Με στόχο να φτάσουν τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα ακόμα και στην πιο απομακρυσμένη περιοχή του Αιγαίου πελάγους, η Κωτσόβολος ταξιδεύει με την Ομάδα Αιγαίου, κάνοντας REACT για έναν Καλύτερο Κόσμο.
«Το όνομά μου είναι Χίντλεστον, Τομ Χίντλεστον»
«Το όνομά μου είναι Χίντλεστον, Τομ Χίντλεστον»
Λέει ότι λατρεύει την μπίρα, όπως και την υπερβολική δόση φαγητού, αλκοόλ, γυμναστικής, δουλειάς και έρωτα. Θαυμάζει τον Ρότζερ Φέντερερ και τον πάλαι ποτέ συμμαθητή του Εντι Ρεντμέιν. Θεωρεί μέντορά του τον Κένεθ Μπράνα και αν κάτι του λείπει αυτόν τον καιρό είναι το κρεβάτι του στο σπίτι του στο Λονδίνο. Ο επόμενος Τζέιμς Μποντ είναι ένας ασυνήθιστα συνηθισμένος τύπος. Ή μήπως ένας συνηθισμένα ασυνήθιστος ζεν πρεμιέ;
«Θυμάμαι μια συζήτηση που είχαμε κάνει με τον πατέρα μου τον πρώτο καιρό
που δούλευα ως επαγγελματίας ηθοποιός. Μου έλεγε ότι το 99% των
συναδέλφων μου είναι άνεργοι, ότι εγώ είμαι αρκετά μορφωμένος και ότι θα
ήταν μάλλον προτιμότερο να ενσαρκώνω απλώς τον εαυτό μου απ’ το να
υποδύομαι διαρκώς χαρακτήρες στο θέατρο ή στην τηλεόραση. Την επόμενη
εβδομάδα το τηλέφωνό μου χτύπησε δύο φορές.
Την πρώτη ήταν ο Γούντι Αλεν, που μου ζήτησε να παίξω στο “Μεσάνυχτα στο Παρίσι”. Τη δεύτερη άκουσα τον παιδικό μου ήρωα, τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, να με καλεί στην οντισιόν για το “War Horse”. Ηξερα πλέον τι έπρεπε να κάνω», εξιστορούσε πριν από τέσσερα χρόνια ο ηθοποιός που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα διαδεχτεί τον Ντάνιελ Κρεγκ στην εποποιία του 007. Στην πραγματικότητα, ο 35χρονος Τομ Χίντλεστον γνώριζε ότι προορισμός του ήταν η υποκριτική πολύ προτού ολοκληρώσει τις σπουδές του στη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου, προτού αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ, προτού καν περάσει το κατώφλι ως εσώκλειστος στο περιλάλητο Κολέγιο Ιτον στα 13 του χρόνια. Ηταν η εποχή που προσπαθούσε να ξεδιαλύνει τη λύπη από τον θυμό, εξαιτίας του διαζυγίου των γονιών του. Το θέατρο -σε ερασιτεχνικό επίπεδο τότε- έγινε μια πρώτης τάξεως βαλβίδα αποσυμπίεσης. Ο Χίντλεστον μέσα σε ελάχιστα χρόνια έγινε ο νέος Κάμπερμπατς, που ήταν ο νέος Φασμπέντερ, που ήταν ο νέος Γκόσλινγκ κ.ο.κ. Και αυτό δεν οφείλεται τόσο στη ζηλευτή θεωρητική κατάρτισή του, για την οποία ο ίδιος στις συνεντεύξεις του αφήνει να διαφανεί ότι νιώθει μάλλον ενοχικά, αλλά κυρίως στη φυσική κλίση του - και το διαπεραστικό, αποπλανητικό βλέμμα του (ούτε λόγος για το six-pack του) που γράφει θαυμάσια στον φακό.
Σαν έτοιμος από καιρό για τον ρόλο του Μποντ, ο 35χρονος ηθοποιός ποζάρει cool, μοιραίος και μια ιδέα βαρύθυμος στο ασπρόμαυρο εξώφυλλο του βρετανικού «Esquire» (Ιούνιος 2016)
Την πρώτη ήταν ο Γούντι Αλεν, που μου ζήτησε να παίξω στο “Μεσάνυχτα στο Παρίσι”. Τη δεύτερη άκουσα τον παιδικό μου ήρωα, τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, να με καλεί στην οντισιόν για το “War Horse”. Ηξερα πλέον τι έπρεπε να κάνω», εξιστορούσε πριν από τέσσερα χρόνια ο ηθοποιός που εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα διαδεχτεί τον Ντάνιελ Κρεγκ στην εποποιία του 007. Στην πραγματικότητα, ο 35χρονος Τομ Χίντλεστον γνώριζε ότι προορισμός του ήταν η υποκριτική πολύ προτού ολοκληρώσει τις σπουδές του στη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου, προτού αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ, προτού καν περάσει το κατώφλι ως εσώκλειστος στο περιλάλητο Κολέγιο Ιτον στα 13 του χρόνια. Ηταν η εποχή που προσπαθούσε να ξεδιαλύνει τη λύπη από τον θυμό, εξαιτίας του διαζυγίου των γονιών του. Το θέατρο -σε ερασιτεχνικό επίπεδο τότε- έγινε μια πρώτης τάξεως βαλβίδα αποσυμπίεσης. Ο Χίντλεστον μέσα σε ελάχιστα χρόνια έγινε ο νέος Κάμπερμπατς, που ήταν ο νέος Φασμπέντερ, που ήταν ο νέος Γκόσλινγκ κ.ο.κ. Και αυτό δεν οφείλεται τόσο στη ζηλευτή θεωρητική κατάρτισή του, για την οποία ο ίδιος στις συνεντεύξεις του αφήνει να διαφανεί ότι νιώθει μάλλον ενοχικά, αλλά κυρίως στη φυσική κλίση του - και το διαπεραστικό, αποπλανητικό βλέμμα του (ούτε λόγος για το six-pack του) που γράφει θαυμάσια στον φακό.
Σαν έτοιμος από καιρό για τον ρόλο του Μποντ, ο 35χρονος ηθοποιός ποζάρει cool, μοιραίος και μια ιδέα βαρύθυμος στο ασπρόμαυρο εξώφυλλο του βρετανικού «Esquire» (Ιούνιος 2016)
Ο επικρατέστερος Μποντ
Ο Χίντλεστον ήταν μέχρι πρότινος αουτσάιντερ στην κούρσα διαδοχής του Κρεγκ, που ξεκίνησε πριν ακόμη από την πολύφερνη πρεμιέρα του «Spectre» τον περασμένο Νοέμβρη. Το τέλος της σχέσης του 47χρονου Βρετανού με τον 007 γράφτηκε μάλλον άδοξα. Και σίγουρα αταίριαστα στη θηριώδη επιτυχία που γνώρισαν οι τέσσερις συνολικά ταινίες «James Bond» στις οποίες πρωταγωνίστησε. «Καλύτερα να σπάσω αυτό εδώ το ποτήρι και να κόψω τις φλέβες μου παρά να υποδυθώ ξανά τον Μποντ», ήταν η ακριβής δήλωση του Κρεγκ στο περιοδικό «Time Out London». Αφού η Sony Pictures μέσω διαρροής στην εφημερίδα «New York Post» του ζήτησε ευγενικά να βγάλει τον σκασμό και πριν ακόμη γίνει σαφές τι θα συμβεί με το συμβόλαιό του που προέβλεπε μία ακόμη ταινία, ξεκίνησαν -με συνοπτικές διαδικασίες- οι εικασίες και οι προβλέψεις αναφορικά με το ποιος θα μπορούσε να ξεπεράσει τον πήχη που ο Κρεγκ -είναι η αλήθεια- έθεσε ψηλά. Πολύ ψηλά. Θα ήταν ο macho Τομ Χάρντι;
Ο «βετεράνος» του «Homeland» και Μίδας της διαφθοράς του «Billions» Ντάμιεν Λιούις; Ο ανερχόμενος Εϊνταν Τέρνερ - τον είδες στην πρόσφατη τηλεοπτική μεταφορά του «And Then There Where None»; Ο σούπερμαν Χένρι Κάβιλ, ο οποίος παρεμπιπτόντως το 2005 είχε χάσει τον ρόλο στο «Casino Royal» λόγω του νεαρού της ηλικίας; Ο δανδής -μα μια ιδέα μεσόκοπος- Κόλιν Φερθ; Ο εκλεκτός του κοινού και πρώτος μαύρος ηθοποιός στην Ιστορία που φλέρταρε με τον ρόλο Ιντρις Ελμπα; Ή μήπως ο κατά κοινή παραδοχή αρχετυπικός γλυκούλης (βλ. cute) με την κλασική παιδεία και την ευγενική φυσιογνωμία Τομ Χίντλεστον;
Κανείς σώφρων άνθρωπος δεν θα εναπόθετε τις οικονομίες του στον τελευταίο. Κι όμως. Πριν από μερικές ημέρες οι bookmakers απέσυραν το σχετικό στοίχημα, αφού η απόδοση του Χίντλεστον ως επόμενου Μποντ ήταν τόσο μικρή που δεν είχε πλέον νόημα το ποντάρισμα. Οι πιθανότητές του ανέβηκαν κατακόρυφα μετά τον κομμένο και ραμμένο στα μέτρα ενός μνηστήρα του 007 ρόλο του στη μίνι σειρά «The Night Manager», που προβλήθηκε στα τέλη Απριλίου, αλλά απογειώθηκαν αμέσως μετά τη δημοσιοποίηση του ραντεβού του με τον Σαμ Μέντες την προηγούμενη εβδομάδα στο «Soho House» του Λονδίνου. Ισως ο σκηνοθέτης των ταινιών «Skyfall» και «Spectre» είδε εκείνο που όλοι οι εχέφρονες (τηλε)θεατές αντιλήφθηκαν βλέποντας τη βασισμένη στο μυθιστόρημα του Τζον Λε Καρέ σειρά: ότι, εκτός από τα υποκριτικά προσόντα, ο Χίντλεστον έχει κατακτήσει ένα σημαντικό ποσοστό της σωματικής ρώμης που προϋποθέτει η ενσάρκωση του εφτάψυχου (αντι)ήρωα που οραματίστηκε ο Ιαν Φλέμινγκ. Ο 35χρονος ηθοποιός πιθανότατα θα είναι ο επόμενος Μποντ. Μπορεί αυτό να είναι το πιο φωτογενές, όμως σίγουρα δεν είναι το πιο σημαντικό κατόρθωμα της βραχείας σε χρόνο αλλά πυκνής σε γεγονότα, συμπράξεις και απήχηση καριέρας του.
Ο μέντορας Κένεθ Μπράνα
Ο Χίντλεστον δεν είναι από τους τύπους που αφήνουν τα πράγματα στην τύχη. Ωστόσο, την κεκτημένη ταχύτητα με την οποία η μετοχή του βρέθηκε σε διαρκές limit up την οφείλει προφανώς στην τυχαιότητα της συνάντησής του με τον Κένεθ Μπράνα. Εκείνος ήταν που εκτίμησε το ήπιο φέρεσθαι αλλά και τον μεθοδικό τρόπο δουλειάς του στη σειρά «Επιθεωρητής Βαλάντερ», αλλά και στην παράσταση «Ιβάνοφ» που ανέβασαν οι δυο τους στο Γουέστ Εντ το 2008. Ηταν η περίοδος που ο Μπράνα προετοίμαζε τον «Thor», ο οποίος στο μυαλό του έπαιρνε κάθε μέρα ολοένα περισσότερο τη μορφή του Χίντλεστον. Με διαμεσολαβητή και εγγυητή για την υποκριτική επάρκειά του τον Μπράνα, ο 27χρονος τότε Χίντλεστον είχε την ευκαιρία που κάθε ομότεχνός του ονειρεύεται. Μπήκε στα στούντιο του Χόλιγουντ με εφόδιό του το βραβείο Λόρενς Ολίβιε για την ερμηνεία του ως Κάσιος στον «Οθέλλο». Προηγουμένως βέβαια είχε κοπιάσει για να πάρει 10 κιλά μυϊκού όγκου και είχε περάσει μερόνυχτα εξασκούμενος στη βραζιλιάνικη πολεμική τέχνη της καποέιρα. Τελικά, στη μεγάλη οθόνη δεν αποτυπώθηκε ποτέ ως Thor, αφού τον ρόλο πήρε τελικά ο Αυστραλός θεόρατος Κρις Χέμσγουορθ, αλλά ως το αντίπαλο δέος του Loki. Μικρό το κακό.
Ο Χίντλεστον είχε ήδη γίνει το επόμενο it boy των στούντιο. Η συνεργασία του με τον Γούντι Αλεν και με τον παιδικό ήρωά του, τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο ρόλος του στο «Μόνο οι εραστές μένουν ζωντανοί» του Τζιμ Τζάρμους και στον «Πορφυρό λόφο» του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, αλλά και η καμπάνια της Jaguar στην οποία πρωταγωνιστεί σχηματοποιούν σε αδρές γραμμές τα εξελικτικά στάδια της αναγνωρισιμότητας και της φήμης τα οποία ο Χίντλεστον προσπερνά με μεγάλες, βιαστικές σχεδόν, δρασκελιές. Ούτε ο ίδιος έχει συνειδητοποιήσει ακριβώς τι συνέβη τα τελευταία οκτώ χρόνια. Ωστόσο δεν παραπονιέται. Τουναντίον, μαθαίνει να ζει νομαδικά, να εργάζεται παραπάνω από πρόθυμα και φιλότιμα -για παράδειγμα πρόσφατα εκφώνησε πλήρης αμηχανίας το δελτίο καιρού στο αμερικανικό δίκτυο Fox32-, να μοιράζει τη ζωή του μεταξύ Λονδίνου, Λος Αντζελες και Νέας Υόρκης.
Σαν έτοιμος από καιρό για τον ρόλο του Μποντ, ο 35χρονος ηθοποιός ποζάρει cool, μοιραίος και μια ιδέα βαρύθυμος στο ασπρόμαυρο εξώφυλλο του βρετανικού «Esquire» (Ιούνιος 2016) και δηλώνει ότι παραμένει εργένης - για την ακρίβεια, ο τελευταίος των Μοϊκανών, αφού οι φήμες για σχέση του με την Ελίζαμπεθ Ολσεν είναι ξεκάθαρα ανυπόστατες. Δηλώνει φεμινιστής, συμμετέχει ενεργά σε φιλανθρωπικές καμπάνιες -υποστηρίζει σταθερά τη UNICEF- ενώ πέρυσι φωτογραφήθηκε για λογαριασμό της Greenpeace στο πλαίσιο της εκστρατείας «Σώστε την Αρκτική». Είναι ο μετριοπαθής, συγκροτημένος, μοσχαναθρεμμένος και -από κάθε άποψη- πολύφερνος ηθοποιός ο τέλειος άνδρας; Ναι. Ευτυχώς, ο Μποντ έρχεται την κατάλληλη στιγμή να θολώσει κατά τι τον κάπως νερόβραστο, clean cut αντικατοπτρισμό του.
Οι χαμένοι υποψήφιοι
Εϊνταν Τέρνερ
Ντάμιεν Λιούις
Κόλιν Φερθ
Χένρι Κάβιλ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα