε στεναχωρήσει πάρα πολύ όταν ήμουν στον “Πρωινό καφέ”. Ποτέ δεν έμαθα αν όντως υπήρχε κάτι και τι ήταν αυτό. Και προσπάθησα να την πλησιάσω και κλάματα έβαλα από τη στεναχώρια μου και πόρτα τής χτύπησα και δώρο τής πήρα και γράμμα τής έγραψα... Της ζήτησα να μου εξηγήσει αν έχω κάνει κάτι άθελά μου. Συζητούσα με τους ανθρώπους της παραγωγής μήπως εγώ έχω κάνει κάτι, κανείς δεν μπορούσε να μου απαντήσει. Ποτέ δεν έμαθα, ποτέ δεν μου λύθηκε η απορία», ήταν τα λόγια της. Αλήθεια, ποιος ο λόγος να μιλήσει για μια συνεργασία που συνέβη πριν από εννιά ολόκληρα χρόνια; Διάθεση αναπόλησης; Αγρα συμπόνιας του τηλεοπτικού κοινού; Χείρα βοηθείας στα πενιχρά νούμερα τηλεθέασης που σημειώνει;  Ή μήπως απλώς αυτοψυχανάλυση;



Στα χρόνια του STAR η Ελεονώρα Μελέτη προσπάθησε να σπάσει τα δεσμά της συμβατικής ξανθιάς, ολίγον αφελούς, με μια ιδέα σάχλας, κορασίδος και να επαναλανσάρει εκείνο που θεωρεί εαυτό της. Αλλαξε μαλλιά, άλλαξε στάιλινγκ, άλλαξε ύφος, είδος και ώρα εκπομπής. Την είδαμε να σκίζει τα κύματα με την ιστιοσανίδα της, να γλιστρά τις βουνοπλαγιές με τα πέδιλα του σκι, να τρέχει στη μικρή διαδρομή (5 χλμ.) του Μαραθωνίου της Αθήνας. Να γράφει με περίσσιο κυνισμό στο Twitter πως «τις π.... προτιμά να τις τρώει». Να γκρεμίζει τον αστικό μύθο πως οι στίχοι της Μυρτώς Κοντοβά για το τραγούδι «Στην Πυρά» (βλ. «Μπορείς απόψε να βγεις μ’ όλες τις τσούλες της γης») έχουν αντλήσει έμπνευση από εκείνη, να επαναπροσδιορίζει την ετυμολογία του επιθέτου «αβυσσαλέος» προτάσσοντας τα στήθη της στα δελτία ειδήσεων του Σαββατοκύριακου, να μιλά για την ψυχανάλυση και τον ατέρμονο αγώνα της για αυτοβελτίωση, αυτοεκτίμηση, αυτοβοήθεια, αυτο-οτιδήποτε μέσα από τα βιβλία του Αργεντινού Χόρχε Μπουκάι.


Ο γάμος, οι κρίσεις και ο... πισινός της!

Να δηλώνει με παρρησία πως το πιο δυνατό σημείο του εαυτού της είναι ο πισινός της, γιατί την κάνει να νιώθει θηλυκή, αλλά και πως έχει κάνει έναν γάμο στο εξωτερικό, ο οποίος δεν είναι σε νομική ισχύ. Στο STAR βρήκε ακόμη έναν φίλο ή πιο σωστά έναν πραγματικό μέντορα, τον Σταμάτη Μαλέλη. «Είχα φτάσει στο σημείο να τον πάρω τηλέφωνο μια Πέμπτη βράδυ, το θυμάμαι σαν και τώρα. Εκλαιγα με λυγμούς. Του έλεγα πως: “ξέρω πως εσείς θα με καταλάβετε. Δεν αντέχω άλλο, θέλω να τα παρατήσω. Δεν έχω δύναμη να το κάνω άλλο”. Σε περίοδο κιόλας που η εκπομπή έσκιζε. Αν το έλεγα σε κάποιον άλλον, θα μου έλεγε “είσαι τρελή”. Ο Σταμάτης, όμως, με άκουσε, μου είπε “σε παρακαλώ, κοριτσάκι μου, θέλω να ηρεμήσεις”. Μου έδωσε να καταλάβω πως δεν είχα λόγο να κάνω κάτι τέτοιο και το επόμενο πρωί έπρεπε να είμαι στη θέση μου», έχει αφηγηθεί η ίδια για τη δύσκολη περίοδο που διένυσε πέρσι.

Θα ορκιζόταν κανείς πως η «Σταχτοπούτα» είχε πια απαλλαγεί από τις δύο κακές αδελφές της -τις εσωτερικές φωνές της που πάλαι ποτέ την έκαναν να νιώθει κατατρεγμένη και κυνηγημένη από το σύστημα της σόουμπιζ, μια μεταμοντέρνα κόπια του Βασιλάκη Καΐλα στα μέτρα του ντόπιου star system-, είχε βρει το πριγκιπόπουλο στον καθρέφτη της, είχε πια νιώσει cool με τον εαυτό της. Φευ! Η Ελεονώρα Μελέτη, η οποία παρεμπιπτόντως πέρσι εντυπωσίασε και με τη συμμετοχή της στο «Dancing with the stars», άρχισε πάλι την γκρίνια. Και μαζί με την γκρίνια ήρθαν πάλι οι στομφώδεις δηλώσεις -βλ. «χώρισα και δεν το πήρε κανείς είδηση»- και τα δημοσιεύματα σχετικά με εκείνη - «Φεύγει ή δεν φεύγει από το STAR; Κατεβαίνει για δημοτική σύμβουλος ή δεν κατεβαίνει; Πηγαίνει ή δεν πηγαίνει για πιτόγυρα με τον Γιούρκα Σεϊταρίδη;». Μπορεί η αυτοδιοίκηση να είναι μια κάποια λύση. Μια εναλλακτική αποσυμπίεσης. Αλλωστε το ζήτημα της Ελεονώρας Μελέτη δεν είναι ότι δεν καταφέρνει να πείσει τους άλλους ότι μπορεί να κάνει πολλά (και πολύ καλύτερα) πράγματα απ’ όσα έχει δείξει έως σήμερα - στα χαρτιά έχει τα προγνωστικά με το μέρος της. Το πραγματικό πρόβλημα είναι όταν δεν μπορείς να πείσεις τον ίδιο τον εαυτό σου. Κι αφήνεσαι στη ρέμβη των φημών και των εκατέρωθεν «ανώνυμων» διαρροών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr