Πως η Economy Green Energy αύξησε τους πελάτες της με Performance Marketing;

Πως η Economy Green Energy αύξησε τους πελάτες της με Performance Marketing;

Η εταιρεία Economy Green Energy, η κορυφαία Ελληνική Εταιρεία στην Εγκατάσταση Φυσικού Αερίου με εμπειρία και εξειδίκευση πάνω από 23 χρόνια, εμπιστεύθηκε την Cloudevo ως συνεργάτη στον τομέα του Digital Marketing τον Ιούλιο του 2020, με σκοπό να συνεχίσει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών της και να αυξήσει τις ψηφιακές πωλήσεις της.

Πως η Economy Green Energy αύξησε τους πελάτες της με Performance Marketing;
Μέχρι εκείνη την περίοδο η πλατφόρμα των Google Ads ήταν ένα ψηφιακό κανάλι δημιουργίας brand awareness για την Economy Green Energy. Αποστολή της Cloudevo ήταν να την μετατρέψει σε ένα performance εργαλείο, του οποίου ο κύριος στόχος θα ήταν η μείωση του κόστους μετατροπής χρηστών σε πελάτη (CPA) αυξάνοντας την απόδοση της επένδυσης (ROI).

Αποτελέσματα της Digital Marketing Στρατηγικής
Τα αποτελέσματα της Digital Marketing Στρατηγικής άρχισαν να φαίνονται με το πέρας των πρώτων τριών μηνών. Οι ημερήσιοι χρήστες και το μηνιαίο traffic αυξήθηκαν κατακόρυφα, το κόστος μετατροπής χρηστών σε πελάτη μειώθηκε σε μεγάλο ποσοστό και η επένδυση της απόδοσης αυξήθηκε κατακόρυφα.

Google Ads

288% Αύξηση του Traffic

143% Αύξηση των μετατροπών χρηστών σε πελάτη

27% Μείωση του κόστους μετατροπής χρηστών σε πελάτη (CPA)

210% Αύξηση του ROI


Στρατηγική Google Ads
Η Digital Marketing Στρατηγική που ανέπτυξε η Cloudevo στην πλατφόρμα των Google Ads,
περιελάμβανε τους ακόλουθους στόχους:

1) Αύξηση Traffic,
2) Βελτίωση του ποσοστοὐ μετατροπής χρηστών σε πελάτες,
3) Μείωση του CPA (κόστος μετατροπής χρηστών σε πελάτη). Κοινή βάση, ήταν η αναζήτηση του σωστού κοινού, η σωστή στόχευση και η στοχευμένη αξιοποίηση των χρηστών.

Το αρχικό στάδιο περιελάμβανε σωστές λέξεις κλειδιά και σωστά διαφημιστικά μηνύματα με σκοπό την απόκτηση νέων και ποιοτικών χρηστών.

Με βάση τα αποτελέσματα των search καμπανιών και έπειτα από μελέτη της συμπεριφοράς των χρηστών, αναπτύχθηκαν καμπάνιες Display και Discovery οι οποίες περιελάμβαναν την εμφάνιση Responsive Ads και Banners τη σωστή στιγμή μέσα στη διάρκεια της ημέρας και στο κατάλληλο κοινό.

Κλείσιμο
Σε μόλις πέντε μήνες στοχευμένης διαφήμισης και έπειτα από συνεχείς βελτιστοποιήσεις, η Cloudevo, αύξησε κατακόρυφα τα ποιοτικά Leads και έθεσε την πλατφόρμα των Google Ads ως ένα βασικό εργαλείο για την αύξηση του Traffic και την επέκταση του πελατολογίου της κορυφαίας Ελληνικής Εταιρείας Economy Green Energy.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης