Από τις 30 Αυγούστου όλοι θα μπορούν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους
Τέλος στο περίφημο «Swipe Up» των links βάζει το Instagramαπό τις 30 Αυγούστου.
Αυτό σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ενσωματώσουν ένα link στο Story τους, θα μπορούν να το κάνουν με το κατάλληλο sticker.
Το μήνυμα που παρουσιάζει το Instagram όταν κάποιος θέλει να κάνει swipe up
Κλείσιμο
To αυτοκόλλητο θα είναι διαθέσιμο σε όλους, κάτι που σημαίνει πως δε θα υπάρχει πλέον η διαφορά μεταξύ απλών χρηστών και influencers με πάνω από 10.000 ακολούθους ή verified λογαριασμούς.
Αυτά τα αυτοκόλλητα θα λειτουργούν όπως το swipe-up link, μόνο που οι χρήστες θα κάνουν tap αντί για swipe.
Έτσι οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν στα stories που περιέχουν αυτοκόλλητο, κάτι που δε συνέβαινε με τα stories με swipe-up link.
Αν η ασφάλιση σπιτιού βρίσκεται μέσα στην ατζέντα σας ως μελλοντική προοπτική, η αφοπλιστική καμπάνια της Anytime θα σας κάνει να το σκεφτείτε πολύ σοβαρά και να το επισπεύσετε.
Για 4η συνεχή χρονιά η Παπαστράτος αναδείχθηκε ο Πιο Ελκυστικός Εργοδότης στην Ελλάδα, σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα Employer Brand που πραγματοποίησε η Randstad για το 2024.