Μούχλα στο πλυντήριο ρούχων: Έτσι θα την εξαφανίσεις
Για να μυρίζουν όμορφα τα ρούχα σου
Εάν βγάζετε τα ρούχα σας από το πλυντήριο και μυρίζουν χειρότερα από όταν τα βάζετε μέσα, μπορεί να είναι σημάδι προβλημάτων, όπως η ανάπτυξη μούχλας. Ενα βρώμικο πλυντήριο μπορεί να παγιδεύσει βρωμιά και μυρωδιές που τελικά απελευθερώνονται ξανά στα ρούχα και τα λευκά σας είδη. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερα προβλήματα, όπως τα ρούχα που δεν φαίνονται ή μυρίζουν ποτέ καθαρά.
Κατά μέσο όρο, οι οικογένειες κάνουν επτά με οκτώ πλύσεις ρούχων την εβδομάδα, γεγονός που απαιτεί πολύ απορρυπαντικό και τυχόν ίχνη που δεν ξεπλένονται δημιουργούν εστίες μούχλας.
Η μούχλα κρύβεται σε κρυφές γωνίες και τρέφεται με την υγρασία. Ενας βαθύς καθαρισμός θα διώξει τη μούχλα, τα βακτήρια και την δυσοσμία και θα βοηθήσει να διατηρήσετε την απόδοση του πλυντηρίου σας.
Αφήστε την πόρτα ανοιχτή
Η μούχλα αναπτύσσεται σε σκοτεινές, υγρές περιοχές. Κρατώντας το καπάκι της πόρτας κλειστό παγιδεύει την υγρασία, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε συσσώρευση βακτηρίων και δυσοσμία.
Αφήνοντας την πόρτα του πλυντηρίου ανοιχτή βοηθάει στον αερισμό της περιοχής και αποτρέπει την ανάπτυξη μούχλας εξαρχής.
Φροντίστε να μην αφήνετε για πολλές ώρες τα πλυμένα ρούχα μέσα στο πλυντήριο, για να αποφύγετε τις δυσάρεστες οσμές αλλά και την ανάπτυξη μούχλας. Το πλυντήριο ρούχων LG με ατμό διαθέτει πρόγραμμα καθυστέρησης έναρξης και μπορείτε πλέον να προγραμματίζετε το πλύσιμο των ρούχων σας για κάποια άλλη στιγμή μέσα στη διάρκεια της ημέρας ή της νύχτας. Απλώς επιλέξτε το πρόγραμμα και τον χρόνο που επιθυμείτε να ξεκινήσει το πλύσιμο, χωρίς να ανησυχείτε για δυσάρεστες οσμές που δημιουργούνται από υγρά ρούχα που έχουν μείνει μέσα στον κάδο, έως το άπλωμα.
Χρησιμοποιήστε ένα πανί για να στεγνώσετε το εσωτερικό της πόρτας. Τραβήξτε απαλά προς τα πίσω το λάστιχο της πόρτας, σκουπίστε το και μετά στεγνώστε το. Και να προσέχετε για κάλτσες που κολλάνε πίσω από το λάστιχο γιατί μπορεί να μουχλιάσουν.
Καθαρίστε το συρτάρι απορρυπαντικού
Αφαιρέστε το συρτάρι του απορρυπαντικού και καθαρίστε το σε τακτική βάση. Ξεπλύνετε το συρτάρι με νερό, σκουπίστε την υπολείμματα απορρυπαντικού και αφήστε το να στεγνώσει.
Μεταξύ των πλύσεων σκουπίστε το ή αφήστε το συρτάρι ανοιχτό για να αερίζεται.
Εκτελέστε έναν κύκλο καθαρισμού
Η συνιστώμενη συχνότητα ποικίλλει—ορισμένες εταιρείες συνιστούν κάθε μήνα ή κάθε 50 φορτία πλυσίματος. Εάν το πλυντήριό σας δεν διαθέτει αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να εκτελείτε τον κύκλο υγιεινής ή απλώς έναν κύκλο ζεστού νερού και να χρησιμοποιείτε ένα καθαριστικό πλυντηρίου με χλωρίνη.
Το πλυντήριο της Bosch διαθέτει λειτουργία SpeedPerfect μειώνοντας το χρόνο πλύσης έως και 65%.
Αν δεν θέλετε να χρησιμοποιήσετε χλωρίνη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα γεμάτο φλιτζάνι οξυζενέ. Μην αναμιγνύετε οξυζενέ με χλωρίνη γιατί αυτό μπορεί να προκαλέσει τοξικούς ατμούς. Επίσης, κάντε μια πλύση με λευκό ξύδι το οποίο θα βοηθήσει στην απομάκρυνση των δυσάρεστων οσμών.
Στο εμπόριο θα βρείτε καθαριστικά πλυντηρίων που διατίθενται σε δισκία, σκόνη και υγρές μορφές. Εάν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε ένα, ακολουθήστε προσεκτικά τις οδηγίες της συσκευασίας.
Μερικές φορές το απλά καθαρό δεν είναι αρκετό. Γι’ αυτό το λόγο το πλυντήριο ρούχων Bosch διαθέτει πρόγραμμα Υγιεινή Plus. Διατηρεί τη θερμοκρασία σταθερή κατά τη διάρκεια της πλύσης, ενώ κάνοντας έναν επιπλέον κύκλο ξεβγάλματος σάς εξασφαλίζει υγιεινά καθαρά ρούχα, σκοτώνοντας μικρόβια και ακάρεα από οικιακή σκόνη πολύ αποτελεσματικά.
Ασφαλίζουμε το νέο μας σπίτι με τους καλύτερους όρους επιλέγοντας εμείς την ασφαλιστική μας εταιρεία, καθώς αυτό που απαιτείται από την Τράπεζα είναι ένα συμβόλαιο με τις απαραίτητες καλύψεις.
Η εταιρεία πρωτοπορεί στην εφαρμοσμένη τεχνολογία του Agentic AI με τη δημιουργία αυτόνομων ψηφιακών "πρακτόρων" (agents) που θέτουν στόχους, μαθαίνουν, προσαρμόζονται και συνεργάζονται με ανθρώπους
Στην αιχμή της πρωτοπορίας και με ηγετική θέση στον χώρο της αυτοκίνησης για περισσότερα από 60 χρόνια, η Avis πραγματοποιεί σημαντικά βήματα ψηφιακού μετασχηματισμού, έχοντας υιοθετήσει μια digital φιλοσοφία που θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο