Οι business λύσεις που ανεβάζουν το επίπεδο στον τομέα της Φιλοξενίας
Το Πλαίσιο έδωσε για πρώτη φορά φέτος το «παρών» στην Έκθεση Xenia, τη μεγαλύτερη έκθεση για τη Φιλοξενία και τον Τουρισμό και παρουσίασε τεχνολογίες αιχμής και λύσεις που μεταμορφώνουν τον ξενοδοχειακό κλάδο.
Sponsored Content
Το εντυπωσιακό περίπτερο της εταιρείας στην Xenia 2022, που πραγματοποιήθηκε από τις 26 ως τις 28 Νοεμβρίου στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, επισκέφθηκαν πάνω από 6.500 άτομα, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά πως η τελευταία λέξη της τεχνολογίας περνά στην πρώτη γραμμή του επιχειρείν και μεταμορφώνει ολοκληρωτικά τους τομείς της φιλοξενίας και του τουρισμού.
Το Πλαίσιο, ο απόλυτος προορισμός τεχνολογίας, μπορεί να καλύψει κάθε ξενοδοχειακή ανάγκη με τεχνολογίες αιχμής και λύσεις που έχουν ως στόχο να προσφέρουν μια αξέχαστη εμπειρία στους επισκέπτες με μια πληθώρα λύσεων που αναμορφώνει και εξελίσσει την εμπειρία της φιλοξενίας από το check in μέχρι το check out.
Με έξυπνες μικροσυσκευές για «σπιτικές» ανέσεις, με συναρπαστική ψυχαγωγία με TVs και Hotel Menu, με μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας με σύγχρονες λευκές συσκευές, με Digital Signage & Bleisure λύσεις (το Bleisure προκύπτει από τους όρους Business και Leisure), με πλήρη εξοπλισμό που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα αναλώσιμα είδη και με προηγμένες τεχνολογίες που ολοκληρώνουν την παραμονή στο κατάλυμα και ανεβάζουν επίπεδο τις προσφερόμενες υπηρεσίες, αναβαθμίζοντας συνολικά το τουριστικό προϊόν.
Στα highlights των Πλαίσιο Pro προτάσεων, συγκαταλέγονται οι KetyBot και BellaBot, τα smart delivery robots, που έρχονται κατευθείαν από το μέλλον! Με μοντέρνο AI σχεδιασμό και ασφαλή πλοήγηση στον χώρο, λειτουργούν ως μια έξυπνη προσθήκη στο δυναμικό μιας επιχείρησης αλλά και ως attraction που θα κάνει την εμπειρία του επισκέπτη ανεπανάληπτη.
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθεί ότι το Πλαίσιο ανέκαθεν είχε ισχυρή θέση στο B2B. Από το πρώτο κιόλας μαγαζί στη Στουρνάρη, ξεκίνησε ως προμηθευτής επαγγελματιών, εξυπηρετώντας μηχανικούς και αρχιτέκτονες, χτίζοντας γερά θεμέλια στον απαιτητικό αυτό κλάδο. Το 1996 δημιουργήθηκε το τμήμα απευθείας εξυπηρέτησης πελατών (προσωποποιημένη εξυπηρέτηση εδώ και πάνω από 26 χρόνια) και σήμερα εξυπηρετεί πάνω από 360.000 επιχειρήσεις, με πάνω από 300 εξειδικευμένους συνεργάτες. Τελευταία προσθήκη στη φαρέτρα της εταιρείας και συγκεκριμένα στον τομέα B2B, είναι η δημιουργία ενός εξειδικευμένου ψηφιακού τρόπου επικοινωνίας για τους επαγγελματίες: η πλατφόρμα Πλαίσιο Pro.
Πρόκειται για μια μοναδική πλατφόρμα σχεδιασμένη αποκλειστικά για την εξέλιξη της επιχείρησης με:
- Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση από business ομάδες
- Ειδικές τιμές και business προσφορές
- Ειδικοί όροι πληρωμής
- Στατιστικές αναλύσεις των αγορών
Έτσι, με το Πλαίσιο Pro, ο επαγγελματίας έχει έναν και μοναδικό προμηθευτή για όλα. Από τις ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι τα αναλώσιμα και από έπιπλα μέχρι καθαριστικά. Με το Πλαίσιο Pro, ο επαγγελματίας μπορεί να κάνει τις αγορές του ανά τακτά χρονικά διαστήματα μέσω έτοιμων λιστών διατηρώντας τις τιμές που έχουν διαμορφωθεί με βάση τις δικές του ανάγκες. Τέλος, ο επαγγελματίας μέσω της πλατφόρμας έχει τον τελικό έλεγχο των αγορών των επιμέρους τμημάτων της επιχείρησης του, αλλά και την δυνατότητα να ελέγχει πλήρως τα έξοδα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr