Melia Kreiling: Η Ελληνίδα που «κατακτά» το Χόλιγουντ
18.09.2014
06:40
H εξωγήινη από τους «Φύλακες του Γαλαξία» ονειρεύοταν να γίνει χορεύτρια, όμως το Χόλιγουντ είχε άλλα σχέδια για εκείνη.
Ο θρύλος θέλει τη Μελία να είναι νύμφη των νερών και κόρη του Ωκεανού, ίσως γι’ αυτό η Μelia Κreiling νιώθει οικεία στα βαθιά νερά της βιομηχανίας του θεάματος. Στο χολιγουντιανό της ντεμπούτο στο Guardians of Galaxy (Φύλακες του Γαλαξία όπως βγήκε στην Ελλάδα), η Μelia ανατρέπει την εικόνα του αυτονόητου. Εμφανίζεται στο ρόλο μιας φούξια εξωγήινης λαθρεπιβάτισσας με κίτρινα μάτια και όχι σ’ αυτόν ενός μοιραίου θηλυκού. «Η μεταμόρφωσή μου σε Bereet δεν ήταν εύκολη. Η προετοιμασία ήταν χρονοβόρα, διαρκούσε τέσσερις ώρες. Όσο για το ντεμακιγιάζ, απαιτούσε μία ώρα και πολλά ντους. Αν και ταλαιπωρήθηκα, το αποτέλεσμα είχε πολλή πλάκα» λέει η ηθοποιός στο People γελώντας παιχνιδιάρικα. Η Μelia είναι πολυεθνικό αμάλγαμα. Γεννήθηκε στη Γενεύη από Αμερικανό πατέρα και Ελληνίδα μητέρα, μεγάλωσε στην Αθήνα, σήμερα ζει στο Λονδίνο και τα καλοκαίρια της είναι ελληνικά. Στην επίσημη αθηναϊκή πρεμιέρα της ταινίας η Μelia «χάνεται» σε αγκαλιές φίλων, δέχεται ευχές από ανθρώπους που δηλώνουν περήφανοι για εκείνη και απολαμβάνει τις στιγμές. «Μου αρέσει πολύ που συστήνομαι στην Ελλάδα με αυτό το γλυκό και απαλό τρόπο» λέει.
Η ντελικάτη Μelia φοράει ολόσωμη μαύρη φόρμα και ψηλοτάκουνες γόβες, άβολη επιλογή για τα χαλικάκια του θερινού κινηματογράφου όπου βρισκόμαστε, όμως εκείνη περπατάει λες και δεν αγγίζει το έδαφος. Στο τραπεζάκι, ανάμεσά μας, τοποθετεί μια σακούλα με ποπκόρν. Ρωτάει αν ενοχλούμαι να τσιμπολογάει και διαλύει τα στερεότυπα που θέλουν τις ηθοποιούς να χορταίνουν με… αέρα.
Η λονδρέζικη καθημερινότητά της είναι μια αναμέτρηση με τον εαυτό της και τις σελίδες των σεναρίων. «Πριν από κάθε δοκιμαστικό ξυπνάω αρκετά νωρίς, παίρνω ένα γερό πρωινό και “δουλεύω” ξανά το υλικό μου. Καθώς κατευθύνομαι στον προορισμό μου ακούω μουσική, γιατί με χαλαρώνει». Η Μelia, όμως, ποτέ δεν φαντάστηκε τον εαυτό της ηθοποιό. «Από μικρή ήθελα να γίνω χορεύτρια. Φοιτούσα στο φυτώριο της Κρατικής Σχολής Χορού, στο Κολωνάκι. Όταν είδα μια παράσταση της Pina Bausch, μαγεύτηκα. Tότε αποφάσισα να ασχοληθώ με το σύγχρονο χορό. Το 2004 πήγα στην Αγγλία, για να σπουδάσω στο Northern School of Contemporary Dance».
Η ντελικάτη Μelia φοράει ολόσωμη μαύρη φόρμα και ψηλοτάκουνες γόβες, άβολη επιλογή για τα χαλικάκια του θερινού κινηματογράφου όπου βρισκόμαστε, όμως εκείνη περπατάει λες και δεν αγγίζει το έδαφος. Στο τραπεζάκι, ανάμεσά μας, τοποθετεί μια σακούλα με ποπκόρν. Ρωτάει αν ενοχλούμαι να τσιμπολογάει και διαλύει τα στερεότυπα που θέλουν τις ηθοποιούς να χορταίνουν με… αέρα.
Η λονδρέζικη καθημερινότητά της είναι μια αναμέτρηση με τον εαυτό της και τις σελίδες των σεναρίων. «Πριν από κάθε δοκιμαστικό ξυπνάω αρκετά νωρίς, παίρνω ένα γερό πρωινό και “δουλεύω” ξανά το υλικό μου. Καθώς κατευθύνομαι στον προορισμό μου ακούω μουσική, γιατί με χαλαρώνει». Η Μelia, όμως, ποτέ δεν φαντάστηκε τον εαυτό της ηθοποιό. «Από μικρή ήθελα να γίνω χορεύτρια. Φοιτούσα στο φυτώριο της Κρατικής Σχολής Χορού, στο Κολωνάκι. Όταν είδα μια παράσταση της Pina Bausch, μαγεύτηκα. Tότε αποφάσισα να ασχοληθώ με το σύγχρονο χορό. Το 2004 πήγα στην Αγγλία, για να σπουδάσω στο Northern School of Contemporary Dance».
Η Melia διηγείται στο People την εποχή που ο σύγχρονος χορός «σημάδευε» το κορμί της: «Τα μαθήματα ήταν καθημερινά, από τις 8.00 το πρωί έως τις 5.00 το απόγευμα. Επιπλέον, είχαμε πρόβες για τις παραστάσεις και κατέληγα να φεύγω από τη σχολή στις 9.00 το βράδυ. Ο σύγχρονος χορός καταπονεί, γιατί οι κινήσεις πηγαίνουν αντίθετα με τη ροή του σώματος. Στην πορεία ενός χορευτή τα ατυχήματα είναι πολύ συχνά. Το ίδιο συνέβαινε και σε εμένα. Θεραπευόμουν και επέστρεφα στις πρόβες, όλα αυτά έως το 2009, όταν το γόνατό μου δεν άντεξε. Αναγκάστηκα να γυρίσω στην Ελλάδα για να κάνω φυσικοθεραπείες. Όταν τις ολοκλήρωσα, ξεκίνησα να χορεύω στην ομάδα Σχεδία.
Ύστερα από δύο εβδομάδες παραστάσεων, έβλεπα ότι το σώμα μου δεν άντεχε. Τότε αποφάσισα να σταματήσω να χορεύω επαγγελματικά. Ήταν απόφαση ευθύνης». Και τότε ήρθε η καταλυτική παρότρυνση της μητέρας της: «Μου ζήτησε ως χάρη, για να ξαναβρώ μια κατεύθυνση, να πάω σε δραματική σχολή. Έτσι, πέρασα στο London School of Dramatic Art. Πάντα μου έλεγαν ότι έπρεπε να γίνω ηθοποιός, γιατί έβλεπαν ότι είμαι drama queen. Έπαιζα σε παραστάσεις, αλλά δεν με ενδιέφερε επαγγελματικά, γιατί ήμουν αφοσιωμένη στο χορό». Τέσσερα χρόνια μετά, το 2013, η Melia κέρδισε το ρόλο της ερωμένης του Jeremy Irons στη σειρά Οι Βοργίες. «Είναι εκπληκτικός και πολύ υποστηρικτικός. Όταν έβλεπε ότι στεκόμουν λάθος σε κάποια λήψη, με την πλάτη, με γύριζε στη σωστή θέση, για να μην πάει χαμένο το πλάνο μου. Πάντα με διακριτικότητα» λέει για το βραβευμένο με Όσκαρ Irons.
Το Χόλιγουντ είναι γεμάτο αστέρια, ίσως τώρα ήρθε η στιγμή για μια νύμφη που τρώει ποπκόρν. Η Melia πάντα ακολουθεί τα λόγια του πατέρα της: «Στην επιτυχία χόρεψε στο τραπέζι. Μετά κατέβα και συγκεντρώσου ξανά».
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr