Μαρία-Ολυμπία: Το duckface, προσωπική της υπόθεση

Το «Vanity Fair» έχασε προς στιγμήν τους καλούς του τρόπους, αφού στο τελευταίο τεύχος του «εγκαλεί» τη Μαρία-Ολυμπία για την πόζα-σήμα κατατεθέν της: αυτή με το μονίμως μισάνοιχτο στόμα της   Της Φένιας Γιαννουλάδη

Τι κοινό έχει η Μαρία-Ολυμπία, κόρη του Παύλου και της Μαρί-Σαντάλ, με την Κιμ Καρντάσιαν; Είναι και οι δύο ωραίες (αν και με τελείως διαφορετικό τρόπο), εξωφρενικά πλούσιες (από εντελώς διαφορετικές πηγές), έχουν τίτλους ευγενείας (η μια είναι πριγκίπισσα και η άλλη η αδιαμφισβήτητη βασίλισσα των ριάλιτι), έχουν σχέση παθολογικής εξάρτησης με το Instagram (αν και δεν φωτογραφίζουν και οι δύο μανιωδώς τα οπίσθιά τους) και βρίσκονται διαρκώς στην επικαιρότητα και στις σελίδες των περιοδικών χωρίς να υπάρχει απολύτως κανένας ουσιαστικός λόγος.

Λίγοι μόνο μήνες έχουν περάσει από την εντυπωσιακή φωτογράφηση των τριών εξαδέλφων Μίλερ -της 20χρονης Μαρίας-Ολυμπίας, της 22χρονης Ιζαμπέλ Γκετί και της 16χρονης Ταλίτα Φον Φίρστενμπεργκ- στη βίβλο του lifestyle, το «Vanity Fair». Ντυμένες με τούλια Valentino και Marchesa και ποζάροντας με χάρη πάνω στους πολυτελείς καναπέδες του «Plaza Hotel» της Νέας Υόρκης, τα τρία «αριστοκρατικά αγγελούδια της εποχής των social media», όπως τις αποκαλούν, εκθειάζονταν από τον συντάκτη του περιοδικού, ο οποίος τις παρουσίαζε ως τη φυσική συνέχεια των τριών αδελφών Μίλερ που μονοπωλούσαν τα εξώφυλλα των περιοδικών τη δεκαετία του ’90. Λίγα χρόνια δηλαδή προτού επιλέξουν τους συζύγους τους και αντικαταστήσουν το επώνυμο Μίλερ με πιο διάσημα επώνυμα - πλην της Μαρί-Σαντάλ που το απώλεσε ολότελα και έγινε σκέτη Μαρί-Σαντάλ σαν τη Μαντόνα. 







Ο γαλαζοαίματος πεντάλογος
Πρόσφατα το fashion icon Μαρία-Ολυμπία, αφού πόζαρε στο εξώφυλλο του «Town & Country», επέστρεψε στις σελίδες του «Vanity Fair», αυτή τη φορά ωστόσο όχι και με τόσο κολακευτικά σχόλια δίπλα από τις φωτογραφίες της. Το θέμα του φωτορεπορτάζ που φιλοξενείται στο γνωστό περιοδικό είναι οι «Πέντε λόγοι για τους οποίους αξίζει κανείς να ακολουθεί το account της Μαρίας-Ολυμπίας στο Instagram». Ξεκινάει με το επιχείρημα ότι μπορεί κανείς να ταξιδέψει μέσα από τις φωτογραφίες της σε ολόκληρο τον κόσμο. Σύμφωνα με τον συντάκτη, η νεαρή socialite εκτός από τα ελληνικά νησιά που επισκέπτεται τακτικά, ανεβάζει και φωτογραφίες από τη Νέα Υόρκη όπου ζει αφού σπουδάζει στο Parsons School of Design, το Λονδίνο όπου βρίσκεται το πατρικό της, το Παρίσι, τη Ρώμη, αλλά και τις Μπαχάμες όπου η οικογένειά της διατηρεί εξοχικό σπίτι. Ακολουθεί το γεγονός ότι είναι φίλη -ίσως και κάτι παραπάνω, όπως γράφεται στα διεθνή media- με τον επίσης «χρυσό γόνο» Πίτερ Μπραντ Τζούνιορ, ο οποίος είναι το αρσενικό αντίστοιχό της ως «πρίγκιπας των social media». Οι δυο τους φαίνονται ταιριαστοί αφού τα εξεζητημένα σακάκια με τα οποία εμφανίζεται ο Πίτερ -τα οποία πολλάκις έχουν αποτελέσει την αφορμή για δημοσιεύματα που τον θέλουν gay και ως εκ τούτου μόνο φίλο και όχι σύντροφο της Μαρίας-Ολυμπίας- συνδυάζονται άψογα με τα Cartier βραχιολάκια της που φοράει δυο-δυο και τα οποία κοστίζουν 6.500 ευρώ έκαστο. Τρίτος λόγος κατά το περιοδικό είναι η «απίστευτη οικογένειά» της, η οποία είναι για το Ηνωμένο Βασίλειο -και όχι μόνο- «η πιο φωτογενής αρχοντική οικογένεια στον κόσμο και η πιο cool της ελίτ». Τα στιγμιότυπα που αιχμαλωτίζει η Μαρία-Ολυμπία δίνουν την ευκαιρία στους followers να «βιώσουν την πριγκιπική ζωή διά αντιπροσώπου» κι έτσι να συνεχίσει να ισχύει το στερεότυπο που απαιτεί κάθε ρομαντική γυναικεία ψυχή να ψάχνει τον πρίγκιπά της. 

Ο τέταρτος λόγος είναι για να «πηγαίνετε και να μπαίνετε όπου στην πραγματικότητα δεν μπορείτε να πάτε ή να μπείτε». Εύγλωττα παραδείγματα τα σόου διάσημων fashion designers, τα σουαρέ στην Οπερα της Ρώμης, οι συναυλίες των Rolling Stones και οι prive επισκέψεις σε μουσεία όπου «η πλειονότητα των κοινών θνητών δεν έχει πρόσβαση, αλλά η Μαρία-Ολυμπία με καλές λήψεις στην κάμερά της μας οδηγεί στα παρασκήνιά τους». Το καλύτερο όμως το κράτησαν για το τέλος. Για επίλογο ο έμπειρος συντάκτης έβγαλε το χρυσό πριγκιπικό «φτυάρι» του και πρόσθεσε τον πέμπτο λόγο: «Εχει ενδιαφέρον να περιμένεις να δεις πότε θα ποζάρει στον φακό με το στόμα… ανοιχτό». Αναφέρει, επίσης, ότι η Μαρία-Ολυμπία στήνεται στον φακό «πάντα μα πάντα με το στόμα ανοιχτό, με τα μεγάλα μελαγχολικά στρογγυλά μάτια της και το εξωπραγματικό ξανθό χρώμα στα μαλλιά της», εγκωμιάζοντας παράλληλα τον οδοντίατρό της για την απίστευτη δουλειά του. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr