Από τις 30 Αυγούστου όλοι θα μπορούν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους
Τέλος στο περίφημο «Swipe Up» των links βάζει το Instagramαπό τις 30 Αυγούστου.
Αυτό σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους, θα μπορούν να το κάνουν με το κατάλληλο sticker.
Το μήνυμα που παρουσιάζει το Instagram όταν κάποιος θέλει να κάνει swipe up
To αυτοκόλλητο θα είναι διαθέσιμο σε όλους, κάτι που σημαίνει πως δε θα υπάρχει πλέον η διαφορά μεταξύ απλών χρηστών και influencers με πάνω από 10.000 ακολούθους ή verified λογαριασμούς.
Αυτά τα αυτοκόλλητα θα λειτουργούν όπως το swipe-up link, μόνο που οι χρήστες θα κάνουν tap αντί για swipe.
Έτσι οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν στα stories που περιέχουν αυτοκόλλητο, κάτι που δε συνέβαινε με τα stories με swipe-up link.
Με την PrimaDonna Aromatic της De’Longhi απολαμβάνουμε το ζεστό ή κρύο ρόφημά μας στο χώρο μας, από τον κόκκο στο φλιτζάνι, όπως ακριβώς θα το κάναμε στα πιο premium café του κόσμου
Σε μια λαμπερή τελετή στα «Sponsorship Awards 2025» η bwin έλαμψε με τα έξι βραβεία που κατέκτησε, επιβεβαιώνοντας έτσι τον σημαντικό της ρόλο και στον αθλητικό χώρο.