Σάρα Σαμπάιο: Το νέο Αγγελάκι ξέρει καράτε

Την ενοχλούσε που την έλεγαν «κοντή» όταν πρωτομπήκε στον χώρο του μόντελινγκ. Είναι μόλις 1,73 μ. Την ανακάλυψαν 15 ετών στο Πόρτο, αλλά οι αυστηροί γονείς της τής απαγόρευσαν να δουλέψει μέχρι να αποφοιτήσει από το λύκειο. Μετακόμισε στη Λισαβόνα, δήθεν για το πανεπιστήμιο, πήρε μέρος σε κάτι καλλιστεία, έκανε διαφημίσεις και τελικά μετακόμισε στη Νέα Υόρκη με σκοπό να γίνει Αγγελος. Εφαγε τρεις χυλόπιτες στα κάστινγκ, αλλά δεν το έβαλε κάτω και φέτος φόρεσε τα εκρηκτικά φτερά στην πασαρέλα της Victoria’s Secret    

Το όνειρο της Σάρα Σαμπάιο ήταν να δουλέψει για τη Victoria’s Secret. Από τότε που στα 16 της κέρδισε τον διαγωνισμό Cabelos Pantene 2007 και ξεκίνησε τα διαφημιστικά για τα προϊόντα μαλλιών ήξερε ότι θα κλείσει το πιο ποθητό συμβόλαιο στη βιομηχανία της μόδας, εκείνο με τη Victoria’s Secret. Τα πράγματα είναι απλά: το πρακτορείο της έστελνε φωτογραφίες της στα κεντρικά της Victoria’s Secret. Της ζητήθηκε να περάσει από το casting αλλά απέτυχε. Δεν το έβαλε όμως κάτω και ξεκίνησε τα personal (πιλάτες το πρωί και TRX τα βράδια στο ModelFIT καθόλου υδατάνθρακες και γλυκά, μόνο δύο ροφήματα πρωτεΐνης την ημέρα) και τα editorial μόδας στα περιοδικά της Πορτογαλίας. Επί τρία χρόνια άκουγε «συγγνώμη, αλλά όχι» και συνέχιζε να περνά από τα κάστινγκ της VS. Το 2013, τελικά, της έδωσαν έναν μικρό ρόλο στο VS Fashion Show και φέτος κατάφερε να περπατήσει στην πασαρέλα μαζί με άλλα εννέα καινούρια Αγγελάκια.




Οταν τη ρωτούν για την προσωπική ζωή της, λέει ότι είναι ερωτευμένη με τον Λουίτζι, το τσιουάουά της, και ότι περνά τον ελεύθερο χρόνο της κάνοντας σερφ και μαθαίνοντας κιθάρα


 
Ετσι το 24χρονο κορίτσι με τα μεγάλα πράσινα μάτια και τα μαλλιά για διαφημιστικά σαμπουάν έγινε σε σύντομο χρονικό διάστημα εκείνο το μοντέλο που ζητούν όλοι οι σχεδιαστές και οι εταιρείες. Προφανώς βοήθησε την καριέρα της η εμφάνισή της με μαγιό -μικροσκοπικό- στα δύο τελευταία «Sports Illustrated Swimsuit Issue» και η διαφήμιση μπέργκερ της αλυσίδας fast food Carl’s Jr. που έγινε viral (#DiabloDare) στην Αμερική. Το πρόσωπό της έχει συνδεθεί με τις καμπάνιες της Victoria’s Secret και της Calzedonia, ενώ δύσκολα θα ξεχάσεις τη φωτογράφησή της για το «Sports Illustrated Swimsuit Issue 2014». Στην Αμερική όλοι άρχισαν να αναρωτιούνται ποια είναι αυτή η κοπέλα όταν βγήκαν στον αέρα οι διαφημίσεις της για το Axe. To 2012 έκανε το πρώτο της εξώφυλλο για την πορτογαλική «Vogue» και φωτογραφήθηκε στην Ελλάδα για την καμπάνια της Calzedonia. Μαζί με την Ιρίνα Σάικ φωτογραφήθηκαν για τη Replay, ενώ ήταν το πρόσωπο της Blumarine στο πλευρό της Αντριάνα Λίμα. Το 2013 ήταν το πρώτο εξώφυλλο της χρονιάς για το πορτογαλικό «GQ», με χτύπημα «Το 8ο θαύμα του κόσμου». Ηταν το κεντρικό πρόσωπο της εταιρείας Calzedonia επί τέσσερα συναπτά έτη (2012-2015). Ηταν η πρώτη κοπέλα από την Πορτογαλία που φωτογραφήθηκε στο «Sports Illustrated». Περιττό να αναφερθεί ότι βραβεύεται σχεδόν κάθε χρόνο ως Μοντέλο της Χρονιάς στην Πορτογαλία. Εχει κάνει καμπάνιες για Armani, Maybelline, Asos, H&M, Cesare Paciotti και Vodafone.
 
Το φεμινιστικό site Jezebel της έχει κάνει δημόσια κριτική επειδή τα βίντεο των Victoria’s Secret προμοτάρουν γυναικεία πρότυπα ομορφιάς που δεν θεωρούνται υγιή για τις σύγχρονες γυναίκες. Απάντησε γράφοντας υποδειγματική επιστολή που δημοσίευσε στη σελίδα της στο Facebook, την οποία απηύθυνε προσωπικά στη συντάκτρια. «Λυπάμαι ειλικρινά που δεν μπορείτε να δείτε το θετικό νόημα των βίντεο, αλλά τα χρησιμοποιείτε για να εξυπηρετήσετε τον δικό σας σκοπό που είναι να δημιουργήσετε αρνητικό αντίκτυπο γύρω από τα μοντέλα της Victoria’s Secret. Bγάζετε τα δικά σας συμπεράσματα για νέα μοντέλα που δεν γνωρίσατε διά ζώσης ποτέ. Εχω δεχτεί κριτική για το βάρος μου, επειδή είμαι αδύνατη και με έχουν χαρακτηρίσει με μοναδικό κριτήριο την εξωτερική εμφάνιση. Δεν μισώ τον εαυτό μου, αντιθέτως αγαπώ το σώμα μου και μπορώ να θαυμάσω μια άλλη γυναίκα, που δεν είναι η Κάντις Σουάνπολ. Είσαι μια όμορφη νεαρή γυναίκα που πρέπει να αγαπάς τον εαυτό σου και να μην κριτικάρεις γυναίκες που δεν γνωρίζεις. Οι γυναίκες οφείλουν να υποστηρίζουν η μία την άλλη. Αυτός είναι ο δικός μου φεμινισμός».








«Εχω δεχτεί κριτική για το βάρος μου, επειδή είμαι αδύνατη και με έχουν χαρακτηρίσει με μοναδικό κριτήριο την εξωτερική εμφάνιση. Δεν μισώ τον εαυτό μου, αντιθέτως αγαπώ το σώμα μου. Οι γυναίκες οφείλουν να υποστηρίζουν η μία την άλλη. Αυτός είναι ο δικός μου φεμινισμός»



Εχει 2,3 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram και 1,5 εκατομμύριο likes στο Facebook. Είναι επιδραστική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γιατί αντιμετωπίζει τους ακόλουθους της «σαν να είναι φίλοι μου». Οταν τη ρωτούν για την προσωπική ζωή της, λέει ότι είναι ερωτευμένη με τον Λουίτζι, το τσιουάουά της, και ότι περνά τον ελεύθερο χρόνο της κάνοντας σερφ και μαθαίνοντας κιθάρα. Εχει καφέ ζώνη στο καράτε. Δεν λέει κουβέντα για τον Χάρι Στάιλς, τον τραγουδιστή των One Direction, και τις φωτογραφίες τους σε τρυφερές στιγμές στο ξενοδοχείο «Ludlow» της Νέας Υόρκης. Επιμένει ότι είναι αγοροκόριτσο και ρίχνει τις ευθύνες στον μεγαλύτερο αδελφό της που της έμαθε να παίζει ξύλο. Δεν μπορεί να αντισταθεί στον Μπραντ Πιτ και τα μπλε μάτια του Ιαν Σομερχάλντερ, του ηθοποιού των «Vampire Diaries». 

H Σάρα πληρώνεται για να πηγαίνει στην Μπόρα Μπόρα, στη Χαβάη, στο Μαϊάμι και το Μίστικ φορώντας μαγιό μαζί με τις φίλες της, τα υπόλοιπα κορίτσια της Victoria’s Secret. Σιχαίνεται τα αεροδρόμια. Αυτόν τον μήνα φιγουράρει στα δύο εξώφυλλα του επετειακού τεύχους της πορτογαλικής «Vogue». Της αρέσουν οι γυμνές φωτογραφήσεις. Διόλου παράλογο που είναι ψηλά στη λίστα των πιο σέξι μοντέλων, σύμφωνα με το Models.com. Τον Ιούνιο του 2015 ήταν στην Ελλάδα για τις ανάγκες του editorial του «Harper’s Bazaar».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr