Νέα γενιά του Office 365 για επιχειρήσεις
17.04.2013
18:28
Η πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία Office cloud της Microsoft μέχρι σήμερα, αποκτά νέα χαρακτηριστικά και διαθέτει πλάνα υπηρεσιών προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τους προϋπολογισμούς των μικρών, μεσαίων και μεγάλων οργανισμών.
Την έναρξη διάθεσης και στην Ελλάδα μιας νέας αναβάθμισης του Office 365 για επιχειρήσεις ανακοίνωσε η Microsoft. Η πιο ολοκληρωμένη υπηρεσία Office cloud της Microsoft μέχρι σήμερα, αποκτά νέα χαρακτηριστικά και διαθέτει πλάνα υπηρεσιών προσαρμοσμένα στις ανάγκες και τους προϋπολογισμούς των μικρών, μεσαίων και μεγάλων οργανισμών.
Εκτός από τις πάντοτε ενημερωμένες υπηρεσίες Microsoft Lync Online, Exchange Online και SharePoint, οι επιχειρηματικοί χρήστες μπορούν να αποκτήσουν πλέον τις εφαρμογές του Office με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι, για εγκατάσταση μέχρι και σε πέντε συσκευές, που προσφέρονται ως μια υπηρεσία που ανανεώνεται συνεχώς.
Το Office 365 θα διαθέτει από τον Ιούνιο επιπρόσθετα χαρακτηριστικά επιχειρηματικής κοινωνικής δικτύωσης με το SharePoint, το Yammer και τη δυνατότητα σύνδεσης Lync-Skype για την ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και φωνητικών κλήσεων.
Από την έναρξη της διάθεσής του στην αγορά στα μέσα του 2011, το Office 365 είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρηματικές λύσεις στην ιστορία της Microsoft. Μετά από18 μήνες, ένας στους πέντε από τους επιχειρηματικούς πελάτες της Microsoft έχει την επί πληρωμή υπηρεσία, από ένας στους επτά πριν από ένα χρόνο.
Ο αριθμός των μικρών και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Office 365 έχει επίσης αυξηθεί κατά 150% τους τελευταίους 12 μήνες.
Σύμφωνα με τη Microsoft, τα πλάνα υπηρεσιών του νέου Office 365 ανταποκρίνονται σε μια ευρεία γκάμα επιχειρηματικών απαιτήσεων:
Εκτός από τις πάντοτε ενημερωμένες υπηρεσίες Microsoft Lync Online, Exchange Online και SharePoint, οι επιχειρηματικοί χρήστες μπορούν να αποκτήσουν πλέον τις εφαρμογές του Office με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι, για εγκατάσταση μέχρι και σε πέντε συσκευές, που προσφέρονται ως μια υπηρεσία που ανανεώνεται συνεχώς.
Το Office 365 θα διαθέτει από τον Ιούνιο επιπρόσθετα χαρακτηριστικά επιχειρηματικής κοινωνικής δικτύωσης με το SharePoint, το Yammer και τη δυνατότητα σύνδεσης Lync-Skype για την ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων και φωνητικών κλήσεων.
Από την έναρξη της διάθεσής του στην αγορά στα μέσα του 2011, το Office 365 είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες επιχειρηματικές λύσεις στην ιστορία της Microsoft. Μετά από18 μήνες, ένας στους πέντε από τους επιχειρηματικούς πελάτες της Microsoft έχει την επί πληρωμή υπηρεσία, από ένας στους επτά πριν από ένα χρόνο.
Ο αριθμός των μικρών και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Office 365 έχει επίσης αυξηθεί κατά 150% τους τελευταίους 12 μήνες.
Σύμφωνα με τη Microsoft, τα πλάνα υπηρεσιών του νέου Office 365 ανταποκρίνονται σε μια ευρεία γκάμα επιχειρηματικών απαιτήσεων:
Office 365 ProPlus: Περιλαμβάνει την τελευταία και πιο ολοκληρωμένη σειρά Office εφαρμογών – Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, InfoPath και Access - που προσφέρονται ως υπηρεσία για εγκατάσταση σε μέχρι πέντε συσκευές.
Τώρα μπορεί κανείς απλά να συνδεθεί στο Office 365 από οποιαδήποτε συσκευή, καθώς τα έγγραφα και οι προσωπικές ρυθμίσεις τον ακολουθούν, επιτρέποντας τη συνέχιση οποιασδήποτε εργασίας από το σημείο ακριβώς που την άφησε. Τα τμήματα IT επίσης έχουν τον έλεγχο που χρειάζονται, όπως είναι η δυνατότητα να τρέξουν το Office 365 ProPlus παράλληλα με άλλες εκδόσεις του Office και εργαλεία για τη διαχείριση των ενημερώσεων για τους χρήστες τους.
Το Office 365 ProPlus είναι διαθέσιμο ως ανεξάρτητη υπηρεσία, αλλά περιλαμβάνεται επίσης στην ανανεωμένη υπηρεσία του Office 365 για μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και στη νέα υπηρεσία Office 365 για μεσαίες επιχειρήσεις.
Office 365 Midsize Business: Έχει σχεδιαστεί για τις επιχειρήσεις που αποτελούνται από 10 έως 250 εργαζόμενους.
Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει το Office 365 ProPlus και προσφέρει στις μεσαίες επιχειρήσεις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργασίας με τις υπηρεσίες Exchange Online, Lync Online και SharePoint Online - μαζί με τα απλουστευμένα εργαλεία που απαιτούνται για τη διατήρηση του ελέγχου και τη μείωση της πολυπλοκότητας.
Περιλαμβάνεται επίσης η δυνατότητα ολοκλήρωσης με το Active Directory, μια Web-based κονσόλα διαχείρισης και υποστήριξης κατά την διάρκεια του ωραρίου εργασίας. Το κόστος είναι 147,6 ευρώ ανά χρήστη ανά έτος, ισοδύναμο με 12,3 ευρώ ανά χρήστη τον μήνα.
Office 365 Small Business Premium: Είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις που αποτελούνται από έναν έως δέκα εργαζόμενους.
Εκτός από το πλήρες σύνολο των εφαρμογών του Office, η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει e-mail επιχειρηματικού επιπέδου, κοινή χρήση ημερολογίου, εργαλεία για τη δημιουργία του εταιρικού website και τη δυνατότητα τηλεδιάσκεψης με βίντεο υψηλής ευκρίνειας, μέσω μιας εύκολης στη διαχείριση υπηρεσίας, η οποία δεν απαιτεί εξειδίκευση σε θέματα πληροφορικής. Το κόστος είναι 124,80 ευρώ ανά χρήστη ανά έτος, ή 12,80 ευρώ ανά χρήστη τον μήνα.
Τώρα μπορεί κανείς απλά να συνδεθεί στο Office 365 από οποιαδήποτε συσκευή, καθώς τα έγγραφα και οι προσωπικές ρυθμίσεις τον ακολουθούν, επιτρέποντας τη συνέχιση οποιασδήποτε εργασίας από το σημείο ακριβώς που την άφησε. Τα τμήματα IT επίσης έχουν τον έλεγχο που χρειάζονται, όπως είναι η δυνατότητα να τρέξουν το Office 365 ProPlus παράλληλα με άλλες εκδόσεις του Office και εργαλεία για τη διαχείριση των ενημερώσεων για τους χρήστες τους.
Το Office 365 ProPlus είναι διαθέσιμο ως ανεξάρτητη υπηρεσία, αλλά περιλαμβάνεται επίσης στην ανανεωμένη υπηρεσία του Office 365 για μεγάλες επιχειρήσεις, καθώς και στη νέα υπηρεσία Office 365 για μεσαίες επιχειρήσεις.
Office 365 Midsize Business: Έχει σχεδιαστεί για τις επιχειρήσεις που αποτελούνται από 10 έως 250 εργαζόμενους.
Η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει το Office 365 ProPlus και προσφέρει στις μεσαίες επιχειρήσεις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες επικοινωνίας και συνεργασίας με τις υπηρεσίες Exchange Online, Lync Online και SharePoint Online - μαζί με τα απλουστευμένα εργαλεία που απαιτούνται για τη διατήρηση του ελέγχου και τη μείωση της πολυπλοκότητας.
Περιλαμβάνεται επίσης η δυνατότητα ολοκλήρωσης με το Active Directory, μια Web-based κονσόλα διαχείρισης και υποστήριξης κατά την διάρκεια του ωραρίου εργασίας. Το κόστος είναι 147,6 ευρώ ανά χρήστη ανά έτος, ισοδύναμο με 12,3 ευρώ ανά χρήστη τον μήνα.
Office 365 Small Business Premium: Είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις που αποτελούνται από έναν έως δέκα εργαζόμενους.
Εκτός από το πλήρες σύνολο των εφαρμογών του Office, η υπηρεσία αυτή περιλαμβάνει e-mail επιχειρηματικού επιπέδου, κοινή χρήση ημερολογίου, εργαλεία για τη δημιουργία του εταιρικού website και τη δυνατότητα τηλεδιάσκεψης με βίντεο υψηλής ευκρίνειας, μέσω μιας εύκολης στη διαχείριση υπηρεσίας, η οποία δεν απαιτεί εξειδίκευση σε θέματα πληροφορικής. Το κόστος είναι 124,80 ευρώ ανά χρήστη ανά έτος, ή 12,80 ευρώ ανά χρήστη τον μήνα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr