Facebook: Αποζημιώνει 614.000 χρήστες για δημοσίευση προσωπικών τους δεδομένων σε διαφημίσεις!
27.08.2013
17:11
Σύμφωνα με το δικαστήριο, ο ιστότοπος αξιοποίησε φωτογραφίες και πληροφορίες των χρηστών χωρίς την έγκρισή τους, αποκομίζοντας 73 εκατομμύρια δολάρια!
Το ποσό των 20 εκατομμυρίων δολαρίων καλείται να πληρώσει συνολικά η Facebook σε 614.000 χρήστες του κοινωνικού ιστότοπου, επειδή χρησιμοποίησε προσωπικά τους δεδομένα και φωτογραφίες σε διαφημίσεις που εμφανίζονταν στο site, χωρίς την έγκρισή τους.
Αυτό αποφάσισε τη Δευτέρα ο αμερικανός δικαστής ο οποίος χειρίστηκε τη σχετική αγωγή, που είχαν καταθέσει οι χρήστες του Facebook.
Καθένας από τους 614.000 χρήστες πρόκειται να λάβει αποζημίωση 15 δολαρίων.
Ο δημοφιλής ιστότοπος εκτιμάται πως έχει χρησιμοποιήσει τα ονόματα και τις φωτογραφίες περίπου 150 εκατομμυρίων μελών του, σε διαφημίσεις, ωστόσο μόνο όσοι απάντησαν σε σχετικό email που εστάλη από την εταιρία θα αποζημιωθούν.
Ιδιωτικοί οργανισμοί θα λάβουν επίσης ένα μέρος από την αποζημίωση των 20 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το BBC επικοινώνησε με τους ιθύνοντες του Facebook, οι οποίοι δεν ήθελαν ωστόσο να κάνουν κάποιο σχόλιο.
Το αμερικανικό δικαστήριο έκρινε ότι τα κέρδη της Facebook από το συγκεκριμένο διαφημιστικό πρόγραμμα που λέγεται «Sponsored Stories» ανέρχονται σε 73 εκατομμύρια δολάρια!
Αυτό αποφάσισε τη Δευτέρα ο αμερικανός δικαστής ο οποίος χειρίστηκε τη σχετική αγωγή, που είχαν καταθέσει οι χρήστες του Facebook.
Καθένας από τους 614.000 χρήστες πρόκειται να λάβει αποζημίωση 15 δολαρίων.
Ο δημοφιλής ιστότοπος εκτιμάται πως έχει χρησιμοποιήσει τα ονόματα και τις φωτογραφίες περίπου 150 εκατομμυρίων μελών του, σε διαφημίσεις, ωστόσο μόνο όσοι απάντησαν σε σχετικό email που εστάλη από την εταιρία θα αποζημιωθούν.
Ιδιωτικοί οργανισμοί θα λάβουν επίσης ένα μέρος από την αποζημίωση των 20 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το BBC επικοινώνησε με τους ιθύνοντες του Facebook, οι οποίοι δεν ήθελαν ωστόσο να κάνουν κάποιο σχόλιο.
Το αμερικανικό δικαστήριο έκρινε ότι τα κέρδη της Facebook από το συγκεκριμένο διαφημιστικό πρόγραμμα που λέγεται «Sponsored Stories» ανέρχονται σε 73 εκατομμύρια δολάρια!
Η απόφαση προβλέπει επίσης ότι ο ιντερνετικός κολοσσός θα πρέπει να κάνει αλλαγές στο κεφάλαιο όπου αναφέρονται τα δικαιώματα των χρηστών του, ώστε να τους παρέχει περισσότερες πληροφορίες και έλεγχο για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθούν οι προσωπικές τους πληροφορίες στο μέλλον.
Αυτό εκτιμάται πως θα κοστίσει στην Facebook περίπου 145 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικά έσοδα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr