Τάκης Ζαχαράτος: «Τώρα είμαι πιο έτοιμος να κάνω λάθη»
11.12.2015
07:27
Παραμένει καίρια βιτριολικός και εκνευριστικά αστείρευτος. Τα shows του προκαλούν πάταγο και αποθέωση. Κρατώντας τον εαυτό του μακριά από τα εξοντωτικά φώτα, ανεβαίνει κάθε χρόνο και ένα σκαλοπάτι, φλερτάροντας με το να γίνει κλασικός
Το 2015 είναι χρονιά-ορόσημο για τον Τάκη Ζαχαράτο. Έγινε η πρώτη περιοδεία που πραγματοποίησε στην καριέρα του και το «στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία» θα ήταν ένα κλισέ θλιβερό για να περιγράψει όσα βίωσε. Η αγάπη του κόσμου και η αποδοχή που αποτυπωνόταν στις sold out και τις επαναληπτικές παραστάσεις κάνουν το showman να συγκινείται ακόμη. Και αν κάποιος είναι λάτρης των καρμικών γεγονότων, δεν μπορεί παρά να σταθεί στα capital controls που επιβλήθηκαν στις αρχές Ιουλίου και τον έκαναν να σκέφτεται την ακύρωση της περιοδείας.
«Σκεφτόμουν πως ο άνθρωπος που παίρνει ένα πενηντάρικο και θέλει να ταΐσει το παιδί του σιγά μην ερχόταν να με δει! Ακόμη κι εγώ δεν θα πήγαινα να με δω. Ήμουν σε τρομερό δίλημμα. Ο λόγος που δεν την ακύρωσα τελικά ήταν η Μαρινέλλα, ένας άνθρωπος που στα δύσκολα πάντα εμπιστεύομαι τη γνώμη του. Είναι ένα σπάνιο πλάσμα και ο φύλακας-άγγελός μου. Είναι σπάνιο να συναντάς τέτοιους μύθους και να έχουν αυτήν τη γενναιοδωρία. Εκείνη, λοιπόν, μου είπε “πρέπει να το κάνεις”. Εγώ ήμουν σε πανικό, γιατί πραγματικά φοβόμουν πολύ. Και στο τέλος της περιοδείας άναψα κερί και είπα “Θεέ μου, πραγματικά σε ευχαριστώ για αυτό που έζησα”. Αισθάνομαι ευγνώμων, γιατί δεν γνώριζα πως υπάρχει τόσο μεγάλη αγάπη εκεί έξω για μένα» λέει, ενώ στη συνέχεια διηγείται τη στιγμή που έβαλε τα κλάματα, σε μια επαναληπτική παράσταση στου Παπάγου: «Πάντοτε δέχομαι όλο τον κόσμο στο καμαρίνι. Τους περιμένω και τους μιλάω, τους ακούω, τους αγκαλιάζω. Δεν γίνεται να περιμένουν 1.000 άτομα να με δουν μετά και εγώ να πάω σπίτι μου. Είναι σαν να προσκαλώ κόσμο για πάρτι και εγώ να λείπω.
Ήρθε, λοιπόν, ένα 12άχρονο κοριτσάκι με δάκρυα στα μάτια και μου είπε “με συγκινήσατε πολύ. Μου δώσατε ελπίδα για το μέλλον μου, που είναι αβέβαιο”. 12 χρόνων παιδί… Το αγκάλιασα και του είπα: “Το μέλλον σου δεν είναι αβέβαιο. Το μέλλον σου το ορίζεις εσύ. Δεν θα ακούς τι λένε οι τηλεοράσεις, δεν θα ακούς τι λένε οι γύρω σου, εσύ θα είσαι προσηλωμένη στο στόχο σου. Θα διαβάσεις, θα σπουδάσεις και θα γίνεις αυτό που θέλεις”. Επειδή μετά την παράσταση ο εγκέφαλος είναι αλλού, μία ώρα αργότερα, όταν συνειδητοποίησα τι είχε γίνει, ξέσπασα σε κλάματα. Φαντάσου πού έχουμε φτάσει, να έρχεται ένα 12άχρονο παιδάκι και να σου λέει πως το μέλλον του είναι αβέβαιο. Το μέλλον μας είμαστε εμείς. Δεν το ορίζει ούτε η Merkel, ούτε ο Schäuble. Κανείς δεν μπορεί να μας πάρει το μέλλον. Με ενοχλεί η ηττοπάθεια. Μπορείς να επιλέξεις: ή θα είσαι φοβισμένος στη ζωή σου ή θα πιστέψεις πως μπορείς να τα καταφέρεις υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Όταν πεισμώσεις και πεις “εγώ θα τα καταφέρω”, όπου κι αν είσαι, θα τα καταφέρεις».
Θεωρεί πως συνέβη κάτι, ως έφηβος, που τον οδήγησε να επιλέξει αυτό το δρόμο;
«Σκεφτόμουν πως ο άνθρωπος που παίρνει ένα πενηντάρικο και θέλει να ταΐσει το παιδί του σιγά μην ερχόταν να με δει! Ακόμη κι εγώ δεν θα πήγαινα να με δω. Ήμουν σε τρομερό δίλημμα. Ο λόγος που δεν την ακύρωσα τελικά ήταν η Μαρινέλλα, ένας άνθρωπος που στα δύσκολα πάντα εμπιστεύομαι τη γνώμη του. Είναι ένα σπάνιο πλάσμα και ο φύλακας-άγγελός μου. Είναι σπάνιο να συναντάς τέτοιους μύθους και να έχουν αυτήν τη γενναιοδωρία. Εκείνη, λοιπόν, μου είπε “πρέπει να το κάνεις”. Εγώ ήμουν σε πανικό, γιατί πραγματικά φοβόμουν πολύ. Και στο τέλος της περιοδείας άναψα κερί και είπα “Θεέ μου, πραγματικά σε ευχαριστώ για αυτό που έζησα”. Αισθάνομαι ευγνώμων, γιατί δεν γνώριζα πως υπάρχει τόσο μεγάλη αγάπη εκεί έξω για μένα» λέει, ενώ στη συνέχεια διηγείται τη στιγμή που έβαλε τα κλάματα, σε μια επαναληπτική παράσταση στου Παπάγου: «Πάντοτε δέχομαι όλο τον κόσμο στο καμαρίνι. Τους περιμένω και τους μιλάω, τους ακούω, τους αγκαλιάζω. Δεν γίνεται να περιμένουν 1.000 άτομα να με δουν μετά και εγώ να πάω σπίτι μου. Είναι σαν να προσκαλώ κόσμο για πάρτι και εγώ να λείπω.
Ήρθε, λοιπόν, ένα 12άχρονο κοριτσάκι με δάκρυα στα μάτια και μου είπε “με συγκινήσατε πολύ. Μου δώσατε ελπίδα για το μέλλον μου, που είναι αβέβαιο”. 12 χρόνων παιδί… Το αγκάλιασα και του είπα: “Το μέλλον σου δεν είναι αβέβαιο. Το μέλλον σου το ορίζεις εσύ. Δεν θα ακούς τι λένε οι τηλεοράσεις, δεν θα ακούς τι λένε οι γύρω σου, εσύ θα είσαι προσηλωμένη στο στόχο σου. Θα διαβάσεις, θα σπουδάσεις και θα γίνεις αυτό που θέλεις”. Επειδή μετά την παράσταση ο εγκέφαλος είναι αλλού, μία ώρα αργότερα, όταν συνειδητοποίησα τι είχε γίνει, ξέσπασα σε κλάματα. Φαντάσου πού έχουμε φτάσει, να έρχεται ένα 12άχρονο παιδάκι και να σου λέει πως το μέλλον του είναι αβέβαιο. Το μέλλον μας είμαστε εμείς. Δεν το ορίζει ούτε η Merkel, ούτε ο Schäuble. Κανείς δεν μπορεί να μας πάρει το μέλλον. Με ενοχλεί η ηττοπάθεια. Μπορείς να επιλέξεις: ή θα είσαι φοβισμένος στη ζωή σου ή θα πιστέψεις πως μπορείς να τα καταφέρεις υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Όταν πεισμώσεις και πεις “εγώ θα τα καταφέρω”, όπου κι αν είσαι, θα τα καταφέρεις».
Θεωρεί πως συνέβη κάτι, ως έφηβος, που τον οδήγησε να επιλέξει αυτό το δρόμο;
“Δεν ήταν επιλογή μου. Ήθελα να γίνω αθλητής του στίβου και της ενόργανης γυμναστικής, γυμναστής, προπονητής ενόργανης. Καταρχάς ήμουν παιδί που ντρεπόταν. Είχα λίγους φίλους, δεν ήμουν κοινωνικός. Και ποτέ δεν είχε περάσει από το μυαλό μου η σκέψη “εγώ θα γίνω ηθοποιός και θα κάνω τον κόσμο να γελάει”. Το είδωλό μου τότε ήταν η Nadia Comaneci. Ήταν η αθλήτρια που με ενέπνευσε και με σημάδεψε λόγω αυτής της τελειομανίας της, να παίρνει άριστα σε όλα. Και είχα την τύχη να τη γνωρίσω. Ήταν το πρώτο μου πρότυπο. Η ενόργανη απαιτεί πειθαρχία, αυτοκυριαρχία, τελειομανία. Θεωρώ πως οι άνθρωποι της ενόργανης είναι πολύ έξυπνοι και ιδιαίτεροι. Σκέψου πως έχεις στο κεφάλι σου ένα μαθηματικό διάγραμμα και το σώμα το εκτελεί”.
Πόσο τοις εκατό Τάκης Ζαχαράτος ήσουν στο YFSF;
Ε, πιο 100% δεν γινόταν. Ήμουν όπως είμαι πάντα. Κάποτε μου έλεγαν «Μη λες ότι ο μπαμπάς σου ήταν σιδεράς». Συγνώμη, θα βγω και θα πω ότι ο μπαμπάς μου δεν ήταν σιδεράς; Είναι ντροπή; Δεν ξέρει η Πάτρα ποιος είμαι; Δεν θα ήθελα ποτέ κάποιος να σκεφτεί «καλά, μας κάνει τώρα αυτός το σοβαρό!». Δεν πήγα εκεί να κάνω επίδειξη γνώσεων. Και ήταν πιο κοντά στο αντικείμενό μου από όλους όσοι ήταν στην επιτροπή. Ουδέποτε έκανα επίδειξη γνώσεων ή δυνατοτήτων. Δεν την μπορώ τη σοβαροφάνεια και το στιλάκι «εγώ θα σας πω, γιατί είμαι ανώτερός σας». Αυτά μου κάνουν τόσο παλιακά και αστεία. Δείχνουν επίσης και μια ανασφάλεια. Πας να κάνεις το μεγάλο και τελικά δείχνεις πόσο μικρός είσαι. Και αυτό είναι λυπηρό.
Έχουν επικοινωνήσει οι ιθύνοντες του καναλιού, για να συζητήσετε μια πιθανή νέα συνεργασία για το YFSF;
Αυτό που γνωρίζω είναι πως υπάρχει πολύ καλή σχέση ανάμεσα σε εμένα και τον ANT1. Δεν μου έχει γίνει ακόμη, όμως, καμία τέτοια πρόταση.
Έχει ακουστεί πως θα είναι και ο Σταμάτης Φασουλής στην κριτική επιτροπή
Θα είναι υπέροχο! Είναι ένας άνθρωπος και ένας καλλιτέχνης που έχει προσφέρει τόσα πολλά στον πολιτισμό. Αυτό το παιχνίδι δεν είναι απλό. Η προετοιμασία είναι αγχωτική και στρεσογόνα. Προσωπικότητες τέτοιες, σαν του Σταμάτη Φασουλή, χρειάζονται και για το κύρος τους και για το εκτόπισμά τους. θα είναι απαραίτητος.
Θα σε ενδιέφερε να παρουσιάσεις το YFSF;
Η τηλεόραση θα με ενδιέφερε μόνο στην περίπτωση που θα μπορούσα να ανταποκριθώ. Θέλω αυτό που κάνω να μου ταιριάζει. Δεν έχω το ψώνιο να είμαι παρουσιαστής ούτε θεωρώ πως ένας ρόλος είναι ανώτερος ή κατώτερος. Με ενδιαφέρει, είτε είμαι παρουσιαστής είτε μέλος της κριτικής επιτροπής, να μου κάνει το «κοστούμι» και με τη σειρά μου να το «αναδεικνύω» κι εγώ.
Έχεις ξενερώσει ποτέ πάνω στη σκηνή;
Ποτέ. Μπορεί να μου έχει τύχει βραδιά που έχουν έρθει όλοι επειδή έχουν ακούσει για την παράσταση και μέχρι να καταλάβουν τι γίνεται να μην αντιδρούν καν. Και εκεί που λες «δεν τους άρεσε», στο τέλος να γίνει χαμός από το χειροκρότημα.
Εκεί πώς το διαχειρίζεσαι;
Πρέπει να έχεις ψυχραιμία και εμπειρία. Είναι σαν να βγαίνεις κάθε μέρα με άλλον εραστή, που είναι άλλο ζώδιο, άλλη ηλικία, από άλλη χώρα. Και πρέπει να του δώσεις να καταλάβει, στη δική του «γλώσσα», τι εννοείς. Θέλει υπομονή, ωριμότητα, ευγένεια, γενναιοδωρία και πολλή δουλειά. Είναι πολύ τιμητικό όταν βλέπεις κόσμο να έχει πάει πρώτα κομμωτήριο και να βάζει τα καλά του για να έρθει να σε δει. Με συγκινεί πολύ αυτό. Μου χαρίζει δυόμισι ώρες από τη ζωή του, άρα η υποχρέωσή μου είναι να του δώσω κάτι πίσω. Και επειδή πιστεύω πως του Θεού το χέρι με έσπρωξε να γίνω αυτό που έγινα, κατάλαβα πως γεννήθηκα για να δίνω χαρά στον κόσμο. Όσες φορές είπα «δεν συνεχίζω», έβγαινα από αυτό που είμαι γεννημένος να κάνω. Αυτός είναι ο προορισμός μου.
Στις ημέρες μας φθίνουν οι αυθεντικές προσωπικότητες, που σε εμπνέουν να τις μιμηθείς;
Δεν νομίζω. Η Μποφίλιου είναι μοναδικότατη και αυθεντική. Δεν αντιγράφει καμία. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου είναι μια μορφή ολοκληρωμένη. Η Έλλη Στάη είναι σταρ. Είναι η καλύτερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη χώρα. Η Μαρινέλλα… δεν μπορεί να την αντιγράψει κανείς. Υπάρχουν original άνθρωποι και αυτοί είναι που εμπνέουν ανθρώπους σαν κι εμένα για να κάνουν σάτιρα, γιατί είναι ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Ζούμε σε μια εποχή που πρέπει να έχεις κοιλιακούς, ακριβό αυτοκίνητο, παρ’ όλη την κρίση που περνάμε, να ανεβάζεις όλη την ώρα selfies στα social. Και γίνονται όλοι πανομοιότυποι. Αυτό με τρομάζει: Η ομοιομορφία. Θεωρώ πως η διαφορετικότητα είναι τόσο αναγκαία και ιερή, γιατί ο Θεός έχει πλάσει τα πάντα διαφορετικά. Πρέπει να υπάρχει διαφορετικότητα. Είναι το σύμβολο της δημοκρατίας. Η διαφορετικότητα και η αποδοχή της.
Φαντάζομαι πως ερωτεύεσαι πρώτα κάποιον και στη συνέχεια τον ενσαρκώνεις στην πίστα.
Εννοείται! Βασικά, νομίζω πως με διαλέγουν, δεν τους διαλέγω.
Ποιος είναι εκείνος ο θαυμαστής σου, ο αναπάντεχος, που όταν έμαθες πως σε θαυμάζει ένιωσες έκπληξη;
Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη. Είναι μια ηθοποιός που εκτιμώ βαθύτατα και οι θεατρικές της ερμηνείες αποτελούν σεμινάριο για τους νέους ηθοποιούς. Αυτή η γυναίκα εξαφανίζεται όταν ερμηνεύει ένα ρόλο και όταν τελειώνει επανέρχεται. Είναι μαγευτικό το ταξίδι που κάνει μέσα από τους ρόλους. Ήρθε στην τελευταία παράσταση της καλοκαιρινής περιοδείας, στο Βεάκειο, και με συγκίνησε τόσο πολύ. Της είπα πως θέλω να μου πει πράγματα, να μελετήσω και μου απάντησε «τι να μελετήσεις; Εγώ ήρθα και διδάχτηκα». Με ξάφνιασε που ένας τόσο σπουδαίος άνθρωπος είπε αυτά τα κολακευτικά λόγια.
Θα υπάρχει και ο Αλέξης Τσίπρας στη νέα σου παράσταση, αν και δεν σε έχουμε συνηθίσει να υποδύεσαι άντρες. Είναι πιο δύσκολο και τι σε έκανε να τον επιλέξεις;
Το Σαν Κάποιος Θίασος είναι μια ολοκαίνουρια παράσταση. Είναι ένας καθρέφτης της ελληνικής πραγματικότητας, ακόμη πιο μεγεθυντικός. Φυσικά και υπάρχει Τσίπρας, όπως υπάρχουν Γιάννα Αγγελοπούλου, Michelle Obama, Christine Lagarde. Θα δείτε μια έντονη κοινωνικοπολιτική σάτιρα. Σε ό,τι αφορά το ρόλο του Αλέξη Τσίπρα, έχοντας κάνει την Έλλη Στάη, που έχει τα «balls» 100 εκατ. αντρών, τη Γιάννα Αγγελοπούλου, που ισούται με μερικά δισ. αντρών, πίστεψέ με, δεν είχα καμία δυσκολία να τον ενσαρκώσω.
Τι ήταν αυτό που σε τράβηξε στην προσωπικότητα του πρωθυπουργού;
Όλη αυτή η γοητεία που έχει ασκήσει στο λαό, που άλλα είπε και άλλα έκανε. Δεν έχει ξαναγίνει σε τέτοιο βαθμό, ποτέ ξανά. Άρχισε να έχει ένα τρομερό ενδιαφέρον εξαιτίας αυτής της τρελής του πορείας. Με ενέπνευσε η τρελή του συμπεριφορά και νομίζω πως θα έχουμε μέλλον μαζί.
Αναφέρθηκες σε original προσωπικότητες που σε εμπνέουν. Είναι και η Ελένη Μενεγάκη μια από αυτές, αν και τον τελευταίο καιρό δεν τη βλέπουμε στα σόου σου.
Χαίρομαι που μου κάνεις την ερώτηση. Φέτος η, Ελένη, η βασίλισσα της ελληνικής τηλεόρασης, θα έχει ένα μεγάλο κομμάτι των μιμήσεών μου. Στις προηγούμενες παραστάσεις μου απλά δεν ταίριαζε. Η βασίλισσα θα παρουσιάζει όσα θα γίνουν στο σόου και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Θα είναι εκείνη που θα «πασάρει» όλα όσα θα γίνονται στη σκηνή. Επί της ουσίας, θα είναι η συμπρωταγωνίστριά μου. Βέβαια, το γεγονός πως μπορεί να μη «βρίσκεται» στο σόου μου ένα πρόσωπο δεν σημαίνει τίποτε. Μπορεί απλά να μη δένει με την υπόλοιπη παράσταση.
Είχε συμβεί κάτι στο παρελθόν και οι σχέσεις «πάγωσαν»; Αυτό έχει ειπωθεί.
Το τι μπορεί να συμβαίνει με οποιονδήποτε μιμούμαι ή σατιρίζω δεν έχει να κάνει με την παράσταση. Είναι άλλο η παράσταση και άλλο η προσωπική ζωή. Στα σόου μου έχουν ρόλο οι προσωπικότητες που έχουν αξία, είναι αυθεντικές και ως επαγγελματίες έχουν διαγράψει πορεία επιτυχημένη.
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Πόσο τοις εκατό Τάκης Ζαχαράτος ήσουν στο YFSF;
Ε, πιο 100% δεν γινόταν. Ήμουν όπως είμαι πάντα. Κάποτε μου έλεγαν «Μη λες ότι ο μπαμπάς σου ήταν σιδεράς». Συγνώμη, θα βγω και θα πω ότι ο μπαμπάς μου δεν ήταν σιδεράς; Είναι ντροπή; Δεν ξέρει η Πάτρα ποιος είμαι; Δεν θα ήθελα ποτέ κάποιος να σκεφτεί «καλά, μας κάνει τώρα αυτός το σοβαρό!». Δεν πήγα εκεί να κάνω επίδειξη γνώσεων. Και ήταν πιο κοντά στο αντικείμενό μου από όλους όσοι ήταν στην επιτροπή. Ουδέποτε έκανα επίδειξη γνώσεων ή δυνατοτήτων. Δεν την μπορώ τη σοβαροφάνεια και το στιλάκι «εγώ θα σας πω, γιατί είμαι ανώτερός σας». Αυτά μου κάνουν τόσο παλιακά και αστεία. Δείχνουν επίσης και μια ανασφάλεια. Πας να κάνεις το μεγάλο και τελικά δείχνεις πόσο μικρός είσαι. Και αυτό είναι λυπηρό.
Έχουν επικοινωνήσει οι ιθύνοντες του καναλιού, για να συζητήσετε μια πιθανή νέα συνεργασία για το YFSF;
Αυτό που γνωρίζω είναι πως υπάρχει πολύ καλή σχέση ανάμεσα σε εμένα και τον ANT1. Δεν μου έχει γίνει ακόμη, όμως, καμία τέτοια πρόταση.
Έχει ακουστεί πως θα είναι και ο Σταμάτης Φασουλής στην κριτική επιτροπή
Θα είναι υπέροχο! Είναι ένας άνθρωπος και ένας καλλιτέχνης που έχει προσφέρει τόσα πολλά στον πολιτισμό. Αυτό το παιχνίδι δεν είναι απλό. Η προετοιμασία είναι αγχωτική και στρεσογόνα. Προσωπικότητες τέτοιες, σαν του Σταμάτη Φασουλή, χρειάζονται και για το κύρος τους και για το εκτόπισμά τους. θα είναι απαραίτητος.
Θα σε ενδιέφερε να παρουσιάσεις το YFSF;
Η τηλεόραση θα με ενδιέφερε μόνο στην περίπτωση που θα μπορούσα να ανταποκριθώ. Θέλω αυτό που κάνω να μου ταιριάζει. Δεν έχω το ψώνιο να είμαι παρουσιαστής ούτε θεωρώ πως ένας ρόλος είναι ανώτερος ή κατώτερος. Με ενδιαφέρει, είτε είμαι παρουσιαστής είτε μέλος της κριτικής επιτροπής, να μου κάνει το «κοστούμι» και με τη σειρά μου να το «αναδεικνύω» κι εγώ.
Έχεις ξενερώσει ποτέ πάνω στη σκηνή;
Ποτέ. Μπορεί να μου έχει τύχει βραδιά που έχουν έρθει όλοι επειδή έχουν ακούσει για την παράσταση και μέχρι να καταλάβουν τι γίνεται να μην αντιδρούν καν. Και εκεί που λες «δεν τους άρεσε», στο τέλος να γίνει χαμός από το χειροκρότημα.
Εκεί πώς το διαχειρίζεσαι;
Πρέπει να έχεις ψυχραιμία και εμπειρία. Είναι σαν να βγαίνεις κάθε μέρα με άλλον εραστή, που είναι άλλο ζώδιο, άλλη ηλικία, από άλλη χώρα. Και πρέπει να του δώσεις να καταλάβει, στη δική του «γλώσσα», τι εννοείς. Θέλει υπομονή, ωριμότητα, ευγένεια, γενναιοδωρία και πολλή δουλειά. Είναι πολύ τιμητικό όταν βλέπεις κόσμο να έχει πάει πρώτα κομμωτήριο και να βάζει τα καλά του για να έρθει να σε δει. Με συγκινεί πολύ αυτό. Μου χαρίζει δυόμισι ώρες από τη ζωή του, άρα η υποχρέωσή μου είναι να του δώσω κάτι πίσω. Και επειδή πιστεύω πως του Θεού το χέρι με έσπρωξε να γίνω αυτό που έγινα, κατάλαβα πως γεννήθηκα για να δίνω χαρά στον κόσμο. Όσες φορές είπα «δεν συνεχίζω», έβγαινα από αυτό που είμαι γεννημένος να κάνω. Αυτός είναι ο προορισμός μου.
Στις ημέρες μας φθίνουν οι αυθεντικές προσωπικότητες, που σε εμπνέουν να τις μιμηθείς;
Δεν νομίζω. Η Μποφίλιου είναι μοναδικότατη και αυθεντική. Δεν αντιγράφει καμία. Η Ζωή Κωνσταντοπούλου είναι μια μορφή ολοκληρωμένη. Η Έλλη Στάη είναι σταρ. Είναι η καλύτερη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στη χώρα. Η Μαρινέλλα… δεν μπορεί να την αντιγράψει κανείς. Υπάρχουν original άνθρωποι και αυτοί είναι που εμπνέουν ανθρώπους σαν κι εμένα για να κάνουν σάτιρα, γιατί είναι ολοκληρωμένες προσωπικότητες. Ζούμε σε μια εποχή που πρέπει να έχεις κοιλιακούς, ακριβό αυτοκίνητο, παρ’ όλη την κρίση που περνάμε, να ανεβάζεις όλη την ώρα selfies στα social. Και γίνονται όλοι πανομοιότυποι. Αυτό με τρομάζει: Η ομοιομορφία. Θεωρώ πως η διαφορετικότητα είναι τόσο αναγκαία και ιερή, γιατί ο Θεός έχει πλάσει τα πάντα διαφορετικά. Πρέπει να υπάρχει διαφορετικότητα. Είναι το σύμβολο της δημοκρατίας. Η διαφορετικότητα και η αποδοχή της.
Φαντάζομαι πως ερωτεύεσαι πρώτα κάποιον και στη συνέχεια τον ενσαρκώνεις στην πίστα.
Εννοείται! Βασικά, νομίζω πως με διαλέγουν, δεν τους διαλέγω.
Ποιος είναι εκείνος ο θαυμαστής σου, ο αναπάντεχος, που όταν έμαθες πως σε θαυμάζει ένιωσες έκπληξη;
Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη. Είναι μια ηθοποιός που εκτιμώ βαθύτατα και οι θεατρικές της ερμηνείες αποτελούν σεμινάριο για τους νέους ηθοποιούς. Αυτή η γυναίκα εξαφανίζεται όταν ερμηνεύει ένα ρόλο και όταν τελειώνει επανέρχεται. Είναι μαγευτικό το ταξίδι που κάνει μέσα από τους ρόλους. Ήρθε στην τελευταία παράσταση της καλοκαιρινής περιοδείας, στο Βεάκειο, και με συγκίνησε τόσο πολύ. Της είπα πως θέλω να μου πει πράγματα, να μελετήσω και μου απάντησε «τι να μελετήσεις; Εγώ ήρθα και διδάχτηκα». Με ξάφνιασε που ένας τόσο σπουδαίος άνθρωπος είπε αυτά τα κολακευτικά λόγια.
Θα υπάρχει και ο Αλέξης Τσίπρας στη νέα σου παράσταση, αν και δεν σε έχουμε συνηθίσει να υποδύεσαι άντρες. Είναι πιο δύσκολο και τι σε έκανε να τον επιλέξεις;
Το Σαν Κάποιος Θίασος είναι μια ολοκαίνουρια παράσταση. Είναι ένας καθρέφτης της ελληνικής πραγματικότητας, ακόμη πιο μεγεθυντικός. Φυσικά και υπάρχει Τσίπρας, όπως υπάρχουν Γιάννα Αγγελοπούλου, Michelle Obama, Christine Lagarde. Θα δείτε μια έντονη κοινωνικοπολιτική σάτιρα. Σε ό,τι αφορά το ρόλο του Αλέξη Τσίπρα, έχοντας κάνει την Έλλη Στάη, που έχει τα «balls» 100 εκατ. αντρών, τη Γιάννα Αγγελοπούλου, που ισούται με μερικά δισ. αντρών, πίστεψέ με, δεν είχα καμία δυσκολία να τον ενσαρκώσω.
Τι ήταν αυτό που σε τράβηξε στην προσωπικότητα του πρωθυπουργού;
Όλη αυτή η γοητεία που έχει ασκήσει στο λαό, που άλλα είπε και άλλα έκανε. Δεν έχει ξαναγίνει σε τέτοιο βαθμό, ποτέ ξανά. Άρχισε να έχει ένα τρομερό ενδιαφέρον εξαιτίας αυτής της τρελής του πορείας. Με ενέπνευσε η τρελή του συμπεριφορά και νομίζω πως θα έχουμε μέλλον μαζί.
Αναφέρθηκες σε original προσωπικότητες που σε εμπνέουν. Είναι και η Ελένη Μενεγάκη μια από αυτές, αν και τον τελευταίο καιρό δεν τη βλέπουμε στα σόου σου.
Χαίρομαι που μου κάνεις την ερώτηση. Φέτος η, Ελένη, η βασίλισσα της ελληνικής τηλεόρασης, θα έχει ένα μεγάλο κομμάτι των μιμήσεών μου. Στις προηγούμενες παραστάσεις μου απλά δεν ταίριαζε. Η βασίλισσα θα παρουσιάζει όσα θα γίνουν στο σόου και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Θα είναι εκείνη που θα «πασάρει» όλα όσα θα γίνονται στη σκηνή. Επί της ουσίας, θα είναι η συμπρωταγωνίστριά μου. Βέβαια, το γεγονός πως μπορεί να μη «βρίσκεται» στο σόου μου ένα πρόσωπο δεν σημαίνει τίποτε. Μπορεί απλά να μη δένει με την υπόλοιπη παράσταση.
Είχε συμβεί κάτι στο παρελθόν και οι σχέσεις «πάγωσαν»; Αυτό έχει ειπωθεί.
Το τι μπορεί να συμβαίνει με οποιονδήποτε μιμούμαι ή σατιρίζω δεν έχει να κάνει με την παράσταση. Είναι άλλο η παράσταση και άλλο η προσωπική ζωή. Στα σόου μου έχουν ρόλο οι προσωπικότητες που έχουν αξία, είναι αυθεντικές και ως επαγγελματίες έχουν διαγράψει πορεία επιτυχημένη.
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr