Βασίλειος Κωστέτσος: «Tα super models κι εγώ»

Σίντι Κρόφορντ, Λίντα Εβαντζελίστα, Kλόντια Σίφερ, Ελενα Κρίστενσεν και Κάρε Οτις ζωντανεύουν τη χρυσή εποχή των super models, μέσα από την πένα του Βασίλειου Κωστέτσου. O γνωστός Ελληνας σχεδιαστής μόδας μάς δίνει μια πρώτη γεύση από τη βιογραφία του που θα κυκλοφορήσει προσεχώς

Εδώ και δύο χρόνια ο Βασίλειος Κωστέτσος γράφει ασταμάτητα τη βιογραφία του. Στις σελίδες του αποκαλύπτονται μοναδικές στιγμές που μοιράστηκε με τα διασημότερα super models των 90s, όταν τα φιλοξένησε για επιδείξεις του στην Ελλάδα. Σίντι Κρόφορντ, Λίντα Εβαντζελίστα, Kλόντια Σίφερ, Ελενα Κρίστενσεν, Kέιτ Μος και Κάρε Οτις μπλέκονται σε ιστορίες με ίντριγκες, λάμψη και μυθικό χρήμα, σε μια εποχή όπου η μόδα και το lifestyle γεννούν σταρ. Το «thema people» σάς παρουσιάζει αποκλειστικά αποσπάσματα από το βιβλίο που πρόκειται να κυκλοφορήσει σε Ελλάδα και εξωτερικό σε λίγους μήνες από τώρα.



Σίντι Κρόφορντ, Αύγουστος 1990
«Σίντι Κρόφορντ. Το όγδοο θαύμα. Ενα άγαλμα που μόνο ο Φειδίας θα μπορούσε να απεικονίσει στα γλυπτά του. Η τέλεια γυναίκα, το τέλειο σώμα, οι τέλειες αναλογίες. Ενα πρωινό όπως έβγαινα από τη Via Cessu με προορισμό έναν γρήγορο espresso στο καταπληκτικό Café Cova -έμενα πολύ κοντά στο ατελιέ του Gianni Versace-, ανοίγει η πόρτα και βγαίνει η Σίντι Κρόφορντ, για να επιβιβαστεί σε μια λίμο. Επαθα πλάκα. Θεέ μου, τι ομορφιά! Η απόλυτη γυναίκα!



Η Σίντι με ένα τζιν, λευκό μπλουζάκι και μαύρο σακάκι, με τα μαλλιά της πολύ μακριά και με το μοναδικό καστανόξανθο χρώμα. Αβαφτη και καλλονή. Τι να πω; Ηθελα οπωσδήποτε να τη φέρω στην Ελλάδα, να είναι η επόμενη σταρ του σόου μου. Ετσι, γυρίζοντας πίσω στην Αθήνα, πρώτη μου δουλειά ήταν να πάρω τον Νίκο Κουντουρά για να του πω ότι τη θέλω.



Ο Βασίλειος Κωστέτσος με τη θεά της εποχής Σίντι Κρόφορντ

Ηταν η επόμενη μούσα μου. Η επόμενη Barbie μου, που θα φορούσε ρούχα μου. Κοιμόμουνα, ξυπνούσα με τη Σίντι στο μυαλό μου. Ο Νίκος ενημέρωσε την Ελενα και έστειλε φαξ στο πρακτορείο Elite. Η Σίντι Κρόφορντ, που είχε τη βάση της στη Νέα Υόρκη, είχε αρχίσει να γίνεται το πρότυπο της αισθησιακής και πιο sexy γυναίκας στον κόσμο. Δεν ήταν το μοντέλο που τρελαινόταν για τις επιδείξεις μόδας στα Fashion Week. Πολύ επιλεκτικά έκανε μόνο Αlaia, Μugler και Versace. Δύσκολη μετάκληση, πολύ πολύ δύσκολη. Καιγόμουνα. Ξυπνούσα, κοιμόμουνα και περίμενα αγωνιωδώς νέα. Τίποτα. Τους είχα τρελάνει στο γραφείο του Νίκου. Ηρθε απάντηση; Δέκα φορές την ημέρα. Ηρθε φαξ;



Στη Νέα Υόρκη έφτιαχναν το πρόγραμμα της Σίντι για τον Οκτώβριο σχετικά με τις δουλειές στην Ευρώπη, ενώ καθημερινά ώρα με την ώρα το φαινόμενο Σίντι Κρόφορντ απασχολούσε όλο τον πλανήτη. Και οι δουλειές πολλαπλασιάζονταν καλπάζοντας.Ενα Σάββατο πρωί, λοιπόν, λίγο πριν τα τέλη Σεπτεμβρίου νομίζω, με παίρνει τηλέφωνο η μπούκερ του Νίκου για να μου πει ότι ήρθε φαξ από τη Munich Pillard, που έλεγε ότι η Σίντι μπορεί να κάνει το σόου μου στην Αθήνα στις 21 Οκτωβρίου, ημέρα Κυριακή.



Σίντι Κρόφορντ

Ναι. Αλλά θέλει τα διπλά λεφτά από τη Λίντα Εβαντζελίστα, που έκανε το σόου μoυ την προηγούμενη σεζόν. Δηλαδή 20.000$ και επιπλέον την προμήθεια του Elite, δηλαδή 25.000$! Και πτήση Κόνκορντ από την Αμερική στην Ευρώπη και πίσω. Ναι, ναι, ναι. Ούτε καν το σκέφθηκα δεύτερη φορά. Μακάρι να ήταν το γραφείο στη Νέα Υόρκη ανοιχτό Σαββατοκύριακο. Θυμάμαι, ήμουν ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στη γη. Δεν κοιμήθηκα μέχρι να έρθει η επιβεβαίωση του φαξ τη Δευτέρα.



Η ημερομηνία κλείστηκε. Ξενοδοχείο Intercontinental, Κυριακή 21 Οκτωβρίου 1990. Και τα λεφτά; Ωχ, οι σπόνσορες; Πίστευα ότι όλοι την ξέρουνε, ότι όλοι θα θέλουν. Λάθος. Σπόνσορες: ‘‘Ποια είναι αυτή; Sexy φαίνεται. Πώς την είπες, Σίντνεϊ;’’. Τι άκουσα, Θεέ μου! Εκείνο το διάστημα η Σίντι ζούσε τον μεγάλο έρωτά της με τον Ρίτσαρντ Γκιρ. Ηταν το θέμα που απασχολούσε όλο τον διεθνή Τύπο. Σπόνσορες: ‘‘Ααα το κορίτσι του Ρίτσαρντ Γκιρ! Θα ’ρθει και ο Ρίτσαρντ Γκιρ μαζί της;’’. Ελεος...



Ταυτόχρονα, μέσα στα πελάγη ευτυχίας που ζούσα με τον ερχομό της Σίντι Κρόφορντ, έρχεται το πρώτο πρόβλημα. Την Κυριακή 21 Οκτωβρίου θα ήταν οι επαναληπτικές δημοτικές εκλογές. Δεν ήταν και η καλύτερη μέρα. Αγχος...»


Ηρθε και έγινε χαμός...

«Η Σίντι κατευθύνεται στο καμαρίνι της για να αλλάξει και να ανέβει στη σουίτα της να ξεκουραστεί. Μας ειδοποιεί, όμως, ο Δημήτρης Τζανάκης, υπεύθυνος ασφαλείας, ότι έρχεται πλήθος κόσμου για να την αγκαλιάσει  και να πάρει αυτόγραφο. Καλό θα ήταν για την ασφάλειά μας να μας φυγαδεύσει από την έξοδο κινδύνου προς την προεδρική σουίτα. Μας αρπάζουν γρήγορα γρήγορα οι σωματοφύλακες και τρέχοντας για τα ασανσέρ υπηρεσίας στο διάδρομο ακούω τη Σίντι να φωνάζει: “Το εσώρουχό μου, το εσώρουχό μου!”



Είχε ξεχάσει στο καμαρίνι της το εσώρουχό της. Και λόγω μιας πρόσφατης ιστορίας που της είχε συμβεί στη Νέα Υόρκη από έναν θαυμαστή της, ήταν σοκαρισμένη και νόμιζε ότι της το πήρε πάλι κάποιος. Της λέω ΟΚ και πάει κάποιος πίσω στο καμαρίνι και μας το φέρνει γρήγορα. Ολα καλά. Επιτέλους στη σουίτα της. Μαζί μας είναι ο Γιώργος Μεστούσης, ο Δημήτρης Πανουλής, που μας ακολουθούν, και ο Νίκος Κουντουράς. Της ζητάνε να τραβήξουν κάποιες τελευταίες φωτογραφίες. Εκείνη ποζάρει μαζί μου. Και τους λέει: ‘‘Stop. Εχετε ήδη αρκετές φωτογραφίες μου, θέλω να ξεκουραστώ’’.



Ο Βασίλειος Κωστέτσος ανάμεσα στην Κρίστι Τέρλινγκτον (αριστερά), τη Ναόμι Κάμπελ και τη Λίντα Εβαντζελίστα

Ηθελε πολύ να έρθει στα μπουζούκια μαζί μας, γιατί η Λίντα της είχε πει τα καλύτερα. Αλλά το πρωί πέταγε στις 7 για το Λονδίνο και έπρεπε να είναι όμορφη.

Τη ρωτάω τι θα ήθελε να φάει και μου ζητάει να παραγγείλω μια σαλάτα χωριάτικη και ένα χαμομήλι με μέλι. Χτυπάει το τηλέφωνο. Πάει στην κρεβατοκάμαρα για να μιλήσει. Ηταν ο Ρίτσαρντ Γκιρ. Της τηλεφωνούσε από την Ινδία που ήταν με τον Δαλάι Λάμα. Τη ρωτάω αν θα ήθελε να κρατήσει κάποιο ρούχο από το σόου και μου λέει “αλήθεια;”. “Φυσικά”, της απαντώ. Διαλέγει κάποια κομμάτια ενθουσιασμένη. Λατρεύει ιδιαίτερα μια αρχαιοελληνική μουσελίνα μπλούζα γκοφρέ πλισέ σε πράσινο σμαραγδί, που ήθελε να τη βάλει σε πάρτι του Λος Αντζελες. Γυρίζει, κάθεται στην πολυθρόνα. Και με μία κίνηση βγάζει τις ψεύτικες βλεφαρίδες. “Καληνύχτα, ευχαριστώ για όλα”. Την επόμενη μέρα πήγαμε στο αεροδρόμιο. Την ώρα που φεύγει ανοίγει το διαβατήριό της και μου δείχνει μια φωτογραφία. Ηταν ο Ρίτσαρντ Γκιρ…»





Κλόντια, Κάρεν, Λίντα, 13 Οκτωβρίου 1991
«Το σόου των σόου ήταν γεγονός. Η ίντριγκα της ίντριγκας, ω ίντριγκα.

Μετά το σόου του Μαρτίου, θέλω πολύ να φέρω την Κλόντια Σίφερ στην Ελλάδα. Την έβλεπα στις καμπάνιες των Guess jeans ως Μπριζίτ Μπαρντό. Θεωρούσα ότι έχει κάτι. Και θα μπει στο “Πάνθεον της Πεντάδας” των σούπερ μόντελ πολύ σύντομα.

Αποφασίζω, λοιπόν, να είμαι πιο οργανωμένος αυτή τη φορά και να μη βάλω όλα τα λεφτά από την τσέπη μου. Το καλοκαίρι, λοιπόν, του 1991 μου γνωρίζει η Μέριλιν Αλεξάντερ τον Νίκο Βόγλη που προθυμοποιήθηκε να με βοηθήσει στην οργάνωση του σόου. Ο Νίκος είχε ένα γραφείο μοντέλων, πρώην μοντέλο ο ίδιος, και ψαχνόταν γενικότερα στο χώρο.



...Εκείνο το διάστημα, μετά το σόου του Μαρτίου με την Κλερ Ατκινσον, την Αν Ρόχαρτ και τη Σουζάν Αϊκένκερ, οι σχέσεις μου με τον Νίκο Κουντουρά είχαν παγώσει κάπως. Ετσι, ο Νίκος Βόγλης βρήκε την κατάλληλη ευκαιρία να κολλήσει δίπλα μου και να κάνει τις δημόσιες σχέσεις του... Λέω στον Νίκο ότι είχα σκοπό να φέρω την Κλόντια Σίφερ στην Αθήνα για το σόου μου το φθινόπωρο.



Η σχέση μου ήδη με το Elite στο Παρίσι, αλλά και στη Νέα Υόρκη είχε γίνει πολύ πολύ καλή. Οι τηλεφωνικές μου επικοινωνίες ήταν καθημερινές, συζητώντας με τον σταρ μπούκερ των σούπερ μόντελ Ράφαελ Σαντίν.



Ο Ελληνας σχεδιαστής με την Κλόντια Σίφερ

Ο Ράφαελ ήταν ένας από τους ωραιότερους, πιο σέξι και πιο καλοντυμένους μπούκερ στον χώρο της μόδας. Μιγάς, μισός Μαροκινός, μισός Γάλλος. Ομως, η Κλόντια ήταν σε ένα πιο μικρό γραφείο, λόγω της μάνατζερ Αλίν Σουλιέρ που την ανακάλυψε στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας και ανήκε στο Metropolitan. Πρόβλημα, αλλά τι να κάνω που ήθελα την Κλόντια; Ετσι, ξεκίνησα τις συζητήσεις με το Metropolitan για να κλείσω την Κλόντια για το σόου. Yπήρχε το εξής κακό. Είχα ήδη κάνει το ξεκίνημα πριν ένα χρόνο με τα 10.000$ της Λίντα και αργότερα με τα διπλά στη Σίντι. Tο θέμα είχε ξεφύγει... Το Metropolitan ήταν γενικά λίγο αλλού τότε σε σχέση με αυτό που συνέβαινε με τα σούπερ μόντελ. Καμία σχέση με το Elite. Αρχισαν, λοιπόν, για να τσιμπήσω να ζητάνε τρελά ποσά. Είχα αποφασίσει έτσι κι αλλιώς να τη φέρω, την ήθελα πολύ. Τον Ιούλιο θα πήγαινα για κάποια πάρτι που ήμουν καλεσμένος στο Παρίσι κατά τη διάρκεια της haute couture κι έτσι κανονίσαμε το ταξίδι μαζί με τη Μέριλιν Αλεξάντερ και τον Νίκο Βόγλη, ο οποίος θα μίλαγε από κοντά στο Metropolitan για την Κλόντια και ταυτόχρονα θα του γνώριζα τον Ζεράλντ Μαρί και τον Ράφαελ Σαντίν από το Elite. Ο Νίκος είχε στο μυαλό του να πάρει τα δικαιώματα για τον διαγωνισμό Elite στην Ελλάδα, που έσκιζε σε όλον τον κόσμο. Ετσι, εγώ ήμουν ένα πολύ καλό χαρτί.



Ταυτόχρονα είχα ετοιμάσει και μια πρόταση χορηγίας για το σόου μου που την είχα στείλει σε πολύ γνωστή εταιρεία ποτών. Τους φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα και μου ζήτησαν ραντεβού για να τους την παρουσιάσω αναλυτικά από κοντά. Πώς τα βαριόμουν αυτά! Εφτασα, λοιπόν, στο ραντεβού, όπου σε ένα γραφείο σαν λογιστήριο σε βαριά και άσχημη ατμόσφαιρα με υποδέχεται ο αρμόδιος της εταιρείας για τις χορηγίες. Οπως έφευγα, πέφτω πάνω σε μια συνάδελφό του, μια ξινή γεμάτη κακία για το πρόσωπό μου, η οποία βέβαια κάτι μου θύμιζε. Πού να φανταστώ ότι είχα πέσει στο στόμα του λύκου. Τι ίντριγκα, τι αηδιαστικό, πώς λειτουργούν κάποιοι τύποι... Η μαντάμ μαζί με τον μεσιέ ήταν φίλοι σχεδιάστριας, η οποία γενικότερα τρωγόταν μαζί μου. Μένος! Ετσι, το μυστικό δεν ήταν πια μυστικό ούτε έκπληξη. Είχε ήδη κυκλοφορήσει ότι ήθελα να φέρω την Κλόντια...





Εύα Χερτζίκοβα και Λίντα Εβαντζελίστα

Φεύγω, εν τω μεταξύ, για Παρίσι, όπου έχω κλείσει μια τεράστια σουίτα που θα μέναμε με τη Μέριλιν και τον Νίκο. Τα πάρτι ξεκινάνε. Είναι όλοι εκεί. Μαντόνα, Μάικλ Χάτσενς, Λίντα, Κρίστι, Ναόμι, Τατιάνα, Στεφανί, όλοι. Τι σούπερ event! Το κλαμπ ‘‘Bains Douches’’ σε μεγάλες δόξες, το ίδιο και το ‘‘Queen’’ στη Σανς Ελιζέ. Ο Νίκος έκανε το ραντεβού με το Metropolitan, όπου του έλεγαν τρελά ποσά. Η Κλόντια μόλις είχε κλείσει συμβόλαιο με τον Καρλ Λάγκερφελντ για τη Chanel και ήταν πολύ hot στο Παρίσι, αλλά όχι τόσο σούπερ στάρ, όπως οι Λίντα, Κρίστι, Ναόμι, Τατιάνα, Σίντι, που λόγω του “Freedom” (σ.σ.: στο βιντεοκλίπ του τραγουδιού του Τζορτζ Μάικλ είχαν πρωταγωνιστήσει και οι πέντε μαζί) ήταν το επίκεντρο σε όλο τον κόσμο. Η Κλόντια ως λολίτα Μπεμπέ ξεκίναγε τον μύθο της... Στο πάρτι του Dior, που είχε γίνει στο ξενοδοχείο ‘‘Grand Hotel’’, βρίσκομαι προ εκπλήξεως. Οπως πίνω τη σαμπάνια μου ακούω: “Bασίλειος, Βασίλειος”. Είναι η Μούσα μου, η Θεά μου Λίντα Εβαντζελίστα μαζί με τη new comer στα σούπερ μόντελ Κάρεν Μούλντερ και έρχονται προς το μέρος μου κυνηγημένες από καμιά πενηνταριά φωτογράφους και τηλεοπτικά δίκτυα απ’ όλο τον κόσμο που “κόβονται” για μια φωτογραφία, μια δήλωση, κάτι. Η Λίντα έχει μόλις βάψει τα μαλλιά της κόκκινα και έχει μπει σε άλλο ρόλο, χολιγουντιανής βαμπ. Με πλησιάζει και με συστήνει στην Κάρεν Μούλντερ... Η Κλόντια που μας παρακολουθεί από μια γωνιά έρχεται και αυτή στην παρέα. Μου συστήνεται και κλείνει πονηρά το μάτι: "Μπα για κάτσε!", μου λέει, "θα έρθω κι εγώ σ' επιδειξή σου".

«...Οταν η Κλόντια ήρθε στην Ελλάδα, ήρθε αντιμέτωπη με το ελληνικό χιούμορ. Χατζηστεφάνου και Αγγελιδάκης εμφανίστηκαν με T-shirt που έγραφαν “We hate Claudia. Claudia go home!”. Ευτυχώς δεν παρεξηγήθηκε κι έτσι λίγες ώρες μετά φύγαμε για Μύκονο»



Μάιος 1992: Η «άγρια ορχιδέα»  καβάλα στη μηχανή του Αντώνη Λυμπέρη
«Ολη η Αθήνα, όλη η Ελλάδα περιμένει το επόμενo σόου μου. Το επόμενο σούπερ μόντελ που θα περάσει δίπλα τους, κοντά τους. Θα τη λατρέψουν ή θα την απομυθοποιήσουν; Δεν ήθελα να φέρω πάλι σιδηρά κυρία της πασαρέλας, ήθελα ηθοποιό. Σε ένα πρόσφατο ταξίδι μου στο Παρίσι είχα συναντήσει και γνωρίσει τη μάνατζερ Μαρί Κριστίν και την ηθοποιό Κάρε Οτις. Την άγρια ορχιδέα. Τι ομορφιά, τι μάτια, τι χείλη! Η Μαρί Κριστίν επικοινωνεί με την Κάρε και εκείνη λέει: “Λατρεύω τον Βασίλειο και λατρεύω την Ελλάδα”. Είχε κάνει πριν μερικά χρόνια μια συγκλονιστική φωτογράφιση για την αμερικανική ‘‘Vogue’’ στη Σαντορίνη με τη Στέφανι Σέιμουρ. Ηθελε πολύ να έρθει, αλλά έπρεπε να το βάλει στο πρόγραμμά της, το οποίο ήταν γεμάτο.



Η Κάρε μόλις πριν λίγο καιρό είχε χωρίσει από τον Μίκι Ρουρκ και έκανε καινούρια αρχή σε όλα, έτσι την ανέλαβε η Μαρί Κριστίν, η οποία με το που ανακοίνωσε στους πελάτες και τα περιοδικά ότι η Οτις είναι ελεύθερη πάλι για τη μόδα, κλείστηκε για όλα τα σόου σε Μιλάνο, Παρίσι, Νέα Υόρκη. Ταυτόχρονα ποζάρει σε όλα τα περιοδικά μόδας αδύνατη και πιο όμορφη από ποτέ, ενώ πρωταγωνιστεί και σε ταινία. Ερχεται φαξ ότι η Κάρε Οτις μπορεί να κάνει το σόου στις 25 Μαΐου 1992. Η Κάρε ήταν ένα κορίτσι ευαίσθητο και έτσι αποφάσισα μέρος των κερδών από το σόου να τα προσφέρω στον αγώνα κατά του AIDS. Η αμοιβή της ήταν αρκετά μεγάλη, αλλά για μια ακόμα φορά είχα αποφασίσει όλα τα έξοδα της επίδειξης να τα κάνω μόνος μου.



Η «άγρια ορχιδέα» Κάρε Οτις

Συναντήθηκα με τον τότε γραμματέα Υγείας και Αθλησης Κωνσταντίνο Αναγνωστόπουλο, ο οποίος, ενθουσιασμένος για το γεγονός, αμέσως μου έδωσε το πράσινο φως της αιγίδας, έτσι ώστε τα πάντα να είναι νόμιμα. Η ‘‘άγρια ορχιδέα’’, λοιπόν, στην Αθήνα και πάλι. Πανικός. Ενας γνωστός μου τότε που ασχολείτο με χορηγίες με προέτρεψε να κάνω επαφή με εταιρεία κοσμημάτων. Είχα βέβαια αποφασίσει ότι θα τα έβαζα από την τσέπη μου, αλλά οι γύρω μου με πείσανε να πάω στο ραντεβού. Το έχω επαναλάβει. Οι σπόνσορες, χορηγοί στην Ελλάδα τότε νόμιζαν ότι έχουν να κάνουν με τη Σούλα Μπούλα. Δεν κατανοούσαν τις αμοιβές, που ήταν υπέρογκες. ‘‘Σιγά’’, μου έλεγαν, ‘‘μη θέλει αυτή 30.000$ ή 50.000$’’. Τότε, βέβαια, νόμιζαν ότι όλα αυτά γίνονται τσάμπα. Και να φανταστεί κανείς ότι τα μοντέλα μου ήταν πάντα οι τοπ Ελληνίδες, οι οποίες αμείβονταν με 500.000 -1.000.000 δρχ. το σόου… Η Κάρε κατεβαίνει στην είσοδο συνοδευόμενη από τον Ρέι Μπράουν, τη Μαρί Κριστίν και τους αμέτρητους σεκιούριτι.

Φορούσε ένα στενό τζιν με ένα μπούστο, όλο πλισαρισμένο στην μπάσκα. Εχει επιλέξει μια ζώνη με αλυσίδα και μαιάνδρους και καφέ ταρταρούγα γυαλιά ενώ ο Ρέι, τζιν και λευκό πουκάμισο με την ελληνική σημαία κεντημένη αριστερά επάνω. Το πουκάμισο αυτό με την ελληνική σημαία να κυματίζει είχε γίνει για πολλά χρόνια σήμα κατατεθέν μου και must. Στην είσοδο εμφανίζεται κάποια στιγμή ο Αντώνης Λυμπέρης, ο οποίος ήθελε να γνωρίσει την Κάρε Οτις. Ο Αντώνης έχει μια παλιά BMW λευκή, πολύ ωραία μηχανή που κάνει κλικ στην Κάρε και ανεβαίνει πάνω. Ο Μάνουελ αρχίζει να τη φωτογραφίζει και ναι, η Κάρε οδηγεί τη μηχανή του Λυμπέρη!



Εκείνο το διάστημα γινόταν χαμός διεθνώς με την καμπάνια που πρωταγωνιστούσε φωτογραφημένη φορώντας τζιν Calvin Klein και οδηγώντας μηχανή στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Αυτό ήταν, η Κάρε δεν κατεβαίνει από τη μηχανή. “ΟΚ, let’s go to Acropolis, honey”. Ηθελε να με πάρει μαζί της, αλλά εγώ προτίμησα να τη θαυμάζω μέσα από τη λίμο. Και ξεκινάμε. Κομβόι, σεκιούριτι, φωτογράφοι, βανάκια με συνεργεία. Και ο Μάνουελ να φωτογραφίζει την “άγρια ορχιδέα” Οτις που διασχίζει την Αθήνα με μηχανή. Τι όμορφα, τι ευτυχία, πόσο υπέροχη αύρα! Η Κάρε με φόντο τις Καρυάτιδες δίνει συνέντευξη και έχει γίνει μέρος των αγαλμάτων. Τα μαλλιά της τα παίρνει το αεράκι. Τα αγάλματα πήραν ζωή από την ομορφιά!»...




Κάρλα Μπρούνι
«Η πόρτα ανοίγει και η φιγούρα της Κάρλας διαγράφεται μέσα στην αντηλιά. Τόσο σέξι! Την επομένη το πρωί απολαμβάνει γιαούρτι με κορν φλέικς. Ξαφνικά εκνευρίζεται. Ο Πάνος Χατζηστεφάνου που της παίρνει συνέντευξη τη ρωτά για τα ναρκωτικά στον χώρο κι αν εκείνη παίρνει. Είναι έξαλλη!»



Αβρότητες με την Κάρλα Μπρούνι






Κέιτ Μος
«Είναι κακοδιάθετη γιατί ο Τζόνι Ντεπ λόγω γυρισμάτων κάποιας ταινίας δεν μπόρεσε να έρθει μαζί της στην Αθήνα. Κάποιο πρωινό χτυπάει το τηλέφωνό μου και στην άλλη άκρη της γραμμής είναι η Τζία. “Αχ, κύριε Βασίλη”, μου λέει, “η Κέιτ ξύπνησε, θέλει ομελέτα και το μάτι της κουζίνας έχει χαλάσει. Τι να κάνω;" Tο ίδιο βράδυ πάμε στα μπουζούκια. Είναι τόσο λιώμα και χαρούμενη που πετάει στην πίστα τα λουλούδια με τις σακούλες».



Η Κέιτ Μος σε επίδειξη του Κωστέτσου 

«Την επόμενη ημέρα έπρεπε να κάνουμε μια φωτογράφηση με τον Μάρκους και τη Φιλίππα Μάθιους. Βγήκε σούπερ. Οταν επιστρέψαμε στην Αθήνα, έμαθα ότι ο Πέτρος Κωστόπουλος έκοψε τις φωτό από το ΚΛΙΚ . Προφανώς για προσωπικούς λόγους. Τραγικό. Ηθελα να ξεράσω!»







Η Ελενα Κρίστενσεν και το χειροφίλημα του Πέτρου Κωστόπουλου
«Η Ελενα κάνει το φινάλε μέσα σε ένα λευκό ματ σατέν νυφικό με κεντημένο μόνο το μπούστο και ένα αβυσσαλέο σκίσιμο, που αφήνει να φαίνονται τα εκπληκτικά της πόδια. Μαγική στιγμή. Η Ελενα πετάει στο κοινό τη νυφική ανθοδέσμη υπό τον ήχο των Guns N’ Roses και το κοινό παραληρεί. Η Κλειώ Χατζηστεφάνου, άψογα ντυμένη με μάξι φούστα και ζιβάγκο, φωτογραφίζει για τη στήλη της. Και η Κατερίνα Σνάιντερ παίρνει συνέντευξη στον Γιάννη Βαρδινογιάννη, που στέκεται όρθιος και βλέπει το σόου από μακριά. Ακολουθεί το πάρτι στο ‘‘Buzios Club’’. Ο Μιχαλόλιας έχει σκηνοθετήσει ένα πολύ προχωρημένο θέαμα με τραβεστί και τρανσέξουαλ, οι οποίες λικνίζονται με μαστίγια στην πασαρέλα. Υπήρχε και ισχυρή δόση ελληνικής μουσικής, όμως. Ηταν κλειστά τα μπουζούκια, λόγω Δευτέρας, έτσι μου πρότειναν τον Σταμάτη Γονίδη να τραγουδήσει. Η Ελενα ξετρελάθηκε. Ο Σταμάτης Γονίδης τής δείχνει τον θαυμασμό του με ένα χειροφίλημα και ακολουθούν ο Πέτρος Κωστόπουλος και ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, που υποκλίνονται στην ομορφιά της.



Την άλλη μέρα πρέπει να ξυπνήσω στις 6, γιατί στις 7 έπρεπε να πάρουμε την Ελενα με τον Ηλία από το ‘‘Intercontinental’’ και να επισκεφθούμε την Ακρόπολη που ήθελε οπωσδήποτε να δει. Κοιμήθηκα μια ώρα. Κρύο πολύ πάνω στην Ακρόπολη. Στη συνέχεια, η Ελενα έκανε shopping στο Μοναστηράκι. Της άρεσαν πολύ οι αντίκες. Μόλις που προλαβαίναμε ένα γεύμα, γιατί το απόγευμα πέταγε για Νέα Υόρκη. Φάγαμε στο "Café Grec". Θυμάμαι ότι κάποια στιγμή η Ελενα ήθελε τζατζίκι και αναστατώσαμε όλο το Κολωνάκι για να βρούμε, μιας και δεν είχαν. Το φρόντισε, όμως, αμέσως ο Νίκος Μπιούρ. ‘‘Ελενα, this is tzatziki’’, της είπε πανευτυχής».



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr