Captainwise: Ο «καπετάνιος» των διακοπών
07.07.2014
23:38
Η πλατφόρμα που προσφέρει δωρεάν τη δυνατότητα στους χρήστες να αναφέρουν το ποσό που διαθέτουν για διακοπές και το χρονικό διάστημα που θα επιθυμούσαν να ταξιδέψουν και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έχουν μία λίστα με τους πιθανούς προορισμούς τους!
Ο Χρήστος Χατζηαποστολάκης, ο Ανδρέας Καρούτζος, ο Δημήτρης Σχίζας και ο Αλεξ Αργυρόπουλος, όλοι τους μεταξύ 24 και 25 ετών, είναι τέσσερις φίλοι με ιδιαίτερη αδυναμία στα ταξίδια. Προσπαθώντας να οργανώσουν μόνοι τους τις εξορμήσεις τους στο εξωτερικό και ύστερα από πολύωρες αναζητήσεις, διαπίστωσαν πόσο χρήσιμο θα ήταν να υπήρχε κάποιος να τους προτείνει προορισμούς βάσει των χρημάτων που διαθέτουν.
Αποφάσισαν λοιπόν να αρπάξουν την ευκαιρία και να δημιουργήσουν, πριν από περίπου δύο χρόνια, το Captainwise. Μια μηχανή αναζήτησης δηλαδή για ταξιδιωτικούς προορισμούς στην οποία ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ορίσει τα χρήματα που διαθέτει, να μάθει πού μπορεί να πάει με αυτά και στη συνέχεια να κλείσει αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχείο για να μείνει.
Φυσικά δεν χρειάζεται να ταξιδεύεις συχνά για να καταλάβεις πόσο χρήσιμη είναι μια τέτοια υπηρεσία. Γι' αυτό και, όπως εξηγεί ο Αλεξ Αργυρόπουλος, «το εγχείρημα αφορά στην εύκολη και προσιτή για όλους αναζήτηση. Ο χώρος των ταξιδιών είναι παρά πολύ ανταγωνιστικός, όπου οι μεγάλοι παίκτες ξοδεύουν εκατομμύρια σε διαφήμιση. Εμείς ήρθαμε με ένα καινούριο concept που πιστεύαμε πως έλειπε από την αγορά και η ανταπόκριση του κόσμου μέχρι τώρα είναι πολύ καλή». Στόχος τους εξάλλου είναι να γίνουν το πρώτο site που θα σου έρχεται στο μυαλό όταν θες να ταξιδέψεις, κι αυτό όχι επειδή «θα σε έχουμε βομβαρδίσει με διαφήμιση αλλά επειδή στο Captainwise θα βρεις ό,τι χρειάζεσαι και στις καλύτερες τιμές της αγοράς».
Ακολουθώντας τον κανόνα των startups, στο ξεκίνημα της εταιρείας τους στεγάστηκαν σε συνεργατικό χώρο και συγκεκριμένα στο Found.ation. Εκεί βρήκαν, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, «την άνεση να εργαζόμαστε πάνω στο project αντικανονικές ώρες αλλά και ανεκτίμητη υποστήριξη στα δύσκολα πρώτα μας βήματα». Η μεγάλη ώθηση ήρθε τον Οκτώβριο του 2013, όταν έλαβαν χρηματοδότηση της τάξης των 60.000 ευρώ και μετακόμισαν στο iQbility, μια πρωτοβουλία του ομίλου Quest σε συνεργασία με το PJ Tech Catalyst Fund με σκοπό την ενίσχυση της νεανικής επιχειρηματικότητας. Από το χώρο του iQbility κυκλοφόρησαν τον περασμένο Ιανουάριο την πρώτη έκδοση της υπηρεσίας τους, ενώ μετά από μερικούς μήνες «εντατικής δουλειάς ανεβάσαμε το Captainwise.com που βλέπετε σήμερα, ένα πολύ πιο λειτουργικό και ολοκληρωμένο site». Στην ομάδα μάλιστα προστέθηκε και ένα πέμπτο μέλος, ο Δούκας Βόμβυρας, για να τους βοηθήσει να ανταπεξέρθουν στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της πλατφόρμας. «Αυτή τη στιγμή», συμπληρώνει ο Αλεξ, «είμαστε πέντε στην εταιρεία που δουλευουμε full-time, αλλά όσο μεγαλώνει το προϊόν θα μεγαλώνει και η ομάδα».
Αποφάσισαν λοιπόν να αρπάξουν την ευκαιρία και να δημιουργήσουν, πριν από περίπου δύο χρόνια, το Captainwise. Μια μηχανή αναζήτησης δηλαδή για ταξιδιωτικούς προορισμούς στην οποία ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να ορίσει τα χρήματα που διαθέτει, να μάθει πού μπορεί να πάει με αυτά και στη συνέχεια να κλείσει αεροπορικά εισιτήρια και ξενοδοχείο για να μείνει.
Φυσικά δεν χρειάζεται να ταξιδεύεις συχνά για να καταλάβεις πόσο χρήσιμη είναι μια τέτοια υπηρεσία. Γι' αυτό και, όπως εξηγεί ο Αλεξ Αργυρόπουλος, «το εγχείρημα αφορά στην εύκολη και προσιτή για όλους αναζήτηση. Ο χώρος των ταξιδιών είναι παρά πολύ ανταγωνιστικός, όπου οι μεγάλοι παίκτες ξοδεύουν εκατομμύρια σε διαφήμιση. Εμείς ήρθαμε με ένα καινούριο concept που πιστεύαμε πως έλειπε από την αγορά και η ανταπόκριση του κόσμου μέχρι τώρα είναι πολύ καλή». Στόχος τους εξάλλου είναι να γίνουν το πρώτο site που θα σου έρχεται στο μυαλό όταν θες να ταξιδέψεις, κι αυτό όχι επειδή «θα σε έχουμε βομβαρδίσει με διαφήμιση αλλά επειδή στο Captainwise θα βρεις ό,τι χρειάζεσαι και στις καλύτερες τιμές της αγοράς».
Ακολουθώντας τον κανόνα των startups, στο ξεκίνημα της εταιρείας τους στεγάστηκαν σε συνεργατικό χώρο και συγκεκριμένα στο Found.ation. Εκεί βρήκαν, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, «την άνεση να εργαζόμαστε πάνω στο project αντικανονικές ώρες αλλά και ανεκτίμητη υποστήριξη στα δύσκολα πρώτα μας βήματα». Η μεγάλη ώθηση ήρθε τον Οκτώβριο του 2013, όταν έλαβαν χρηματοδότηση της τάξης των 60.000 ευρώ και μετακόμισαν στο iQbility, μια πρωτοβουλία του ομίλου Quest σε συνεργασία με το PJ Tech Catalyst Fund με σκοπό την ενίσχυση της νεανικής επιχειρηματικότητας. Από το χώρο του iQbility κυκλοφόρησαν τον περασμένο Ιανουάριο την πρώτη έκδοση της υπηρεσίας τους, ενώ μετά από μερικούς μήνες «εντατικής δουλειάς ανεβάσαμε το Captainwise.com που βλέπετε σήμερα, ένα πολύ πιο λειτουργικό και ολοκληρωμένο site». Στην ομάδα μάλιστα προστέθηκε και ένα πέμπτο μέλος, ο Δούκας Βόμβυρας, για να τους βοηθήσει να ανταπεξέρθουν στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της πλατφόρμας. «Αυτή τη στιγμή», συμπληρώνει ο Αλεξ, «είμαστε πέντε στην εταιρεία που δουλευουμε full-time, αλλά όσο μεγαλώνει το προϊόν θα μεγαλώνει και η ομάδα».
Στόχος τους τώρα είναι να καθιερώσουν το Captainwise στην ευρωπαϊκή αγορά και να επεκτείνουν την υπηρεσία τους. «Captainwise αποκαλείται ο έμπειρος και "σοφός" καπετάνιος, αυτός που μπορεί να καθοδηγήσει οποιοδήποτε σκάφος μέσα σε δύσκολα και αχαρτογράφητα μέρη. Αντίστοιχα, η πλατφόρμα μας», καταλήγει ο Αλεξ, «προσφέρει δωρεάν τη δυνατότητα στους χρήστες να αναφέρουν το ποσό που διαθέτουν για διακοπές και το χρονικό διάστημα που θα επιθυμούσαν να ταξιδέψουν και μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα έχουν μία λίστα με τους πιθανούς προορισμούς με βάση τα δεδομένα που έχουν δώσει. Σκέφτεστε κάτι καλύτερο;».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr