Τηλεοπτικό σποτ: Ξανθιά αιθέρια ύπαρξη λέει «ναι» στο Viagra
01.10.2014
15:58
Παρακινεί τον ανδρικό πληθυσμό που έχει πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας να το χρησιμοποιήσει εξηγώντας παράλληλα και στις εκπροσώπους του ωραίου φύλου τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του.
Για να τονώσει τις πωλήσεις του μπλε χαπιού που... τονώνει τον ανδρικό εγωισμό, η παρασκευάστρια εταιρεία Pfizer είχε την ιδέα να δημιουργήσει το πρώτο τηλεοπτικό σποτ στο οποίο πρωταγωνιστεί μια γυναίκα.
Στο σποτ που διαρκεί 60 δευτερόλεπτα και ξεκίνησε να προβάλλεται από την αμερικανική τηλεόραση, μία αιθέρια ύπαρξη όλο νάζι, παρακινεί τον ανδρικό πληθυσμό που έχει πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας να το χρησιμοποιήσει εξηγώντας παράλληλα και στις εκπροσώπους του ωραίου φύλου τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του. Με τον τρόπο αυτό, η Pfizer θέλει να αυξήσει τα έσοδα από τις πωλήσεις του μπλε χαπιού αφού η ερωτική απόλαυση δεν είναι θέμα ενός αλλά δύο ανθρώπων.
Η κυρία που πρωταγωνιστεί στο τηλεοπτικό σποτ εξηγεί πως το Viagra είναι ο μυστικός σύμμαχος των ζευγαριών καθώς σημασία δεν έχει να έρχεται σε στύση το ανδρικό μόριο, αλλά η διάρκεια της στύσης για την απόλαυση και των δύο ερωτικών συντρόφων. Η ευειδής κυρία εμφανίζεται σ΄ ένα παραμυθένιο εξωτικό τοπίο να μιλάει για τα οφέλη του μπλε χαπιού της Pfizer.
Για το ισχυρό φύλο που έχει πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας, το Βιάγκρα είναι ένας σύμμαχός του. Εκτός από το μπλε χάπι της Pfizer, κυκλοφορούν στην αγορά και άλλα ανάλογα σκευάσματα όπως, το Levitra και το Cialis.
Τα θαυματουργά αυτά χάπια καθιερώθηκαν και ως φάρμακα «lifestyle»,οδηγώντας στα φαρμακεία άνδρες που δεν έχουν πρόβλημα στύσης απλά θέλουν να εξασφαλίσουν μέγιστη ερωτική απόδοση.
Στο σποτ που διαρκεί 60 δευτερόλεπτα και ξεκίνησε να προβάλλεται από την αμερικανική τηλεόραση, μία αιθέρια ύπαρξη όλο νάζι, παρακινεί τον ανδρικό πληθυσμό που έχει πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας να το χρησιμοποιήσει εξηγώντας παράλληλα και στις εκπροσώπους του ωραίου φύλου τα πλεονεκτήματα από τη χρήση του. Με τον τρόπο αυτό, η Pfizer θέλει να αυξήσει τα έσοδα από τις πωλήσεις του μπλε χαπιού αφού η ερωτική απόλαυση δεν είναι θέμα ενός αλλά δύο ανθρώπων.
Η κυρία που πρωταγωνιστεί στο τηλεοπτικό σποτ εξηγεί πως το Viagra είναι ο μυστικός σύμμαχος των ζευγαριών καθώς σημασία δεν έχει να έρχεται σε στύση το ανδρικό μόριο, αλλά η διάρκεια της στύσης για την απόλαυση και των δύο ερωτικών συντρόφων. Η ευειδής κυρία εμφανίζεται σ΄ ένα παραμυθένιο εξωτικό τοπίο να μιλάει για τα οφέλη του μπλε χαπιού της Pfizer.
Για το ισχυρό φύλο που έχει πρόβλημα στυτικής δυσλειτουργίας, το Βιάγκρα είναι ένας σύμμαχός του. Εκτός από το μπλε χάπι της Pfizer, κυκλοφορούν στην αγορά και άλλα ανάλογα σκευάσματα όπως, το Levitra και το Cialis.
Τα θαυματουργά αυτά χάπια καθιερώθηκαν και ως φάρμακα «lifestyle»,οδηγώντας στα φαρμακεία άνδρες που δεν έχουν πρόβλημα στύσης απλά θέλουν να εξασφαλίσουν μέγιστη ερωτική απόδοση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr