Ελλάδα, έχεις ντεφιλέ!
13.05.2015
09:11
Οσα είδαμε, όσα καταλάβαμε και -κυρίως- όσα κάναμε ό,τι δεν καταλάβαμε μετά την 5η διοργάνωση του Fashion Music Project, που βάλθηκε να παντρέψει τη βελόνα των σχεδιαστών μόδας με τη βελόνα του πικ απ
Από αρχαιοτάτων χρόνων οι άνθρωποι αρέσκονταν να διασκεδάζουν τη θνητή φύση τους με γιορτές, πανηγύρια, φιέστες και τυμπανοκρουσίες. Και μπορεί ανάμεσα σε εορτασμούς όπως, λόγου χάρη, τα Μεγάλα ή Εν Αστει Διονύσια ή τα πιο prive και μυστηριακά Ελευσίνια Μυστήρια και το σημερινό Madwalk να μεσολαβεί χρονολογική -και όχι μόνο- άβυσσος, ωστόσο κατά μία συμβολική έστω έννοια το ανθρώπινο γένος -και δη η ελληνική φυλή- εξακολουθεί να περνά ξώχαρα τη ζωή του, να ρουφά με μια αναπνοή και το καλαμάκι του φρέντο εσπρέσο το joie de vivre, να αποδίδει τιμές στους σύγχρονους πατρώους θεούς, ήτοι στο lifestyle, στην πόζα, στο φαίνεσθαι, στο σοσιαλμιντιακό ενσταντανέ και την παρεπόμενη αλλά διόλου αμελητέα like-oθηρία.
Το κρόσσι ταιριάζει στη Ζωζώ Σαπουντζάκη. Τι λες κι εσύ, Vrettos Vrettakos;
Μάλιστα η ανάγκη για πάρτυ είναι τόση και τέτοια που νέες αφορμές εφευρίσκονται, γεννώντας τελικά δημιουργικά παντρέματα όπως εκείνο της μόδας και της μουσικής, το οποίο είναι και το δόγμα που πρεσβεύει το -μουσικοφασιονίστικο ή μήπως φασιονιστικομουσικό;- σόου Madwalk. Τυχαία ή όχι, η διοργάνωση που ρίχνει γέφυρες ανάμεσα στην ντόπια βιομηχανία μόδας και το αενάως διαστελλόμενο ελληνικό μουσικό σύμπαν συμπλήρωσε φέτος πέντε χρόνια ζωής. Είναι, με άλλα λόγια, συνομήλικη με το μνημόνιο. Θα μπορούσε μάλιστα να θεωρηθεί μια διαφορετική, glossy εκδοχή αντι-μνημονιακού αγώνα των ιθαγενών διασημοτήτων, αν δεν ήταν απλώς το «μικρό αδελφάκι των Mad Awards που μεγάλωσε και αυτονομήθηκε», όπως θα έλεγε και ο «ψημένος» στα καπρίτσια της μέσης Ελληνίδας celebrity, μα κυρίως βετεράνος του τηλεοπτικού σταθμού Θέμης Γεωργαντάς.
Το κρόσσι ταιριάζει στη Ζωζώ Σαπουντζάκη. Τι λες κι εσύ, Vrettos Vrettakos;
Μάλιστα η ανάγκη για πάρτυ είναι τόση και τέτοια που νέες αφορμές εφευρίσκονται, γεννώντας τελικά δημιουργικά παντρέματα όπως εκείνο της μόδας και της μουσικής, το οποίο είναι και το δόγμα που πρεσβεύει το -μουσικοφασιονίστικο ή μήπως φασιονιστικομουσικό;- σόου Madwalk. Τυχαία ή όχι, η διοργάνωση που ρίχνει γέφυρες ανάμεσα στην ντόπια βιομηχανία μόδας και το αενάως διαστελλόμενο ελληνικό μουσικό σύμπαν συμπλήρωσε φέτος πέντε χρόνια ζωής. Είναι, με άλλα λόγια, συνομήλικη με το μνημόνιο. Θα μπορούσε μάλιστα να θεωρηθεί μια διαφορετική, glossy εκδοχή αντι-μνημονιακού αγώνα των ιθαγενών διασημοτήτων, αν δεν ήταν απλώς το «μικρό αδελφάκι των Mad Awards που μεγάλωσε και αυτονομήθηκε», όπως θα έλεγε και ο «ψημένος» στα καπρίτσια της μέσης Ελληνίδας celebrity, μα κυρίως βετεράνος του τηλεοπτικού σταθμού Θέμης Γεωργαντάς.
Αμαλία Κωστοπούλου: η κόρη του Πέτρου Κωστόπουλου και της Τζένης Μπαλατσινού έκλεψε όλη τη δόξα από τις επίσης πρωτοεμφανιζόμενες στο catwalk κόρες των παλαίμαχων μοντέλων Αννίτας Ναθαναήλ και Εύης Αδάμ
Σε κάθε περίπτωση, το Fashion Music Project που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη και θα προβληθεί στους τηλεοπτικούς δέκτες από τον ALPHA την προσεχή Τρίτη ήταν φέτος πιο αποκαλυπτικό από ποτέ. Κι αυτό δεν έχει να κάνει με τις εμφανίσεις των διασημοτήτων στο κόκκινο χαλί ή το ίδιο το catwalk, αλλά με τις παραδοχές αναφορικά με τους ανθρώπους που απαρτίζουν τη φωτογενή συλλογικότητα που χάριν συντομίας αποκαλούμε απλώς σόουμπιζ. Εν αρχή ην η οικογενειοκρατία. Τουλάχιστον αυτό προσυπέγραψε η συμμετοχή στο σόου της επόμενης γενιάς των διασήμων από κούνια. Οι κόρες της Αννίτας Ναθαναήλ, οι κόρες της Εύης Αδάμ και του Λάμπη Λιβιεράτου, μα κυρίως η 18χρονη κόρη του Πέτρου Κωστόπουλου και της Τζένης Μπαλατσινού, Αμαλία, διέσχισαν με βήμα γαζέλας την πασαρέλα την ώρα που οι γονείς τους παραφούσκωναν από περηφάνια σαν παγόνια (όταν δεν καρδιοχτυπούσαν ενθυμούμενοι ίσως την επική τούμπα της Κάρι Μπράντσο στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης) στην πρώτη σειρά του σόου, το οποίο παρουσίασε η Κάτια Ζυγούλη.
God, save the Queen
Το παλαίμαχο μοντέλο και σύζυγος του Σάκη Ρουβά επιβεβαίωσε με τη σειρά του ότι ο θεσμός της πυρηνικής οικογένειας παραμένει ζωντανός και ισχυρός ακόμη και στις μέρες μας. Για του λόγου το αληθές, απαθανατίστηκε σε πλείστες όσες selfies με τον Sakis, ο οποίος βρέθηκε στα παρασκήνια του σόου για να τη στηρίξει. Φήμες ότι στα διαλείμματα πρόβαρε σε καμαρίνι που του παραχωρήθηκε το «Αξιον Εστί», το οποίο ερμήνευσε τρεις ημέρες αργότερα στην πλατεία της Νέας Σμύρνης, ελέγχονται ως ανακριβείς, που θα ’γραφε και η μέση 70s κοσμικογράφος. Μάλιστα μεγάλη μερίδα του fashion ποιμνίου, η παρουσία του οποίου ήταν τόσο καίριας σημασίας για την επιτυχία του σόου όσο και οι όπου Γης φραγκάτοι γκέι για την οικονομία της Μυκόνου, σχολίασε στα social media πως η βραχνιασμένη λόγω φαρυγγίτιδας Κάτια έβαλε με τις εμφανίσεις της κάτω ακόμη και την ίδια τη Ζιζέλ. Ευτυχώς που η δεύτερη αποχώρησε από τις πασαρέλες και συνεπώς δεν προτίθεται να σηκώσει οποιοδήποτε γάντι.
Ο Θοδωρής Μαραντίνης στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων - ίσως και 10 πόντους παραπάνω απ’ όσο έπρεπε
Κατά τα άλλα, η Κατερίνα Στικούδη επιβεβαίωσε με το στυλιστικό έπος της πως τρέφει βαθιά την πίστη για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής, η Ελένη Φουρέιρα υποστήριξε με τη δημιουργία του Vrettos Vrettakos τον ρόλο της ως ελληνικό αντίστοιχο της Μπιγιονσέ, ο Δημήτρης Αλεξάνδρου τάχθηκε κατάφωρα υπέρ του κινήματος για την προστασία του συνδυασμού speedo/μούσι ναυαγού/δερματοστιγμένο άτριχο πόδι κι αυτό το καλοκαίρι, ο Θοδωρής Μαραντίνης κατάφερε να χωρέσει όλο το σκηνικό εκρηκτικό ταμπεραμέντο του πάνω σε έναν λευκό κύβο ίσα με το μπόι του, ενώ ο Stan (κατά κόσμον Στράτος Αντιπαριώτης) απότισε στυλιστικό φόρο τιμής στις περασμένες εξτραβαγκάνζες του Σάκη Ρουβά (βλ. φούστα), αλλά και στον μικρό Γιάννη Φλωρινιώτη που όλοι έχουμε βαθιά μέσα μας.
Κάτια Δέδε: το μοντέλο που -εκτός από πασαρέλα για τον Δημήτρη Πέτρου- κάνει και χούλα χουπ με τα αυτιά του. Γιατί μπορεί!
Εννοείται πως νόημα στη βραδιά -και τροφή στο πάνελ Λιάγκα - Σκορδά την επομένη το πρωί- έδωσε η εμφάνιση-έκπληξη της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου, η οποία περπάτησε άξια την κορονάτη δημιουργία της Σήλιας Κριθαριώτη, με βλέμμα και απροσποίητη άνεση ικανή να προκαλέσει πρόωρο τοκετό ακόμη και στην -πραγματική- πριγκίπισσα, τη δούκισσα του Κέιμπριτζ Κέιτ Μίντλετον, η οποία τελικά γέννησε τρεις ημέρες αργότερα. Ανακουφιστικό. Ιδιο κι απαράλλαχτο με το αίσθημα της μόδας και της μουσικής όταν η Ελεονώρα Μελέτη αποφάσισε να απόσχει του Madwalk -θα συνόδευε τη μικρή ανιψιά της- όταν είδε ότι η ώρα περνούσε και αποχώρησε, ίσως φοβούμενη ότι στις 12 τα μεσάνυχτα ακριβώς η άμαξα θα μεταμορφωνόταν -ως είθισται- και πάλι σε κολοκύθα.
Στυλιστικά προφητική, η BSB προέβλεψε το πρόωρο μαγιάτικο κύμα καύσωνα
Κάλλιο πρώτη στο χωριό παρά δεύτερη στην πόλη. Η Eurovision μπορεί να περιμένει όταν η Μαρία-Ελενα Κυριάκου έχει να διασκευάσει το «Take me to church» για το σόου της Axel
Δημήτρης Αλεξάνδρου. Ποιος αμφιβάλλει ότι η Ελένη Μενεγάκη διαθέτει κληρονομικό χάρισμα στην επιλογή συνεργατών (aka πανελιστών);
Η Λάουρα Νάργες αποτίει δόξα και τιμή στο πατροπαράδοτο σεμεδάκι. Ζήτω το βελονάκι!
Ως άλλος Carnation -που έβγαλε τη Λόλα από τη φωτιά-, ο Απόστολος Μητρόπουλος έσωσε τη Θωμαή Απέργη από του σολάριουμ τα δόντια
Να πώς θα όφειλε να υποδεχτεί η NASA τα νέα για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής. Η Κατερίνα Στικούδη δείχνει τον τρόπο
Από τη μέση και πάνω Παντελίδης, από τη μέση και κάτω Ρουβάς (τότε που ο Valentino του έραβε φούστες). Σταν, αυτός ο Παριανός χαμαιλέων
«Πες μου πως αυτό που ζούμε δεν είναι άλλη μια αγάπη από νάιλον», Ελένη Φουρέιρα
Η Τζένη Μπαλατσινού και η κόρη της Αλεξάνδρα ανυπομονούν για το catwalk της Αμαλίας Κωστοπούλου, ενώ ο μικρός -μα θαυματουργός- Μάξιμος Κωστόπουλος ανυπομονεί να φύγει ο φωτογράφος
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr