Κώστας Δόξας: «Σιγά μην ήθελα να γίνω Τριαντάφυλλος»

To comeback του μέσα από το «Υour face sounds familiar», η απάντηση στον Τριαντάφυλλο, τα μεγάλα λάθη του, οι δύσκολες στιγμές, η αναθεώρηση, ο Αντώνης Βαρδής, ο Αντώνης Ρέμος και ο έρωτας που ακούει στο όνομα Μαρία...

Τον γνωρίσαμε μέσα από την επιτυχία «Ερωτας κλέφτης», αλλά μετά χάθηκε.  Σήμερα επιστρέφει μέσα από το «Your face sounds familiar» πιο ώριμος, κατασταλαγμένος και αποφασισμένος να κερδίσει τον χαμένο χρόνο...

- Η μεταμόρφωσή σου σε Τριαντάφυλλο στο «Your face sounds familiar» της περασμένης Κυριακής ήταν μια ευχάριστη έκπληξη. Πόσο σε βοήθησε το γεγονός ότι τον γνώριζες και τι απαντάς σε όσους υποστηρίζουν ότι ήσουν υπερβολικός; Τον ότι γνωρίζω τον Τριαντάφυλλο προσωπικά και έχουμε συνεργαστεί κατά το παρελθόν με βοήθησε πολύ γιατί ξέρω πώς λειτουργεί, πώς σκέφτεται, πώς μιλάει, πώς εκφράζεται αλλά και πώς τραγουδάει. Παρότι είμαι άνθρωπος της υπερβολής, θεωρώ ότι με τον Τριαντάφυλλο δεν ήμουν υπερβολικός. Τον έκανα όπως ακριβώς είναι.

- Ο Τριαντάφυλλος, όμως, έβγαλε μια πικρία δηλώνοντας: «Ο Κώστας είναι φίλος, τον έχω βάλει στα CD μου, έχει πάρει τον πρώτο του χρυσό μαζί με μένα, έχουμε τραγουδήσει μαζί... Θεωρώ ότι παρασύρθηκε και ήταν υπερβολικός στις κινήσεις του. Ο Κώστας πάντα ήθελε να γίνει Τριαντάφυλλος για 2-3 ώρες και το έκανε χθες».
Πιστεύω ότι εδώ υπερέβαλε ο Τριαντάφυλλος. Η πικρία του έχει να κάνει με κάποια σχόλια που ακούστηκαν, όπως αυτό του Τάκη Ζαχαράτου, ο οποίος υποστήριξε ότι ο Τριαντάφυλλος δεν εξελίχθηκε. Οσο για τη συνεργασία μας στο CD του, θέλω να του υπενθυμίσω ότι είχαμε κοινό παραγωγό τότε, τον Γιάννη Δουλάμη, και η απόφαση πάρθηκε από κοινού. Σίγουρα ο Τριαντάφυλλος ήθελε να με βοηθήσει, αλλά ο Γιάννης έπαιξε τον σημαντικότερο ρόλο. Από κει και ύστερα ας μη μεγαλοποιούμε τα πράγματα, σιγά μην ήθελα να γίνω Τριαντάφυλλος. Για να μην τρελαθούμε κιόλας, θα ήθελα να υπενθυμίσω στον Τριαντάφυλλο ότι βρισκόμουν στη νύχτα δέκα ολόκληρα χρόνια προτού κάνω το ντουέτο μαζί του. Και ότι μετά τη συνεργασία μας έκανα ακόμη πιο σπουδαίες δουλεύοντας με τον Αντώνη Ρέμο, τον Γιάννη Πλούταρχο, τη Δέσποινα Βανδή και πολλούς άλλους. Δεν πιστεύω λοιπόν ότι βοηθήθηκα από εκείνον. Οσο για το αν θα ήθελα να γίνω Τριαντάφυλλος για 2-3 ώρες, πιστεύω ότι ο κάθε καλλιτέχνης οφείλει και πρέπει να είναι ο εαυτός του με τη δική του φωνή και τη δική του προσωπικότητα.



Ο Κώστας Δόξας υποδυόμενος τον Τριαντάφυλλο στο σόου του ΑΝΤ1


- Γνωρίζω ότι είσαι πολύ ντροπαλός, χαρακτηριστικό που δεν βοήθησε στην καλλιτεχνική σου πορεία. Πώς αποφάσισες να συμμετάσχεις στο YFSF; Είμαι αρκετά low profile, δεν είμαι καλός στις δημόσιες σχέσεις και όταν βρίσκομαι σε πολύ κόσμο κουμπώνομαι. Από την άλλη, έβλεπα πέρυσι το σόου και ζήλευα τα παιδιά που συμμετείχαν σε αυτό γιατί περνούσαν καλά και είχαν γίνει μια παρέα. Μέσω της καλής μου φίλης Κατερίνας Σιδερίδου έκλεισα ένα ραντεβού με την παραγωγή του ΑΝΤ1 και είμαι πολύ χαρούμενος που με επέλεξαν.

- Ποιους θεωρείς τους πιο δυνατούς αντιπάλους και γιατί; Την Μπέτυ Μαγγίρα και τον Λευτέρη Ελευθερίου. Είναι απίστευτοι τύποι, δεν φοβούνται το τσαλάκωμα και αποτελούν από μόνοι τους θέατρο μέσα στο θέατρο. Μάλιστα, ο Λευτέρης με βλέπει στις πρόβες και με συμβουλεύει πάντα σωστά.

- Πώς αισθάνεσαι που σήμερα θα κάνεις μια γυναίκα, την Ευσταθία; Είναι πολύ δύσκολο γιατί πρέπει να μπω στην ψυχοσύνθεση μιας γυναίκας και να πετάξω από πάνω μου τα ανδρικά χαρακτηριστικά. Ωστόσο, αυτός ο «ρόλος» με ιντριγκάρει τρελά και με ωθεί να θέλω να κάνω και χειρότερα. Θα μου άρεσε, για παράδειγμα, να υποδυθώ την Ελένη Φουρέιρα, την Κατερίνα Στικούδη και την Αννα Βίσση.



- Ποιος είναι ο πιο σκληρός και ποιος ο πιο γλυκός κριτής; Ο πιο σκληρός είναι ο Αλέξανδρος Ρήγας και καλά κάνει. Μας κρίνει από την πλευρά του σκηνοθέτη και του ηθοποιού. Τα παιδιά που είμαστε τραγουδιστές είναι δύσκολο να πιάσουμε τις λεπτομέρειες. Ο πιο γλυκός κριτής είναι ο Τάκης Ζαχαράτος. Η κριτική του είναι μέλι!

- Μετά την επιτυχία του «Ερωτα κλέφτη» τι συνέβη και δεν συνεχίστηκε η ανοδική σου επαγγελματική πορεία; Ηταν ένα καταπληκτικό ξεκίνημα που με έκανε να νιώσω ότι είχα μπει στο μονοπάτι μιας καλής μουσικής πορείας. Ωστόσο, δεν ήμουν τόσο ώριμος ώστε να μπορέσω να «διαβάσω» κάποιες καταστάσεις σωστά και να αντιδράσω με τον κατάλληλο τρόπο. Είχα έντονη σχέση με τη μουσική αλλά δεν είχα τη διπλωματία, τη στρατηγική και την ωριμότητα ώστε να πετύχω τα πράγματα που ήθελα. Οταν κάποια στιγμή με παρέπεμψε ο Γιάννης Δουλάμης στον Δημήτρη Γιαρμενίτη, τότε διευθυντή της Sony, και διαπίστωσα ότι η επαγγελματική μας σχέση δεν κατέληγε πουθενά, θα μπορούσα να είμαι πιο διαλλακτικός και να τους ζητήσω να μου δώσουν το περιθώριο να κοιτάξω και άλλα τραγούδια. Αντ’ αυτού, πήγα στη Sony με τουπέ και τους είπα ότι θέλω να μείνω ελεύθερος. Μετά γκρεμίστηκα, δούλεψα στην επαρχία, έκανα κακές επιλογές και τίποτα δεν πήγε όπως ονειρευόμουν. Παρότι ήμουν μόλις 22 ετών, θα έπρεπε να έχω την ωριμότητα να δω τα πράγματα με άλλο μάτι.



- Απ’ ό,τι αντιλαμβάνομαι, έχασες την ισορροπία σου...  Νομίζω ότι ο απότομος γκρεμός που ακολούθησε τη μεγάλη επιτυχία μού έκανε καλό. Βίωσα πόνο, πολλές πόρτες έκλεισαν και πολλοί άνθρωποι εξαφανίστηκαν. Μπορεί να βρίσκομαι στη δουλειά, αλλά τα τελευταία χρόνια τη ζω ως κομπάρσος, κάνοντας φωνητικά πίσω από τη σκηνή. Ολα όσα έγιναν ήταν για καλό και είμαι βέβαιος πως, αν η επιτυχία επιστρέψει, θα είμαι ικανός να τη διαχειριστώ σωστά.

-  Εχεις δουλέψει σχεδόν σε όλα τα μεγάλα μαγαζιά της Αθήνας, με πάρα πολλούς τραγουδιστές, ανάμεσα στους οποίους ο Αντώνης Ρέμος, ο Νότης Σφακιανάκης, ο Γιώργος Μαζωνάκης και η Δέσποινα Βανδή. Πόσο δύσκολο ήταν από εκεί που ήσουν όνομα στην πίστα να βρεθείς να κάνεις φωνητικά; Κέρδισα την παρουσία μου στις μεγάλες πίστες έπειτα από χρόνια κάνοντας φωνητικά. Η αλήθεια είναι ότι έριξα πολύ τα μούτρα μου. Δεν με βόλευε καθόλου ο δεύτερος ρόλος, το έκανα για να βγάλω χρήματα και για να επιβιώσω. Πονούσα, όμως, που το έκανα. Ξέρω καλά ότι η δουλειά μου είναι να πατάω στην πίστα και να έχω επαφή με τον κόσμο. Δεν μπορώ την απόσταση. Θέλω να είμαι στην άκρη της πίστας. Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντώνη Ρέμο γιατί πριν από τέσσερα χρόνια, σε μια πολύ δύσκολη επαγγελματική φάση της ζωής μου, με φώναξε και μου είπε να δουλέψουμε μαζί.

- Ο Αντώνης Βαρδής είναι θείος σου. Δεν σε βοήθησε; Δεν σε είχε προϊδεάσει για τις συνθήκες που επικρατούν στον χώρο; Πολλές φορές συμβουλεύτηκα τον θείο μου. Μου είχε πει να κάνω υπομονή, ότι το σημαντικό είναι να βρω τους κατάλληλους συνεργάτες και να επικεντρωθώ στην ουσία της δουλειάς, το τραγούδι. Και ότι όποτε ήθελα θα ήταν δίπλα μου.

- Πόσο σε έχει στεναχωρήσει το πρόβλημα υγείας του; Είμαι πολύ στεναχωρημένος, αλλά ο Αντώνης είναι τόσο δυνατός που είμαι βέβαιος ότι όλα θα πάνε καλά. 

- Εχεις σχέση αυτή την περίοδο; Είμαι σε σχέση εδώ και τέσσερα χρόνια. Αυτό που με έχει κερδίσει στη Μαρία είναι η ηρεμία και η αισιοδοξία της απέναντι στα πάντα.

- Η σύντροφός σου είναι από τον καλλιτεχνικό χώρο;
Ναι, και χαίρομαι πολύ γιατί, όταν συζητάω κάτι μαζί της, καταλαβαίνει τι της λέω. Μάλιστα στο YFSF είναι η πιο αυστηρή κριτής μου.
- Θέλεις γάμο και παιδιά ή δεν σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο; Δεν είμαι υπέρ των παραδόσεων και αν παντρευόμουν θα ήθελα κάτι πιο χύμα, όπως ένα πάρτι με τους φίλους μου στην παραλία. Τα παιδιά μού αρέσουν, αλλά είναι ακόμα λίγο νωρίς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr