Εύα Τσάχρα: Από τη Θεολογική Σχολή στις πίστες

Η 26χρονη τραγουδίστρια που εντυπωσίασε κοινό και κριτές στα τελευταία lives του «The Voice» κινείται μεταξύ Λυρικής Σκηνής, Θεολογικής Σχολής και τηλεοπτικών πλατό με την ίδια άνεση που μελετά Μπαχ λίγο προτού βγει στην πίστα με τον Νίκο Βέρτη

Κάποια βράδια του 2013 και του 2014, μέσα στο καμαρίνι της, περιμένοντας να έρθει η σειρά της για να βγει στην πίστα και να πει τα τραγούδια που θα συνόδευαν το λαϊκό πρόγραμμα του Νίκου Βέρτη στο «Fantasia» και στο «Κέντρο Αθηνών», η Εύα Τσάχρα μελετούσε Μπαχ, Σούμπερτ, Μάλερ και Μπετόβεν, αφού είναι έκτακτη χορωδός στην Εθνική Λυρική Σκηνή, αλλά και τα μαθήματα που θα έδινε εξετάσεις στη Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, προκειμένου να περάσει τα επτά μαθήματα που της απέμεναν για να πάρει το πτυχίο της. «Δεν είναι σχιζοφρενικό μεταξύ αλκοόλ, πίστας και μπουζουκιού να μελετάς ταυτόχρονα Εκκλησιαστική Ιστορία, Ερμηνεία της Καινής Διαθήκης, για Οικουμενικές Συνόδους, Πατρολογίες και Δογματικές;», τη ρωτώ κατά τη διάρκεια που κάνει πρόβες για το επόμενο «The Voice» του ΑΝΤ1 στα ΚΑΠΑ Studios στα Σπάτα. «Θυμάμαι ότι ήμουν στο καμαρίνι, έκανα δεύτερες φωνές και παράλληλα μπορεί να διάβαζα κάποιο μάθημα επιλογής, όπως Θρησκειολογία. Πάντως πέρασα από ακρόαση για να δουλέψω με τον Νίκο Βέρτη -δεν γνώριζα κάποιον προσωπικά από εκεί- και τελικά με επέλεξαν, κάτι που με έκανε πολύ χαρούμενη τότε γιατί ήταν μια επιβεβαίωση ότι βρίσκομαι σε έναν καλό δρόμο στη μουσική. Στο μαγαζί έλεγα κυρίως τραγούδια της Δήμητρας Γαλάνη, των Depeche Mode, της Ελευθερίας Αρβανιτάκη - κυρίως έντεχνα και ροκ κομμάτια. Κάποιοι μου λένε ότι πρέπει να βρω μια ταυτότητα γιατί αλλιώς δεν θα είμαι αρεστή στον κόσμο. Διαφωνώ. Δισκογραφικά, ναι, πρέπει να έχεις ένα στίγμα, κάτι που να σε χαρακτηρίζει και να σε ξεχωρίζει από άλλους, αλλά στα lives σου θεωρώ ότι πρέπει να κάνεις ό,τι θέλεις. Ετσι συμβαίνει και με τη ζωή: το ένα δεν χρειάζεται να αποκλείει το άλλο. Πιστεύω ότι στη μουσική ο δικός μου ήχος είναι περισσότερο έντεχνο ροκ», απαντά.




Γεννημένη καλλιτέχνις
Η Εύα μεγάλωσε στο Γαλάτσι από καλλιτεχνική οικογένεια (οι περισσότεροι συγγενείς της ασχολούνται ερασιτεχνικά με το θέατρο, το τραγούδι, τον χορό, τη μουσική και τη ζωγραφική), αποφοίτησε από το Μουσικό Λύκειο Παλλήνης, φοίτησε στο Ωδείο Αθηνών, τελείωσε πιάνο και αρμονία, πήρε πτυχίο στο κλασικό τραγούδι, ενώ θυμάται ότι από πολύ μικρή έδειχνε την αγάπη της στη μουσική αναφέροντάς μου, σχεδόν συγκινημένη, ότι «όλα με οδηγούσαν στο να ασχοληθώ με αυτό που λάτρευα! Οταν ήμουν παιδί, με θυμάμαι πάντα μαζί με τον μπαμπά μου, τη μαμά μου και τον μικρότερο αδελφό μου -ο οποίος σήμερα είναι ντράμερ-  να γυρίζουμε με ένα αυτοκίνητο όλη την Ελλάδα και να τραγουδάμε συνεχώς! Μας άρεσαν πολύ οι εκδρομές. Παίζαμε μουσικά παιχνίδια και ο μπαμπάς μου έπαιζε κιθάρα. Σε μια από αυτές τις όμορφες βόλτες μας, στην Πάρνηθα, είχα πρωτοπεί το πρώτο μου τραγούδι, το “Ηταν ένα μικρό καράβι”. Τότε ήμουν 4 ετών. Αυτό μάλιστα το έχω κρατήσει ενθύμιο σε μια παλιά βιντεοκασέτα».



Η Εύα στο «The Voice»


Λόγω του ότι ήθελε να είναι οικονομικά ανεξάρτητη από μικρή, με το που τελείωσε το σχολείο ξεκίνησε να εργάζεται παράλληλα με την παρακολούθηση μαθημάτων στη Θεολογική Σχολή. «Εχω κάνει πολλές δουλειές, οι οποίες για μένα σήμερα αποτελούν μεγάλη παρακαταθήκη όσον αφορά στις εμπειρίες μου από αυτές. Δούλεψα ως πωλήτρια ρούχων και παπουτσιών, τηλεφωνήτρια σε εταιρεία φίλτρων νερού, σερβιτόρα σε café, μοίραζα φυλλάδια στον δρόμο. Από τη στιγμή που τελείωσα το σχολείο δεν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα για να είμαι αραχτή», λέει. Ξεκίνησε να τραγουδάει μπροστά σε κόσμο πριν από 5 χρόνια στη ροκ μουσική σκηνή «Το όνομα του Ρόδου» στην Καλλιθέα, μαζί με τους 1550, στη συνέχεια δούλεψε στην «Ακτή Πειραιώς» μαζί με τον Γιάννη Ζουγανέλη, τον Νίκο Ζιώγαλα, τον Μπάμπη Στόκα και τον Λάκη Παπαδόπουλο. «Δίπλα σε όλους αυτούς τους σπουδαίους μουσικούς μάθαινα από κάτι, εισέπραττα από την εμπειρία και το ταλέντο τους. Ισως ήταν μερικά από τα μεγαλύτερα μαθήματα της μουσικής μου πορείας και θα τα κρατήσω για πάντα μέσα στο μυαλό μου», αναφέρει.



Η ζωή μετά το «The Voice»
Είναι απόλυτα συνειδητοποιημένη στην απόφασή της να συμμετάσχει στο «The Voice». «Ηθελα να με δει ο κόσμος», μου λέει και σημειώνει: «Οταν σε οποιοδήποτε μαγαζί σε βλέπουν 10 άτομα, στην τηλεόραση θα σε δουν 10.000! Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Αυτό το έχω παρατηρήσει επίσης στα social media και στα lives που κάνω με την μπάντα μου - τέσσερις εξαιρετικούς μουσικούς με τους οποίους δουλεύουμε μαζί. Αισθάνθηκα πολύ ωραία όταν στις τελευταίες μου εμφανίσεις, πέρα από γνωστούς και φίλους, παρατήρησα ανθρώπους που δεν είχα ξαναδεί και είχαν έρθει να με ακούσουν επειδή με είχαν μάθει από το “Voice”! Αυτό που δεν ήξερα πριν από το παιχνίδι και το μαθαίνω τώρα είναι πως η αναγνωρισιμότητα θέλει καλή διαχείριση και αυτοσυγκράτηση. Νομίζω ότι τα πάω καλά. Αλλωστε παραμένω το ίδιο με αυτό που ήμουν».

Αν και βρίσκεται σε σχέση, με τον σύντροφό της να την έχει παροτρύνει να δηλώσει συμμετοχή στο «Voice» και την ίδια να λέει ότι «εκείνος είναι ο πιο αυστηρός κριτής και σύμμαχός μου», τη ρωτάω αν λόγω της εμφάνισής της τη φλερτάρουν πιο πολλοί άνδρες. «Δεν είχα κάποιο παρατράγουδο, ό,τι γινόταν και παλιά, που μπορεί να δει κάποιος μια ξανθιά στο Facebook και να στείλει ένα μήνυμα, αυτό συμβαίνει και τώρα. Είναι όλα ελεγχόμενα και δεν δίνω σημασία σ’ αυτά. Μη σου πω ότι τα περισσότερα “μπράβο” και “συγχαρητήρια” τα εισπράττω από γυναίκες. Μάλιστα στο τελευταίο live, τραγουδώντας το “Uptown Funk”, δεν περίμενα ότι θα με κρατούσε μέσα στο παιχνίδι με τις ψήφους του ο κόσμος. Ξαφνιάστηκα. Οταν ανακοίνωσε ο Γιώργος Λιάγκας ότι περνάω στο επόμενο live από το κοινό, εξεπλάγην», λέει. Αναρωτιέμαι αν κολακεύεται που κάποιοι μπορεί να τη θεωρούν σέξι. Αισθάνεται κάπως αμήχανα με την ερώτηση, ωστόσο απαντά: «Ο καθένας μπορεί να σκέφτεται όπως επιθυμεί, το θέμα είναι πώς νιώθω εγώ. Είναι γεγονός ότι δεν αισθάνομαι αρκετά σέξι και ντρέπομαι ακόμη και να σκεφτώ κάτι τέτοιο για τον εαυτό μου. Το δέχομαι, είναι ένα ωραίο κομπλιμέντο, αλλά μέχρι εκεί».

Αν και στα blinds, τραγουδώντας το «Always On The Run» του Λένι Κράβιτζ, την είχαν διεκδικήσει και οι τέσσερις coaches, δεν μετάνιωσε στιγμή που τελικά επέλεξε τον Stavento. «Ο Μιχάλης ήταν λίγο πιο πολύ κοντά στο στυλ μου. Χωρίς να ακούγεται κλισέ, τώρα που τους γνώρισα αισθάνομαι και τους τέσσερις κοντά μου. Γελάω πολύ, για παράδειγμα, με το χιούμορ της Δέσποινας. Απλά το ένστικτό μου με είχε οδηγήσει εκείνη τη μέρα στον Μιχάλη», αποκρίνεται. Επίσης δεν αισθάνεται κάποιον ανταγωνισμό με τους άλλους διαγωνιζόμενους -αν και θεωρεί ανάμεσα στα φαβορί τον Νεκτάριο Μαλλά, τον Κώστα Αγέρη, τον Ακη Παναγιωτίδη, και την Αννα Βιλανίδη- γιατί περισσότερο την αγχώνει το τι θα γίνει μετά το παιχνίδι. «Η ζωή μας δεν είναι το “Voice”», λέει με βεβαιότητα και προσθέτει: «Η δημοσιότητα που εισπράττουμε διαρκεί περίπου έναν μήνα. Το θέμα είναι πώς θα διαχειριστούμε εμείς τη συνέχεια. Και πιστεύω πως και λόγω οικογένειας αλλά και λόγω φύσης μπορώ να αντεπεξέλθω σε όλα με τα εφόδια που έχω».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr