Τηλεόραση: Η «βασίλισσα» στο... θρόνο της

Σε ένα περιβάλλον που κατακλύζεται από τις νέες online πλατφόρμες διασκέδασης, η τηλεόραση εξακολουθεί να αποτελεί τη "βασίλισσα" των μέσων, σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte, με τίτλο "State of the Media Democracy".

Σε ένα περιβάλλον που κατακλύζεται από τις νέες online πλατφόρμες διασκέδασης, η τηλεόραση εξακολουθεί να αποτελεί τη "βασίλισσα" των μέσων, σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte, με τίτλο "State of the Media Democracy". Στην online έρευνα, που υλοποιήθηκε από τη Harrison Group, μια ανεξάρτητη εταιρεία έρευνας, από τις 10 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 8 Οκτωβρίου 2010, συμμετείχαν σχεδόν 2.000 καταναλωτές από 14 έως 75 ετών στις ΗΠΑ.

Η δημοσκόπηση αποκαλύπτει ότι το 71% των Αμερικανών κατατάσσει την παρακολούθηση τηλεόρασης σε οποιαδήποτε συσκευή μεταξύ των αγαπημένων του δραστηριοτήτων, σε σχέση με τα ΜΜΕ. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η οικιακή τηλεόραση παραμένει η πιο συνήθης μέθοδος παρακολούθησης αγαπημένων προγραμμάτων, ενισχύοντας την άποψη ότι η παραδοσιακή τηλεοπτική διαφήμιση εξακολουθεί να αποτελεί βιώσιμο μοντέλο.

Εξάλλου, το 86% των Αμερικανών δήλωσε ότι η τηλεοπτική διαφήμιση συνεχίζει να διαδραματίζει το σημαντικότερο ρόλο στις αγοραστικές του αποφάσεις.

Η έρευνα, επίσης, αποκαλύπτει ότι σχεδόν τα τρία τέταρτα των Αμερικανών κάνουν και άλλες δραστηριότητες, όταν παρακολουθούν τηλεόραση. Πιο συγκεκριμένα, το 42% των ερωτώμενων είναι συνδεδεμένο στο Ίντερνετ, το 29% μιλάει στο τηλέφωνο ή σε κινητή συσκευή και το 26% στέλνει γραπτά μηνύματα ή instant messages.

Η άνοδος των smartphones

Σύμφωνα με τη φετινή δημοσκόπηση, το 33% των αμερικανικών νοικοκυριών διαθέτει κάποιο έξυπνο τηλέφωνο (smartphone), ποσοστό σημαντικά ενισχυμένο σε σχέση με το 11%, πριν από τρία χρόνια. Παράλληλα, το 40% των συμμετεχόντων στη δημοσκόπηση που δεν έχουν smartphone, είναι πιθανό να αγοράσουν στο άμεσο μέλλον.

Αυτή η σημαντική αύξηση της διείσδυσης των smartphones στην αγορά των ΗΠΑ αλλάζει ραγδαία την καταναλωτική συμπεριφορά, με το 56% των ατόμων που έχει και laptop και smartphone να υποστηρίζει ότι χρησιμοποιεί το smartphone ως αντικατάσταση του laptop, όταν βρίσκεται μακριά από το σπίτι. Tο ποσοστό στην ίδια απάντηση τρεις μήνες νωρίτερα βρισκόταν στο 41%.

Έντυπα περιοδικά: Επιβιώνουν του ψηφιακού "τσουνάμι"

Ενώ το 2010 γίναμε μάρτυρες άλλης μιας "έκρηξης" ψηφιακού περιεχομένου και της εμφάνισης στην αγορά νέων -φιλικών προς τις υπηρεσίες ψυχαγωγίας- κινητών συσκευών, η υιοθέτηση περιεχομένου σε ψηφιακή μορφή καθυστερεί περισσότερο απ' όσο αναμενόταν.

Σύμφωνα με την έρευνα, από το 2007 ένα σταθερό ποσοστό της τάξης του 70% δηλώνει ότι του αρέσει να διαβάζει περιοδικά, παρά το γεγονός ότι γνωρίζει ότι μπορεί να βρει τις περισσότερες πληροφορίες στο Διαδίκτυο και 55% εξακολουθεί να διατηρεί συνδρομή σε έντυπα περιοδικά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr