ChatGPT και τεχνητή νοημοσύνη αλλάζουν ήδη τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε διακοπές

Expedia, Kayak και Trip.com αναπτύσσουν plug-ins ως «εικονικούς βοηθούς» - Τα αεροδρόμια χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους

Τι ώρα πρέπει να ξεκινήσω για το αεροδρόμιο λόγω κίνησης; Πού μπορώ να πιω έναν καπουτσίνο στο δρόμο; Με συμφέρει να πάρω αυτοκίνητο μέχρι το Ελευθέριος Βενιζέλος και να πληρώσω πάρκινγκ ή να πάρω ταξί;  Καθοδήγησέ με μέχρι την πύλη επιβίβασης! Αξίζει να ψωνίσω το άρωμά μου από τα Duty Free της Αθήνας ή του Λονδίνου;  Να πάρω το drone μαζί μου ή δεν θα μπορέσω να το πετάξω πάνω από το Hyde Park;  Η εκδρομή του τουριστικού γραφείου που χρεώνεται εξτρά είναι του γούστο μου ή θα χάσω τζάμπα μια μέρα; Εναλλακτικά τι μπορώ να κάνω; 

Καλώς ήρθατε στον θαυμαστό καινούργιο κόσμο του ChatGPT. Η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι εδώ και είναι τώρα. Η ταχύτητα εξέλιξής της και ενσωμάτωσής της στον τομέα του τουρισμού προχωρά με τρελές ταχύτητες. Ετοιμαστείτε για πολλές (ευχάριστες) εκπλήξεις στις φετεινές σας διακοπές!

Η ικανότητα του ChatGPT να συνδέεται με μια συγκεκριμένη εφαρμογή και σε έναν συγκεκριμένο επιχειρηματικό τομέα αναμένεται να φέρει στο άμεσο μέλλον εντυπωσιακές εξελίξεις, ιδίως στον τουριστικό τομέα: Από τον τρόπο με τον οποίο διαλέγουμε τον τουριστικό μας προορισμό,  μέχρι το κλείσιμο των εισιτηριών,  την αναζήτηση ευκαιριών για φθηνά ταξίδια αλλά και την καθημερινή μας εμπειρία στο ίδιο το ταξίδι.

Οι σημερινές περιπτώσεις χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να φαίνονται περιορισμένες αλλά πολύ σύντομα, ακόμα και μέσα στη φετινή τουριστική σεζόν, αναμένεται μεγάλη έκρηξη στους τρόπους χρήσης,  με την εξυπηρέτηση πελατών να αποτελεί πάντα πρωταρχικό στόχο, σύμφωνα με τους ερευνητές. Αυτό καθιστά τον τουριστικό τομέα, που αναδιαμορφώθηκε ήδη μια φορά την τελευταία 20ετία από την ίδια την δημιουργία του διαδικτύου, τον τομέα με την ταχύτερη υιοθέτηση του ChatGPT .
Ήδη, οι προγραμματιστές πειραματίζονταν εδώ και καιρό με την τεχνητή νοημοσύνη και το ChatGPT στον ταξιδιωτικό και τουριστικό τομέα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Προς το παρόν ο περιορισμός στα δεδομένα του του ChatGPT μέχρι τον Σεπτεμβρίου του 2021 στα ταξίδια αποτελεί μια προσωρινή τροχοπέδη, πολύ σημαντική καθώς ιδιαίτερα στον κόσμο των ταξιδιών που οι πληροφορίες πρέπει να είναι συνεχόμενες για να είναι χρήσιμες - αλλά μόνο προς το παρόν.

Οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες από την Expedia έως την Kayak και την Trip.com αναπτύσσουν plug-ins του ChatGPT ως «εικονικούς βοηθούς» και ο χρόνος μεταξύ της πρότασης και της πραγματικής κράτησης αναμένεται να μειωθεί. Τα αεροδρόμια, επίσης, με επικεφαλής το Seattle-Tacoma International, συμμετέχουν ενεργά στην επανάσταση που φέρνει το ChatGPT και ισχυρίζονται ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα βοηθήσει στην εξάλειψη μεγάλου μέρους του άγχους και της ανησυχίας που συνδέεται με τα αεροπορικά ταξίδια.

Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία έχουν ήδη εμπλακεί με την αναδιαμόρφωση εκ των έσω της τεχνητής νοημοσύνης και ακόμη και αν οι ταξιδιώτες δεν το γνωρίζουν, οι προσωποποιημένες συστάσεις που προσφέρονται και οι αποφάσεις που τελικά λαμβάνονται σήμερα επηρεάζονται από την Τεχνητή Νοημοσύνη.

«Η Booking.com χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση για πάνω από μια δεκαετία», δήλωσε ο Glenn Fogel, διευθύνων σύμβουλος της Booking Holdings, την μητρική εταιρεία της Booking.com. «Είναι ενσωματωμένη στο ταξίδι του πελάτη σε κάθε βήμα της πλατφόρμας μας». Αυτό περιλαμβάνει εξατομικευμένες συστάσεις για ταξίδια και μηχανική μετάφραση σε περισσότερες από 40 γλώσσες και διαλέκτους.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται ο προσωπικός σας ταξιδιωτικός βοηθός

Κορυφαία στελέχη ταξιδιωτικών επιχειρήσεων επεξεργάζονται τις επιπτώσεις της τελευταίας επανάστασης που ήδη συμβαίνει με τη νέα κούρσα ανταγωνισμού μεταξύ του ChatGPT της OpenAI που χρηματοδοτείται από τη Microsoft και του Bard της Google. Τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα που βρίσκονται στο επίκεντρο της δημιουργικής Τεχνικής Νοημοσύνης παρέχουν «ενδιαφέρουσες δυνατότητες, ιδίως για την κατασκευή δρομολογίων και την απάντηση ερωτήσεων», δήλωσε ο Fogel. Αλλά η πρωταρχική σκέψη, είπε, δεν είναι η αντικατάσταση της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης αλλά η ενισχυσή της.
«Τα ταξίδια έχουν να κάνουν βασικά με τη σύνδεση ανθρώπων και κοινοτήτων, και αυτή η ανθρώπινη σύνδεση θα παίζει πάντα καθοριστικό ρόλο στην ταξιδιωτική εμπειρία», δήλωσε ο Fogel.

Αλλά οι άνθρωποι δεν διαθέτουν την ικανότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης να αναλύουν τεράστιες βάσεις δεδομένων και αυτό θα προσθέσει νέα επίπεδα πρόσθετου υλικού για του ταξιδιώτες, με την ανθρώπινη αλληλεπίδραση να συνεχίζει να παίζει κρίσιμο ρόλο στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας του ταξιδιού. «Η καινοτομία που συμβαίνει στα ταξίδια θα πρέπει να έχει ως στόχο να κάνει την ανθρώπινη αλληλεπίδραση μεταξύ των ταξιδιωτών και των συνεργατών προμηθευτών ακόμη πιο πλούσια», δήλωσε.

Η πλατφόρμα Kayak της Booking Holding ανακοίνωσε πρόσφατα την επίσημη ενσωμάτωση της ChatGPT, για να επεκταθεί σταδιακά σε περισσότερους χρήστες, σε ένα blog post - γραμμένο από την ChatGPT και επιμελημένο από το προσωπικό της Kayak. Περιέγραψε το ChatGPT «ως έναν εικονικό ταξιδιωτικό βοηθό», που επιτρέπει πιο διαλογικές αλληλεπιδράσεις με τη μηχανή αναζήτησης της Kayak.

"Πληκτρολογώντας απλά ερωτήματα, όπως «Πού μπορώ να πετάξω από τη Αθήνα με λιγότερο από 500 ευρώ τον Ιούνιο», οι χρήστες θα λαμβάνουν εξατομικευμένες συστάσεις με βάση τα κριτήρια αναζήτησής τους και τα ιστορικά ταξιδιωτικά δεδομένα της Kayak", σημειώνεται στο blog.

Η ικανότητα της τεχνητής νοημοσύνης να κατανοεί και να αναλύει τη φυσική γλώσσα επιτρέπει επίσης πιο εξατομικευμένες συστάσεις. «Αν κάποιος ρωτήσει: «Ψάχνω για ένα ξενοδοχείο στη Μύκονο που να είναι κοντά στην έντονη νυχτερινή ζωή και τα μπαράκια», το ChatGPT μπορεί να κατανοήσει τις συγκεκριμένες ανάγκες και προτιμήσεις του ταξιδιώτη και να ζητήσει από το Kayak να παρέχει εξατομικευμένες συστάσεις με βάση αυτές τις πληροφορίες», σύμφωνα με το blog.

Το άγχος και το στρες στα αεροδρόμια

Αυτός ο ρόλος της Τεχνητής Νοημοσύνης ως βοηθός ταξιδιού θα ακολουθεί τον ταξιδιώτη σε ολόκληρη τη διάρκεια της ταξιδιωτικής του εμπειρίας, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας του ChatGPT να παρεμβαίνει γρήγορα όταν τα ταξιδιωτικά σχέδια διαταράσσονται και να δίνει άμεσες λύσεις αλλά και πολλές εναλλακτικές.

«Η δυνατότητα της Τεχνητής Νοημοσύνης να λύνει προβλήματα, να προβλέπει πιθανά προβλήματα και να παρεμβαίνει με λύσεις σε πραγματικό χρόνο αν το ταξίδι σας πάει στραβά, είναι κάτι που αποτελεί οδηγό στρατηγικήςγια τις ομάδες μας», δήλωσε ο Fogel. «Θέλουμε τελικά να αναδημιουργήσουμε το προσωπικό άγγιγμα των ημερών ενός παραδοσιακού ταξιδιωτικού πράκτορα μέσω της δύναμης και της χρήσης τεχνολογίας αιχμής, και η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι βασικό στοιχείο σε αυτό», δήλωσε.

Δεν υπάρχει καλύτερο πεδίο χρήσης του ChatGPT από τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν ήδη από το αεροδρόμιο. Αυτό έχει κάνει τον Matt Breed, επικεφαλής πληροφορικής του Διεθνούς Αεροδρομίου Seattle-Tacoma, έναν απο τους μεγαλύτερους και ένθερμους υποστηρικτές της τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στο αεροδρόμιο.

«Στους ταξιδιώτες παραδοσιακά υπάρχει πολύ άγχος που συνδέεται με τα αεροπορικά ταξίδια», δήλωσε ο Breed, ακόμα και για τα πιο απλά προβλήματα που συνοδεύουν τα αεροπορικά ταξίδια, με αποτέλεσμα, ίδιως για τους ηλικιωμένους, τα αεροδρόμια να είναι μια ιδιαίτερα φορτισμένη εμπειρία, πρόσθεσε. «Πόση ώρα θα μου πάρει να περάσω από τον έλεγχο ασφαλείας; Θα έχω χρόνο να πάρω κάτι να φάω; Ποια είδη για ψώνια είναι διαθέσιμα κοντά στην πύλη μου;»

Ο Breed προβλέπει ότι τουλάχιστον ένα μέρος του άγχους μπορεί να εξαλειφθεί ή να μετριαστεί με την εστιασμένη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT.

Λύσεις για τον χρήστη και για την επιχείρηση

Οραματίζεται την Τεχνητή Νοημοσύνη ως αναλυτή δρομολογίων, που αντλεί πολλαπλές πηγές πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και βοηθά στη βελτιστοποίηση του ταξιδιού του επιβάτη - στην πραγματικότητα, έναν προσωπικό βοηθό ταξιδιού.

«Κώστα, η κίνηση στο αεροδρόμιο σήμερα είναι λίγο βαριά. Θα πρότεινα να φύγετε στις 5:25 π.μ., το οποίο με βάση τους προβλεπόμενους χρόνους αναμονής για τον προ-έλεγχο θα σας αφήσει χρόνο για να πάρετε έναν καφέ από την καφετέρια κοντά στην πύλη N15. Να κάνω την παραγγελία σου για να είναι έτοιμη όταν φτάσεις;», θα μπορούσε να προτείνει η τεχνητή νοημοσύνη.

Και η Breed στοιχηματίζει ότι αυτό το υποθετικό ενδεχόμενο, που φέρνει την τεχνολογία στην τσέπη του πελάτη και εξατομικεύει τη χρήση της, θα γίνει σύντομα πραγματικότητα. «Αυτού του είδους το σενάριο δεν είναι πολύ μακρινό, ειδικά όταν θα πραγματοποιηθεί η τροφοδότηση δεδομένων στο ChatGPT σε πραγματικό χρόνο», δήλωσε ο Breed.

Στα παρασκήνια της Seattle-Tacoma, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει επίσης μεγαλύτερο ρόλο και στις ίδιες τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους τουριστικούς πράκτορες, όπου επίσης υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Ειδικότερα, το αεροδρόμιο Seattle-Tacoma χρησιμοποιεί το σύστημα Τεχνητής Νοημοσύνης Assaia Apron για τη λήψη αποφάσεων και βελτιώσεων των εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών, και ενώ μπορεί να μην αλληλεπιδρά άμεσα με τον ταξιδιώτη, είναι επικεντρωμένο στον πελάτη.

«Το να μπορούμε να κάνουμε σταδιακές προσαρμογές στις λειτουργίες μας, με βάση τις προτάσεις της τεχνητής νοημοσύνης, μπορεί πραγματικά να έχει μεγάλο αντίκτυπο ακόμη και στο πόσο αποτελεσματικά σταθμεύουμε τα αεροσκάφη, γεγονός που βοηθά στην αποφυγή αυτών των καθυστερήσεων που οι ταξιδιώτες πραγματικά μισούν», δήλωσε ο Breed.

Ο προγραμματισμός στο αεροδρόμιο είναι πάντα μια πρόκληση - η στελέχωση, η διαχείριση των αποσκευών, η στάθμευση των αεροπλάνων. Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να διαδραματίσει μεγάλο ρόλο στη βελτιστοποίηση των λειτουργιών στο μέλλον, ειδικά καθώς αποκτά τη δυνατότητα να βλέπει δεδομένα σε πολλαπλά συστήματα, σε πραγματικό χρόνο. «Ένα από τα πιο εντυπωσιακά πράγματα που έχω δει από το GPT-4 είναι η ικανότητά του να παρέχει δομή και οργάνωση γύρω από δεδομένα που με την πρώτη ματιά φαίνονται τελείως αδόμητα και χαοτικά», δήλωσε ο Breed.

Οι online κρατήσεις

Οι ιστότοποι και οι εφαρμογές online κρατήσεων είναι ήδη οι μεγάλοι νικητές . Μέσα σε όλο αυτό το θόρυβο για τη νέα επανάσταση που φέρνει το ChatGPT, αν και ταξιδιωτικοί αναλυτές προειδοποιούν ότι είναι εύκολο να χάσει κανείς το πλαίσιο ενός κλάδου στον οποίο η νέα τεχνολογία είναι μια σταθερά, αλλά και συχνά υπερτιμημένη κατά την εισαγωγή της.

«Η ταξιδιωτική βιομηχανία είναι μια βιομηχανία των buzzwords», δήλωσε ο Max Starkov, ο οποίος είναι σύμβουλος στον τομέα της φιλοξενίας και της διαδικτυακής ταξιδιωτικής βιομηχανίας εδώ και τριάντα χρόνια. "Όταν εμφανίστηκε το blockchain, η βιομηχανία διακήρυξε ότι τα ταξίδια δεν θα ήταν ποτέ ξανά τα ίδια. Το ίδιο συνέβη όταν εμφανίστηκαν τα πρώτα ρομπότ διανομής και σερβιτόρων. Το metaverse; 'Έτσι θα ταξιδεύουν οι άνθρωποι στο μέλλον!». Αντί να βλέπουμε τη νέα τεχνολογία με επαναστατικούς όρους, ο Starkov προτείνει να χρησιμοποιήσουμε μια πιο βαρετή λέξη για τις τελευταίες εξελίξεις: εργαλεία.

«Όλες αυτές οι τεχνολογίες είναι απλώς προηγμένα εργαλεία, που επιτρέπουν στους έξυπνους φορείς εκμετάλλευσης και πωλητές να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους και να αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους στην πορεία», δήλωσε.

Πιστεύει πάντως ότι οι μεγαλύτεροι κερδισμένοι θα είναι οι ιστότοποι και οι εφαρμογές online κρατήσεων όπως η Booking Holdings, οι οποίοι έχουν ήδη εφαρμόσει τα plug-ins στο ChatGPT, όπως η Kayak, η Expedia, Trip.com  και εργάζονται για την ενσωμάτωση του ChatGPT στα chatbots και τους εικονικούς πράκτορες στις ιστοσελίδες τους για να ενεργοποιήσουν τις δυνατότητες δημιουργίας δρομολογίων.

«Η προσθήκη της Τεχνητής Νοημοσύνης ως εργαλείο σχεδιασμού θα βοηθήσει τους online τουριστικούς πράκτορες να συντομεύσουν το ψηφιακό ταξίδι του πελάτη και να μεταφέρουν σχεδόν αμέσως τους ταξιδιώτες από τη φάση του σχεδιασμού στη φάση της κράτησης του ταξιδιού του πελάτη», δήλωσε ο Starkov. Με άλλα λόγια, το ταξίδι από την πρόταση μέχρι την κράτηση γίνεται συντομότερο.

«Οι τουριστικοί πράκτορες είναι καλά προετοιμασμένοι για να κάνουν δυνατή την κράτηση οποιουδήποτε δρομολογίου που προτείνει η τεχνητή νοημοσύνη με τα 2,5 εκατομμύρια καταλύματα πολλαπλών δωματίων, τα 6 εκατομμύρια ενοικιαζόμενα δωμάτια διακοπών, τις 600 αεροπορικές εταιρείες, τις 250.000 τοπικές εμπειρίες κ.λπ.».

Κωδικός: Μειώσεις θέσεων

Και ενώ οι ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν να παίξουν έναν ρόλο σήμερα και λίγοι είναι πρόθυμοι να μιλήσουν για την τεχνητή νοημοσύνη ως οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα συμπλήρωμα των ανθρώπινων εργαζομένων, ο Starkov ήταν πιο ωμός: «Οι χαμένοι θα είναι τα παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία και εστιατόρια, τα οποία δεν έχουν τις οικονομικές, ανθρώπινες και τεχνολογικές δυνατότητες να επωφεληθούν από το ChatGPT». Και συμπληρώνει ότι η απόδειξη είναι ήδη εκεί.

«Οι online ταξιδιωτικοί πράκτορες έχουν ήδη αποδείξει δύο από τις κύριες χρήσεις του ChatGPT στα ταξίδια: τον προγραμματισμό ταξιδιών και την εξυπηρέτηση πελατών», δήλωσε ο Starkov.
Για παράδειγμα, η Expedia, η Trip.com και η Kayak.com ήταν «εξαιρετικά γρήγορες» στην υλοποίηση plug-ins στο ChatGPT για να κάνουν τις προτάσεις του ChatGPT οι οποίες οδηγούν σε κρατήσεις. Η Expedia και η Trip.com έχουν ήδη ενσωματώσει το ChatGPT στις ιστοσελίδες και τις εφαρμογές τους για κινητά για να ενεργοποιήσουν τις δυνατότητες σχεδιασμού ταξιδιών/δημιουργίας δρομολογίων.

«Τα πράγματα θα κινηθούν γρήγορα από εδώ και πέρα», δήλωσε. «Αναμένω ότι μέσα σε εβδομάδες και μήνες, οι έξυπνες αεροπορικές εταιρείες θα προσθέσουν προγραμματισμό ταξιδιών, γλωσσική μετάφραση και chatbots εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία θα τροφοδοτούνται από γεννητική τεχνητή νοημοσύνη».

Συμφωνόντας με την άποψη του Breed, ο Starkov πιστεύει ότι περισσότερα αεροδρόμια θα προσθέσουν πληροφοριακά chatbots και chatbots εξυπηρέτησης πελατών στους ιστότοπους και τις εφαρμογές για κινητά για να χειρίζονται τα ερωτήματα των επιβατών, να παρέχουν τα δρομολόγια των αεροπορικών εταιρειών, να παρέχουν οδηγίες, πληροφορίες για ψώνια και φαγητό και να εκδίδουν ειδοποιήσεις για πιθανά προβλήματα που θα εμφανιστούν στο πρόγραμμα.

Αλλά ο Starkov δεν είναι τόσο σίγουρος για το ποια μέρη της ταξιδιωτικής εμπειρίας η τεχνητή νοημοσύνη κάνει πραγματικά ευκολότερη.

Η ChatGPT έχει ορίσει τις δικές της βέλτιστες περιπτώσεις χρήσης στα ταξίδια ως ενισχυμένο chatbot, εικονικούς βοηθούς, μεταφραστή περιεχομένου και συγγραφή κειμένων μάρκετινγκ και ιστοσελίδων. Το ίδιο το πρόγραμμα της Τεχνητής Νοημοσύνης «δήλωσε» σε ανάρτηση σε blog που γράφτηκε για την Kayak: «Αποφασίσαμε ότι τα ρομπότ δεν είναι ακόμα έτοιμα να κατακτήσουν τον κόσμο ... αλλά είναι έτοιμα να βοηθήσουν τους ανθρώπους να αναζητήσουν ταξίδια».

Τίποτα από όλα αυτά, βέβαια,  δεν εγγυάται  ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα διαλύσει πολλά από τα βασικά άγχη και τις απογοητεύσεις που συνοδεύουν τα ταξίδια, αλλά μπορεί να κάνει την αναμονή συντομότερη, το φαινομενικό χάος μικρότερο και τις απογοητεύσεις των ταξιδιωτών πολύ λιγότερες. Και, αν δεν το καταφέρνει πάντα αυτό, τουλάχιστον μπορεί να σας παραγγείλει έναν καπουτσίνο όσο περιμένετε…


Ειδήσεις σήμερα:

Εκλογές 2023: Η ώρα της κάλπης - Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την ψηφοφορία της Κυριακής

Δολοφονία Καραϊβάζ: Φωτογραφίες ντοκουμέντο με τους δύο συλληφθέντες - Πώς τους ταυτοποίησε η ΕΛΑΣ

Παντρεύτηκε ο γιος του Θεόδωρου και της Γιάννας Αγγελοπούλου, Δημήτρης - Δείτε φωτογραφίες

-------------

Εκλογές 2023

Που ψηφίζω: Μάθετε που ψηφίζετε βήμα-βήμα από την εφαρμογή του ΥΠ.ΕΣ.

Εκλογές 2023: Όλες οι ειδήσεις για τον προεκλογικό αγώνα των κομμάτων, τις δημοσκοπήσεις, τα αποτελέσματα των εκλογών & τα exit polls.

Οδηγός εκλογών 2023: Ό,τι πρέπει να γνωρίζετε

Αποτελέσματα εκλογών 2023: Δείτε LIVE μέσω διαδραστικού χάρτη όλα τα αποτελέσματα της επικράτειας
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr