Κάντε window shopping στην κυριολεξία!
28.03.2011
10:29
Το γερμανικό Ινστιτούτο Fraunhofer έχει αναπτύξει νέα τεχνολογία που θεωρείται η επόμενη επανάσταση του online shopping
Το γερμανικό Ινστιτούτο Fraunhofer έχει αναπτύξει νέα τεχνολογία που θεωρείται η επόμενη επανάσταση του online shopping. Οι επιστήμονες δημιούργησαν μια μέθοδο, με την οποία θα είμαστε σε θέση να κάνουμε τις αγορές μας κυριολεκτικά από τη βιτρίνα του καταστήματος, ακόμη και αν είναι κλειστό. Έτσι, η άνεση της αγοράς από το Internet θα πραγματοποιείται και από το πεζοδρόμιο.
Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα;
Αρκεί κανείς να σταθεί μπροστά στο γυαλί του μαγαζιού και να επιλέξει ένα καπέλο, μία τσάντα, παπούτσια ή οτιδήποτε άλλο του αρέσει. Το προϊόν αυτό εμφανίζεται τρισδιάστατο στη μεγάλη οθόνη και ο αγοραστής με τις χειρονομίες του μπορεί να το περιστρέψει για να το δει από κάθε οπτική γωνία. Στη συνέχεια, ελέγχει τη διαθεσιμότητα ανάλογα με το μέγεθος και το χρώμα και αν συμφωνεί με την τιμή το αγοράζει πλησιάζοντας το κινητό του τηλέφωνο στο γυαλί της βιτρίνας.
Το σύστημα χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες που αναγνωρίζουν όχι μόνο τις χειρονομίες, αλλά και το ύψος, το φύλο και το σχήμα του σώματος του χρήστη, έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο για τον αγοραστή προϊόν.
«Αυτό είναι το μέλλον του μάρκετινγκ», δήλωσε ο Paul Choyetski, επικεφαλής του πρότζεκτ. «Τα καταστήματα θα είναι σε θέση να λειτουργούν σε 24ωρη βάση και αυτό θα είναι προς όφελος τόσο των εμπόρων, όσο και των καταναλωτών», εξηγεί.
Η τεχνολογία αυτή έχει πλεονεκτήματα σε σχέση με τις οθόνες αφής - είναι πιο υγιεινή και πιο ασφαλής. Ο χρήστης δεν θα ακουμπάει την οθόνη αφής, λερωμένη από ξένα δάχτυλα, ή θα εισαγάγει δεδομένα σχετικά με την τραπεζική του κάρτα, τα οποία μπορούν να κλαπούν από χάκερ. Η πληρωμή θα γίνεται μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ ένα ενσωματωμένο τσιπ στην κατασκευή θα στέλνει τα δεδομένα στην τράπεζα.
Πώς λειτουργεί το νέο σύστημα;
Αρκεί κανείς να σταθεί μπροστά στο γυαλί του μαγαζιού και να επιλέξει ένα καπέλο, μία τσάντα, παπούτσια ή οτιδήποτε άλλο του αρέσει. Το προϊόν αυτό εμφανίζεται τρισδιάστατο στη μεγάλη οθόνη και ο αγοραστής με τις χειρονομίες του μπορεί να το περιστρέψει για να το δει από κάθε οπτική γωνία. Στη συνέχεια, ελέγχει τη διαθεσιμότητα ανάλογα με το μέγεθος και το χρώμα και αν συμφωνεί με την τιμή το αγοράζει πλησιάζοντας το κινητό του τηλέφωνο στο γυαλί της βιτρίνας.
Το σύστημα χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες που αναγνωρίζουν όχι μόνο τις χειρονομίες, αλλά και το ύψος, το φύλο και το σχήμα του σώματος του χρήστη, έτσι ώστε να μπορεί να προσφέρει το κατάλληλο για τον αγοραστή προϊόν.
«Αυτό είναι το μέλλον του μάρκετινγκ», δήλωσε ο Paul Choyetski, επικεφαλής του πρότζεκτ. «Τα καταστήματα θα είναι σε θέση να λειτουργούν σε 24ωρη βάση και αυτό θα είναι προς όφελος τόσο των εμπόρων, όσο και των καταναλωτών», εξηγεί.
Η τεχνολογία αυτή έχει πλεονεκτήματα σε σχέση με τις οθόνες αφής - είναι πιο υγιεινή και πιο ασφαλής. Ο χρήστης δεν θα ακουμπάει την οθόνη αφής, λερωμένη από ξένα δάχτυλα, ή θα εισαγάγει δεδομένα σχετικά με την τραπεζική του κάρτα, τα οποία μπορούν να κλαπούν από χάκερ. Η πληρωμή θα γίνεται μέσω κινητού τηλεφώνου, ενώ ένα ενσωματωμένο τσιπ στην κατασκευή θα στέλνει τα δεδομένα στην τράπεζα.
Σύμφωνα με τον Paul Choyetski, για τη τεχνολογία έχουν ενδιαφερθεί μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης, καθώς μέχρι το τέλος του έτους θα εφαρμοστεί ως πιλοτικό σχέδιο, τουλάχιστον σε κάποιες από αυτές. Ειδικοί αναφέρουν ότι το κόστος του εξοπλισμού του συστήματος για την ενσωμάτωση σε μια βιτρίνα θα είναι της τάξεως των 10.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr