Επέκταση σε νέες αγορές με σύμμαχο την Microsoft
31.12.2021
14:35
H Microsoft, μέσα από την πρωτοβουλία «GR for Growth», προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Ελλάδα, προσφέροντας στις ελληνικές εταιρείες τα εργαλεία που χρειάζονται για να αναπτυχθούν.
Sponsored content
Την επέκταση σε δύο – τρεις νέες αγορές σχεδιάζει προσεχώς η Kaizen Gaming, η οποία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) μέσω του Microsoft Azure, έχει καταφέρει να προσφέρει μία εξατομικευμένη και απαράμιλλη εμπειρία ψυχαγωγίας στους gamers σε επτά χώρες και δύο ηπείρους.
«Δεν θέλαμε να δουλέψουμε με την μηχανική μάθηση ή την τεχνητή νοημοσύνη μόνον επειδή είναι μοντέρνα, αλλά επειδή επιθυμούσαμε να αναλύσουμε δεδομένα για να κατανοήσουμε τις ανάγκες των χρηστών μας και να τις καλύψουμε μέσω της πλατφόρμας μας», δηλώνει ο Κωνσταντίνος Λιάπης, Head of Rewards Technology στην Kaizen Gaming.
Πιο αναλυτικά, η Kaizen Gaming λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό με τη δική της στοιχηματική πλατφόρμα που ακούει στο όνομα «Αριάδνη», μέσω της οποίας παρέχει τα προϊόντα της σε Ελλάδα και Κύπρο - με το Stoiximan brand – και σε Βραζιλία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Χιλή – με το brand Betano. Μέσω του δικού της λογισμικού κατάφερε να έχει τον απόλυτο έλεγχο στη διαχείριση, καθώς και στη βελτίωση, αλλά και τον εμπλουτισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών της, δημιουργώντας έτσι, έναν κορυφαίο GameTech προορισμό για τους χρήστες της πλατφόρμας της εντός και εκτός Ελλάδας. Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, ωστόσο, συνεργάζεται με τη Microsoft για να διασφαλίσει ότι θα αξιοποιήσει στο έπακρο τις επενδύσεις της στην τεχνολογία.
Προς ενίσχυση της πλατφόρμας της, λοιπόν, αποφάσισε να εισαγάγει δυνατότητες Τεχνητής Νοημοσύνης μέσω του Microsoft Azure. Με τον τρόπο αυτό προσφέρει αυξημένη εξατομίκευση, απρόσκοπτη παικτική εμπειρία και βελτιωμένες λειτουργίες παιχνιδιού, ενώ ακόμη μία βασική επιδίωξη είναι η βελτίωση των επιπέδων εξατομίκευσης, όπου με τις πολύτιμες συμβουλές και εκπαίδευση από την ομάδα της Microsoft το έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό. Είναι χαρακτηριστικό πως ενώ απαιτούνταν από 30 έως 60 λεπτά για τον έλεγχο και την έγκριση ενός αιτήματος ανάληψης χρημάτων από έναν χρήστη με την βοήθεια της Microsoft η διαδικασία έχει πλέον αυτοματοποιηθεί και διαρκεί λιγότερο από ένα λεπτό. Αξίζει να αναφερθεί πως η Microsoft, μέσα από την πρωτοβουλία «GR for Growth», προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Ελλάδα και ειδικότερα μέσα από:
• Τη δημιουργία data centers στην Ελλάδα, διαθέτοντας νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες και τεχνολογίες cloud σε οργανισμούς και επιχειρήσεις.
• Την εκπαίδευση 100.000 ανθρώπων σε σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες
• (upskilling).
• Την υποστήριξη projects εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αξιοποιούν την τεχνολογία για να ωφελήσουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες η/και να προωθήσουν την τεχνολογία στην εκπαίδευση, τον πολιτισμό κ.λπ.
• Την παροχή ολοκληρωμένων τεχνολογικών λύσεων σε επιχειρήσεις, προκειμένου αυτές να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες του ψηφιακού περιβάλλοντος για να αναπτυχθούν.
«Πιστεύουμε ότι οι λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης και Big Data θα προσφέρουν μεγάλη αξία στους πελάτες μας. Το μέλλον βρίσκεται εκεί και ως πελατοκεντρική εταιρεία είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε, ακόμη και να αυξήσουμε τις επενδύσεις μας σε αυτές τις τεχνολογίες», σημειώνει από την πλευρά του, ο COO της εταιρείας, κ. Άρης Δημαράκης.
Το who is who της εταιρείας που κλείνει 10 χρόνια «ζωής»
Ήταν 2012 όταν ο Γιώργος Δασκαλάκης αποφάσιζε να αναλάβει το «τιμόνι» της Kaizen Gaming που τότε «μετρούσε» μόλις 25 άτομα προσωπικό. Μέσα σε σχεδόν μία 10ετία η εταιρεία μπόρεσε όχι μόνον να υπερδιπλασιάσει τους ανθρώπους της – πλέον απασχολεί περισσότερα από 1.100 άτομα, ενώ επίκειται και η λειτουργία του Kaizen Campus, τα νέα καινοτόμα γραφεία, στην Αθήνα - αλλά και να εξελιχθεί στην μεγαλύτερη Gametech εταιρεία στην Ελλάδα και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη, προσφέροντας ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο online τυχερών παιχνιδιών που περιλαμβάνει από sportsbook και ζωντανό στοιχηματισμό έως και casino. Τον περασμένο Νοέμβριο, μάλιστα, η Kaizen Gaming αναδείχθηκε η καλύτερη εταιρία στο ποδοσφαιρικό στοίχημα (Football Betting Operator) και η εταιρία με την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών (Customer Services Operator) στα βραβεία EGR Operator Awards – γνωστά και ως τα Όσκαρ στο χώρο του eGaming – που πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο.
Την επέκταση σε δύο – τρεις νέες αγορές σχεδιάζει προσεχώς η Kaizen Gaming, η οποία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) μέσω του Microsoft Azure, έχει καταφέρει να προσφέρει μία εξατομικευμένη και απαράμιλλη εμπειρία ψυχαγωγίας στους gamers σε επτά χώρες και δύο ηπείρους.
«Δεν θέλαμε να δουλέψουμε με την μηχανική μάθηση ή την τεχνητή νοημοσύνη μόνον επειδή είναι μοντέρνα, αλλά επειδή επιθυμούσαμε να αναλύσουμε δεδομένα για να κατανοήσουμε τις ανάγκες των χρηστών μας και να τις καλύψουμε μέσω της πλατφόρμας μας», δηλώνει ο Κωνσταντίνος Λιάπης, Head of Rewards Technology στην Kaizen Gaming.
Πιο αναλυτικά, η Kaizen Gaming λειτουργεί εδώ και αρκετό καιρό με τη δική της στοιχηματική πλατφόρμα που ακούει στο όνομα «Αριάδνη», μέσω της οποίας παρέχει τα προϊόντα της σε Ελλάδα και Κύπρο - με το Stoiximan brand – και σε Βραζιλία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Χιλή – με το brand Betano. Μέσω του δικού της λογισμικού κατάφερε να έχει τον απόλυτο έλεγχο στη διαχείριση, καθώς και στη βελτίωση, αλλά και τον εμπλουτισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών της, δημιουργώντας έτσι, έναν κορυφαίο GameTech προορισμό για τους χρήστες της πλατφόρμας της εντός και εκτός Ελλάδας. Εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα, ωστόσο, συνεργάζεται με τη Microsoft για να διασφαλίσει ότι θα αξιοποιήσει στο έπακρο τις επενδύσεις της στην τεχνολογία.
Προς ενίσχυση της πλατφόρμας της, λοιπόν, αποφάσισε να εισαγάγει δυνατότητες Τεχνητής Νοημοσύνης μέσω του Microsoft Azure. Με τον τρόπο αυτό προσφέρει αυξημένη εξατομίκευση, απρόσκοπτη παικτική εμπειρία και βελτιωμένες λειτουργίες παιχνιδιού, ενώ ακόμη μία βασική επιδίωξη είναι η βελτίωση των επιπέδων εξατομίκευσης, όπου με τις πολύτιμες συμβουλές και εκπαίδευση από την ομάδα της Microsoft το έχει καταφέρει σε μεγάλο βαθμό. Είναι χαρακτηριστικό πως ενώ απαιτούνταν από 30 έως 60 λεπτά για τον έλεγχο και την έγκριση ενός αιτήματος ανάληψης χρημάτων από έναν χρήστη με την βοήθεια της Microsoft η διαδικασία έχει πλέον αυτοματοποιηθεί και διαρκεί λιγότερο από ένα λεπτό. Αξίζει να αναφερθεί πως η Microsoft, μέσα από την πρωτοβουλία «GR for Growth», προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην Ελλάδα και ειδικότερα μέσα από:
• Τη δημιουργία data centers στην Ελλάδα, διαθέτοντας νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες και τεχνολογίες cloud σε οργανισμούς και επιχειρήσεις.
• Την εκπαίδευση 100.000 ανθρώπων σε σύγχρονες ψηφιακές δεξιότητες
• (upskilling).
• Την υποστήριξη projects εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αξιοποιούν την τεχνολογία για να ωφελήσουν ευάλωτες κοινωνικές ομάδες η/και να προωθήσουν την τεχνολογία στην εκπαίδευση, τον πολιτισμό κ.λπ.
• Την παροχή ολοκληρωμένων τεχνολογικών λύσεων σε επιχειρήσεις, προκειμένου αυτές να αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες του ψηφιακού περιβάλλοντος για να αναπτυχθούν.
«Πιστεύουμε ότι οι λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης και Big Data θα προσφέρουν μεγάλη αξία στους πελάτες μας. Το μέλλον βρίσκεται εκεί και ως πελατοκεντρική εταιρεία είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε, ακόμη και να αυξήσουμε τις επενδύσεις μας σε αυτές τις τεχνολογίες», σημειώνει από την πλευρά του, ο COO της εταιρείας, κ. Άρης Δημαράκης.
Το who is who της εταιρείας που κλείνει 10 χρόνια «ζωής»
Ήταν 2012 όταν ο Γιώργος Δασκαλάκης αποφάσιζε να αναλάβει το «τιμόνι» της Kaizen Gaming που τότε «μετρούσε» μόλις 25 άτομα προσωπικό. Μέσα σε σχεδόν μία 10ετία η εταιρεία μπόρεσε όχι μόνον να υπερδιπλασιάσει τους ανθρώπους της – πλέον απασχολεί περισσότερα από 1.100 άτομα, ενώ επίκειται και η λειτουργία του Kaizen Campus, τα νέα καινοτόμα γραφεία, στην Αθήνα - αλλά και να εξελιχθεί στην μεγαλύτερη Gametech εταιρεία στην Ελλάδα και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στην Ευρώπη, προσφέροντας ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο online τυχερών παιχνιδιών που περιλαμβάνει από sportsbook και ζωντανό στοιχηματισμό έως και casino. Τον περασμένο Νοέμβριο, μάλιστα, η Kaizen Gaming αναδείχθηκε η καλύτερη εταιρία στο ποδοσφαιρικό στοίχημα (Football Betting Operator) και η εταιρία με την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών (Customer Services Operator) στα βραβεία EGR Operator Awards – γνωστά και ως τα Όσκαρ στο χώρο του eGaming – που πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο.
«Το casino κατέγραψε ρεκόρ μέσα στην πανδημία, δεδομένης και της απουσίας πρωταθλημάτων», σχολιάζουν πηγές της Kaizen Gaming και συνεχίζουν: «Κατά τη διάρκεια του Covid-19 είχαμε την ευκαιρία να αναπτύξαμε καινοτόμα projects, με την πλειονότητα του προσωπικού να γυρνά σε τηλεργασία, με σύσταση, ωστόσο, να μην γίνονται meetings μετά τις έξι το απόγευμα». Ενδεικτικά, η ομάδα Tech αριθμεί περισσότερους από 320 Kaizeners, αποτελώντας τη μεγαλύτερη στο δυναμικό της εταιρείας, αλλά και τη μεγαλύτερη τεχνολογική ομάδα της Ελλάδας. Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξής της, μάλιστα, η εταιρεία εγκαινίασε πριν από λίγο καιρό δύο νέα Tech hubs, στην Πορτογαλία και στη Ρουμανία, προσκαλώντας νέα ταλέντα να προστεθούν στην ομάδα, είτε στο γραφείο είτε απομακρυσμένα. Με έμφαση, λοιπόν, στην τεχνολογία και τον άνθρωπο, με επίκεντρο τον πελάτη και στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης, η Kaizen Gaming ενισχύει συνεχώς την πλατφόρμα της, ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία σε αυτούς που την εμπιστεύονται για την ψυχαγωγία τους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr