Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Χρηματοδότηση 820.000 δολαρίων σε ελληνική startup
Χρηματοδότηση 820.000 δολαρίων σε ελληνική startup
Είναι μια εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που προσφέρει στους χρήστες τη δυνατότητα να ζητούν και να λαμβάνουν προτάσεις, από άτομα με παρόμοιο γούστο και στυλ διασκέδασης, σχετικά με μέρη όπου μπορούν να απολαύσουν το γεύμα ή το ποτό τους
Ενα πολλά υποσχόμενο ελληνικό startup εξασφάλισε πρόσφατα χρηματοδότηση ύψους 820.000 δολαρίων από διεθνείς επενδυτές και ετοιμάζεται να λανσάρει τη νέα βελτιωμένη έκδοση της εφαρμογής του σε Ελλάδα και ΗΠΑ. Πρόκειται για το Locish, το οποίο σε αυτόν τον γύρο χρηματοδότησης εξασφάλισε τα απαιτούμενα κεφάλαια από το επενδυτικό σχήμα Odyssey Jeremy Partners, με τη συμμετοχή του Jeremy Open Fund II, όπως και τριών angel investors από τη Σίλικον Βάλεϊ, τους ελληνικής καταγωγής Θάνο Τριάντ, Γιώργο Παπαδόπουλο και Αργύρη Ζύμνη. Ο τελευταίος είχε πριν από τρία χρόνια πουλήσει τη δική startup στο Twitter και πλέον εργάζεται για την εισηγμένη εταιρεία, αναζητώντας όπως φαίνεται νέες ευκαιρίες επενδύσεων στον χώρο της τεχνολογίας και ειδικότερα των social media.
Το κεφάλαιο των 820.000 δολαρίων αυτό επενδύεται για την συνολική αναμόρφωση της εφαρμογής, με ουσιαστικές βελτιώσεις στα τεχνικά, λειτουργικά καθώς και στα αισθητικά χαρακτηριστικά της. Ο Γρηγόρης Ζωντανός, συνιδρυτής του Locish, παραδέχτηκε πριν από λίγες ημέρες πως «η χρηματοδότηση ήρθε σε μια πολύ κρίσιμη, αφού καταλάβαμε τι λειτουργεί καλά και τι όχι, ολοκληρώσαμε μία σειρά βελτιώσεων και παράλληλα εντοπίσαμε νέες ευκαιρίες».
Πλέον το Locish αφορά μια διευρυμένη κοινότητα χρηστών, που δεν περιορίζεται μόνο στο ταξιδιωτικό κοινό. Τα μέλη της κοινότητας μοιράζονται πληροφορίες και ανταλλάζουν εμπειρίες με άτομα που έχουν παρόμοιο γούστο και στυλ στην διασκέδαση. Το Locish συνδέει ανθρώπους με κοινές συνήθειες και προτιμήσεις που βοηθάνε ο ένας τον άλλον να ανακαλύψει καινούρια μέρη για φαγητό ή ποτό μέσα από εξατομικευμένες προτάσεις.
Το Locish έκανε ντεμπούτο στον κόσμο των startups τον Μάρτιο του 2013. Τότε η εφαρμογή είχε μοναδικό σκοπό να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν εστιατόρια, μπαρ και άλλα μέρη διασκέδασης με τη βοήθεια των κατοίκων της πόλης. Ωστόσο, έγινε γρήγορα σαφές ότι δεν ήταν μόνο οι ταξιδιώτες, αλλά και οι ίδιοι οι κάτοικοι, που αναζητούσαν καινούρια μέρη μέσα στην πόλη τους.
Η νέα βελτιωμένη έκδοση του Locish πρόκειται να λανσαριστεί τον Μάιο στην Αθήνα, τη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο. Ο Αλέξης Χριστοδούλου, συνιδρυτής του Locish και υπεύθυνος για την ανάπτυξη του προϊόντος εξηγεί: «Επικοινωνήσαμε με όλους τους χρήστες μας και τους έχουμε ενημερώσει για τα σχέδια μας να αλλάξουμε, να γίνουμε καλύτεροι και να τους προσφέρουμε μια νέα βελτιωμένη εμπειρία. Η πρόσφατη χρηματοδότηση μας έδωσε την πολυτέλεια να διευρύνουμε την ομάδα μας προκειμένου να δουλέψουμε πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά ώστε να ετοιμάσουμε άμεσα την νέα έκδοση του Locish».
Το κεφάλαιο των 820.000 δολαρίων αυτό επενδύεται για την συνολική αναμόρφωση της εφαρμογής, με ουσιαστικές βελτιώσεις στα τεχνικά, λειτουργικά καθώς και στα αισθητικά χαρακτηριστικά της. Ο Γρηγόρης Ζωντανός, συνιδρυτής του Locish, παραδέχτηκε πριν από λίγες ημέρες πως «η χρηματοδότηση ήρθε σε μια πολύ κρίσιμη, αφού καταλάβαμε τι λειτουργεί καλά και τι όχι, ολοκληρώσαμε μία σειρά βελτιώσεων και παράλληλα εντοπίσαμε νέες ευκαιρίες».
Πλέον το Locish αφορά μια διευρυμένη κοινότητα χρηστών, που δεν περιορίζεται μόνο στο ταξιδιωτικό κοινό. Τα μέλη της κοινότητας μοιράζονται πληροφορίες και ανταλλάζουν εμπειρίες με άτομα που έχουν παρόμοιο γούστο και στυλ στην διασκέδαση. Το Locish συνδέει ανθρώπους με κοινές συνήθειες και προτιμήσεις που βοηθάνε ο ένας τον άλλον να ανακαλύψει καινούρια μέρη για φαγητό ή ποτό μέσα από εξατομικευμένες προτάσεις.
Το Locish έκανε ντεμπούτο στον κόσμο των startups τον Μάρτιο του 2013. Τότε η εφαρμογή είχε μοναδικό σκοπό να βοηθήσει τους ταξιδιώτες να ανακαλύψουν εστιατόρια, μπαρ και άλλα μέρη διασκέδασης με τη βοήθεια των κατοίκων της πόλης. Ωστόσο, έγινε γρήγορα σαφές ότι δεν ήταν μόνο οι ταξιδιώτες, αλλά και οι ίδιοι οι κάτοικοι, που αναζητούσαν καινούρια μέρη μέσα στην πόλη τους.
Η νέα βελτιωμένη έκδοση του Locish πρόκειται να λανσαριστεί τον Μάιο στην Αθήνα, τη Νέα Υόρκη και το Σαν Φρανσίσκο. Ο Αλέξης Χριστοδούλου, συνιδρυτής του Locish και υπεύθυνος για την ανάπτυξη του προϊόντος εξηγεί: «Επικοινωνήσαμε με όλους τους χρήστες μας και τους έχουμε ενημερώσει για τα σχέδια μας να αλλάξουμε, να γίνουμε καλύτεροι και να τους προσφέρουμε μια νέα βελτιωμένη εμπειρία. Η πρόσφατη χρηματοδότηση μας έδωσε την πολυτέλεια να διευρύνουμε την ομάδα μας προκειμένου να δουλέψουμε πιο παραγωγικά και αποτελεσματικά ώστε να ετοιμάσουμε άμεσα την νέα έκδοση του Locish».
Οποιος επιθυμεί να βιώσει από τους πρώτους τις νέες δυνατότητες της εφαρμογής, το Locish τον καλεί να αφήσει το email του στην ανανεωμένη ιστοσελίδα www.locish.com. H εφαρμογή θα είναι διαθέσιμη σε συσκευές με iOS ή Android.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα