Πέντε εξουσιοδοτημένα κέντρα επισκευών για προϊόντα της Apple

Η iSquare, επίσημος διανομέας των προϊόντων Apple για την Ελλάδα και την Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι σε Ελλάδα και Κύπρο λειτουργούν πέντε εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις, τα οποία είναι και τα μόνα εξουσιοδοτημένα από την Apple

Η iSquare, επίσημος διανομέας των προϊόντων Apple για την Ελλάδα και την Κύπρο, ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι σε Ελλάδα και Κύπρο λειτουργούν πέντε εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις, τα οποία είναι και τα μόνα εξουσιοδοτημένα από την Apple για οποιοδήποτε θέμα επισκευής αφορά στα προϊόντα της.

Τα εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις της Apple, ακολουθώντας τα υψηλά στάνταρ εξυπηρέτησης πελατών που έχουν τεθεί, διαθέτουν εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό, πιστοποιημένο από την ίδια την Apple με συνεχείς εκπαιδεύσεις.

Συνεπώς, το τεχνικό προσωπικό είναι κατάλληλα καταρτισμένο με την απαραίτητη τεχνογνωσία ώστε να επισκευάζει υπολογιστές Mac, iPod και iPad.

Ταυτόχρονα, χρησιμοποιούν μόνο αυθεντικά εξαρτήματα της Apple για όλες τις επισκευές, με στόχο την άριστη και άμεση αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης, παρέχοντας και την απαραίτητη εγγύηση σωστής λειτουργίας του προϊόντος, προς όφελος του καταναλωτή.

Στην Αθήνα λειτουργούν τρία εξουσιοδοτημένα κέντρα σέρβις της Apple, από τις εταιρείες Info Quest Technologies, Document και Systemgraph, στη Θεσσαλονίκη από την Golden-i και στην Κύπρο από την Greycom.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr