8 φορές πιο γρήγορο internet από το νέο 3G δίκτυο της WIND

Mε το Internet να είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας του Έλληνα, η χρήση των smartphones και των tablets όπως το δημοφιλές iPad, αυξάνεται σταθερά ακόμη και όταν το πορτοφόλι μας ζορίζεται.

Mε το Internet να είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας του Έλληνα, η χρήση των smartphones και των tablets όπως το δημοφιλές iPad, αυξάνεται σταθερά ακόμη και όταν το πορτοφόλι μας ζορίζεται. Τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η WIND επιβεβαιώνουν αυτήν την τάση: οι πωλήσεις των Smartphones στην Ελλάδα της κρίσης αυξήθηκαν κατά 47%  το πρώτο τρίμηνο του 2012 σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, συνολικά πουλήθηκαν 340.000 νέες έξυπνες συσκευές με κύριο χαρακτηριστικό τους την εύκολη πλοήγηση στο Internet όπως σημειώνει στο Πρώτο Θέμα ο Αντώνης Τζωρτζακάκης, Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της WIND «οι συνδρομητές μας θέλουν να είναι online πάντα.

Η χρήση του κινητού αλλάζει σταδιακά, και από τις υπηρεσίες φωνής βλέπουμε ότι το ενδιαφέρον μετατοπίζεται σταθερή στη χρήση των υπηρεσιών data και στο mobile Internet. Η εμπειρία του χρήστη για την πρόσβαση στο Internet μέσω κινητού, εξαρτάται από τη χωρητικότητα και τις δυνατότητες του δικτύου κινητής τηλεφωνίας και γι’ αυτό χτίζουμε ένα νέο δίκτυο 3G με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας προκειμένου να προσφέρουμε στους συνδρομητές μας mobile broadband με ταχύτητες ως και 42 Mpbs» δηλώνει ο κ. Τζωρτζακάκης. Το έργο εκσυγχρονισμού του 3G δικτύου της εταιρείας έχει ξεκινήσει εδώ και έναν χρόνο με στόχο να καλύψει γρήγορα τα μεγάλα αστικά κέντρα και να συνεχίσει την επέκταση στην περιφέρεια και τα νησιά με ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2015. Όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία, είναι μία από τις μεγαλύτερες επενδύσεις που υλοποιούνται στη χώρα αυτό το διάστημα, ενώ το συνολικό μεσοπρόθεσμο πλάνο επενδύσεών της αγγίζει τα 300€ εκατομμύρια. Σήμερα το νέο 3G δίκτυο της WIND καλύπτει το 90% του πληθυσμού στην Αθήνα και το 92% στη Θεσσαλονίκη, ποσοστά που μέχρι το τέλος Ιουλίου θα προσεγγίσουν το 100%.

«Η δημιουργία ενός μοντέρνου, σύγχρονου δικτύου υψηλών ταχυτήτων είναι ένας από τους δύο πυλώνες της στρατηγικής της WIND για την προώθηση του Mobile Internet» μας λέει ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της εταιρείας. «Ο έτερος πυλώνας είναι η ενίσχυση της χρήσης με την προσφορά κατάλληλων προϊόντων ώστε ο καταναλωτής να μη φοβάται να δοκιμάσει τη νέα υπηρεσία και να νιώθει ότι μπορεί ο ίδιος να ελέγξει απόλυτα τη δαπάνη του. Η WIND του δίνει τη δυνατότητα να έχει την εμπειρία του Mobile Internet με όποιο τρόπο επιθυμεί: μέσα από τη συνδρομή του, με το καρτοκινητό του, με data card για το laptop ή το tablet του. Είμαστε πολύ σίγουροι τόσο για το δίκτυο μας όσο και για την εμπορική μας πολιτική, ότι συνιστούν τις ιδανικές συνθήκες για να είναι κανείς πάντα online”.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr