O επικεφαλής σχεδιασμού του Xbox One αποκαλύπτει τα μυστικά του
18.11.2013
06:06
«Το Xbox έχει πάντα κάτι να πει μέσω του σχεδιασμού του. Το σχέδιο του Xbox One εκφράζει την απλότητα και την κομψότητα. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια συσκευή που θα ταιριάζει σε κάθε σαλόνι», εξηγεί στο protothema.gr
«Οποιαδήποτε αλλαγή συνήθως προκαλεί πόλωση, μεταξύ εκείνων που την αποδέχονται αμέσως και εκείνων που την απορρίπτουν χωρίς δεύτερη σκέψη. Στην πορεία οι εντυπώσεις συνήθως αμβλύνονται. Το ντιζάιν είναι για μένα η εύρεση της ισορροπίας ανάμεσα στη λειτουργικότητα και τη μορφή», απαντά χαμογελώντας ο Καρλ Λεντμπέτερ, στην παρατήρηση ότι ο εκ πρώτης όψεως συντηρητικός σχεδιασμός του νέου Xbox αποκαρδίωσε όσους μετά το 360 περίμεναν κάτι ακόμη πιο φουτουριστικό.
Ο Καρλ Λεντμπέτερ είναι εκείνος, που ως επικεφαλής της ομάδας σχεδιασμού του Xbox, υπογράφει τη νέα κονσόλα παιχνιδιών της Microsoft. Το Xbox One κυκλοφορεί την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στις ΗΠΑ και άλλες 12 αγορές (μεταξύ των οποίων η Βρετανία, η Ιταλία, η Γερμανία και η Ισπανία), αλλά δεν θα το δούμε επίσημα στη χώρα μας νωρίτερα από τον Φεβρουάριο.
Eχοντας ήδη δώσει τα προηγούμενα χρόνια νέα σχεδιαστική ταυτότητα στο Xbox 360 (με την έκδοση S, αλλά και το επερχόμενο λίφτινγκ), o Καρλ Λεντμπέτερ είναι υπεύθυνος για ότι πρόκειται να δούμε στο Xbox One: Από το εξωτερικό τετράγωνο κουτί με τις λιτές γραμμές, το ανασχεδιασμένο χειριστήριο, το επανασχεδιασμένο Kinect, μέχρι το περιβάλλον χρήσης, το οποίο εναρμονίζεται πλήρως με τα Windows 8.
«Το Xbox έχει πάντα κάτι να πει μέσω του σχεδιασμού του. Το σχέδιο του Xbox One εκφράζει την απλότητα και την κομψότητα. Το γυαλιστερό φινίρισμά του είναι εμπνευσμένο από την ποιότητα της υψηλής ευκρίνειας και το σχήμα του ακολουθεί τη σχέση πλευρών 16:9 που γνωρίζουμε από τις οθόνες. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια συσκευή που θα ταιριάζει σε κάθε σαλόνι», εξηγεί στο protothema.gr, τοποθετώντας τη νέα κονσόλα στο κέντρο της οικιακής διασκέδασης, αφού στρατηγικός στόχος της Microsoft είναι να συνδυάσει τον κόσμο των παιχνιδιών, με αυτόν του ψυχαγωγικού περιεχομένου, της τηλεόρασης και της επικοινωνίας (βλ. Skype).
Μιλώντας για κάποια βασικά χαρακτηριστικά που απορρέουν από τον σχεδιασμό του, ο επικεφαλής της ομάδας σχεδιασμού υποστήριξε ότι το νέο Xbox θα είναι σχεδόν αθόρυβo, θα λειτουργεί αποτελεσματικά και θα παρέχει με αξιοπιστία παιχνίδια και άλλο ψυχαγωγικό περιεχόμενο.
Ο Καρλ Λεντμπέτερ είναι εκείνος, που ως επικεφαλής της ομάδας σχεδιασμού του Xbox, υπογράφει τη νέα κονσόλα παιχνιδιών της Microsoft. Το Xbox One κυκλοφορεί την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου στις ΗΠΑ και άλλες 12 αγορές (μεταξύ των οποίων η Βρετανία, η Ιταλία, η Γερμανία και η Ισπανία), αλλά δεν θα το δούμε επίσημα στη χώρα μας νωρίτερα από τον Φεβρουάριο.
Eχοντας ήδη δώσει τα προηγούμενα χρόνια νέα σχεδιαστική ταυτότητα στο Xbox 360 (με την έκδοση S, αλλά και το επερχόμενο λίφτινγκ), o Καρλ Λεντμπέτερ είναι υπεύθυνος για ότι πρόκειται να δούμε στο Xbox One: Από το εξωτερικό τετράγωνο κουτί με τις λιτές γραμμές, το ανασχεδιασμένο χειριστήριο, το επανασχεδιασμένο Kinect, μέχρι το περιβάλλον χρήσης, το οποίο εναρμονίζεται πλήρως με τα Windows 8.
«Το Xbox έχει πάντα κάτι να πει μέσω του σχεδιασμού του. Το σχέδιο του Xbox One εκφράζει την απλότητα και την κομψότητα. Το γυαλιστερό φινίρισμά του είναι εμπνευσμένο από την ποιότητα της υψηλής ευκρίνειας και το σχήμα του ακολουθεί τη σχέση πλευρών 16:9 που γνωρίζουμε από τις οθόνες. Θελήσαμε να δημιουργήσουμε μια συσκευή που θα ταιριάζει σε κάθε σαλόνι», εξηγεί στο protothema.gr, τοποθετώντας τη νέα κονσόλα στο κέντρο της οικιακής διασκέδασης, αφού στρατηγικός στόχος της Microsoft είναι να συνδυάσει τον κόσμο των παιχνιδιών, με αυτόν του ψυχαγωγικού περιεχομένου, της τηλεόρασης και της επικοινωνίας (βλ. Skype).
Μιλώντας για κάποια βασικά χαρακτηριστικά που απορρέουν από τον σχεδιασμό του, ο επικεφαλής της ομάδας σχεδιασμού υποστήριξε ότι το νέο Xbox θα είναι σχεδόν αθόρυβo, θα λειτουργεί αποτελεσματικά και θα παρέχει με αξιοπιστία παιχνίδια και άλλο ψυχαγωγικό περιεχόμενο.
Στο βασικό πακέτο του Χbox One περιλαμβάνεται και το Kinect
Οπως είπε το ασύρματο χειριστήριο ανασχεδιάστηκε για να ταιριάζει καλύτερα στα χέρια και να βελτιώνει την απόδοση των παικτών. Mεγάλο βάρος έχει δοθεί στον ολοκληρωτικό χειρισμό του συστήματος μέσω φωνητικών εντολών και χειρονομιών, όπως και στην οπτική αναγνώριση κάθε χρήστη και την αυτόματη προσαρμογή της αρχικής οθόνης στην προσωπική του παραμετροποίηση.
Στο κομμάτι των φωνητικών εντολών, των κινήσεων και της οπτικής αναγνώρισης, το παιχνίδι περνάει στο πλήρως επανασχεδιασμένο Kinect, τον πολυαισθητήρα που άλλαξε την πορεία του Xbox. «Ξοδέψαμε πολύ χρόνο για να διαπιστώσουμε ποιες χειρονομίες έχουν πραγματικό νόημα και πότε η φωνή μπορεί να κάνει πραγματικά τη διαφορά. Καταργήσαμε τη δυνατότητα κίνησης του Kinect. Ηταν πολύ πιο εύκολο να διευρύνουμε το οπτικό του πεδίο. Και καταλήξαμε στην απόφαση να μην το ενσωματώσουμε στην κονσόλα, θέλοντας να δώσουμε μεγαλύτερη ευελιξία στους καταναλωτές, αφού άλλοι το τοποθετούν πάνω στην τηλεόραση και κάποιοι μπορεί να μην έχουν τον χώρο που χρειάζεται αν το βάλεις μπροστά από αυτήν».
Ο Καρλ Λεντμπέτερ αναφέρθηκε και στην κοινότητα σχεδιαστών της Microsoft: «Ολοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας, αφού η απόσταση που μας χωρίζει στον χώρο εργασίας δεν είναι μεγάλη. Ετσι υπάρχει στενή συνεργασία. Οι ομάδες των Windows , των Windows Phone και του Xbox συνεργάζονται προκειμένου να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τον ενιαίο σχεδιασμό του Microsoft UI. Σκεφτόμαστε ολιστικά τον σχεδιασμό του περιβάλλοντος χρήσης των συσκευών μας. Δεν νομίζω ότι πλέον θα δείτε δραματικές διαφορές μεταξύ τους. Θέλουμε η εμπειρία από το περιβάλλον χρήσης στο σαλόνι, τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο να είναι εναρμονισμένη, δεδομένων πάντα των συνθηκών».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr